۳۷۳۸۳۳
۱۸ نظر
۵۰۰۱
۱۸ نظر
۵۰۰۱
پ

انتقام مهماندوست از تکواندوی ایران

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی جمهوری آذربایجان که از هوش و تفکرات بالایی برخوردار است، دو مدال المپیک را از چنگ تیم ملی ایران در آورد.

خبرگزاری میزان: رضا مهماندوست، سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان که در میان بهت همگان از سوی رئیس فدراسیون تکواندوی ایران «مزدور» شناخته شده بود، دو مدال المپیک را از چنگ شاگردان بیژن مقانلو در آورد تا شاید رئیس فدراسیون تکواندو به دنبال القاب تازه‌ای برای معرفی او باشد.

شاگردان رضا مهماندوست در تیم ملی آذربایجان در اوزان -۸۰ و +۸۰ کیلوگرم مانع از رسیدن نمایندگان کشورمان به مدال شدند تا این مربی ایرانی تیم آذربایجان علاوه بر اثبات شایستگی‌های فنی خود، انتقام سختی از کسانی که او را «وطن فروش» خواندند، گرفته باشد.

در وزن -۸۰ کیلوگرم و در دیدار حساس مهدی خدابخشی و میلاد بیگی، این نماینده کشور آذربایجان بود که با نتیجه سنگین ۱۷ بر ۵ از سد خدابخشی گذشت تا «نابودگر» تکواندوی ایران خیلی زود ناکام شود.

پس از این دیدار رئیس فدراسیون تکواندوی کشورمان به‌جای آنکه واقع‌گرا باشد و از ضعف خدابخشی و کادر فنی لب به سخن باز کند، در اظهار نظری عجیب سرمربی تیم ملی تکواندوی آذربایجان را «مزدور» و« وطن‌فروش» توصیف کرد.

اما این پایان کار نبود و سجاد مردانی در وزن +۸۰ کیلوگرم مقابل نماینده بریتانیا شکست خورد تا برای راه یافتن به جدول بازنده‌ها منتظر نتیجه دیدار بریتانیا و آذربایجان باشد.

باز هم این شاگرد رضا مهماندوست در وزن +۸۰ کیلوگرم بود که با شکست نماینده بریتانیا عملاً شانس کسب مدال برنز را از مردانی گرفت تا بدین ترتیب مربی بادانشی که برخی‌ها او را این چنین مورد بی‌مهری قرار می‌دهند، دو مدال را از تیم ملی ایران بگیرد.

شاید بهتر بود رئیس فدراسیون تکواندو به‌جای اینکه مهماندوست را به راحتی از دست بدهد، او را به عنوان سرمربی تیم ملی تکواندوی ایران نگه می‌داشت تا مجبور نشود از روی عصبانیت این مربی را مزدور خطاب کند.

در واقع پولادگر قصد داشت روی کم‌کاری و کاستی‌های خود و تیم ملی سرپوش بگذارد غافل از اینکه ضعف تکواندوی ما در المپیک ریو بر همگان محرز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای مهماندوست وقتی که همین اقای پولادگر اخراجش کرد باید چیکار میکرد خیلی حرفه ای رفت جای دیگه و به بهترین نحو کار مربیگری خودشو انجام داد و دو مدال گرفت درود بر مهماندوست و دانش فنی او

    • مرادی

      پولادگر تکواتدوی ایران را نابود کرد

    • اشکان

      واقعا تکواندوی ایران آدمایی مثل مهماندوست رو لازم داره....هنوزم یادمون نرفته ایشون رو با چه خفتی از تیم ملی اخراج کردن...انشالله هر جا هستن پیروز باشن.

    • بدون نام

      بی غیرت!!!!!
      من با رییس فدراسیون کاری ندارم به این ایرانیها که مقابل کشور خودشون قرار می گیرند و با تمام توان جلوش می ایستند چه باید گفت؟؟؟ با ملت که مشکلی نداشت؟؟؟!!!چه جوری روش میشه بیاد تو این مملکت که همه پوست و استخونش ماله این مملکته؟؟!!!!چطئر با جاهای دیگه زدوبند میکنند به مملکت خودشون که میرسن مبادی اخلاق میشن؟؟؟!!!میتونست کمک کنه و راهکار بده و با ایران هماهنگ باشه ولی نکرد؟؟؟من با هیچ جیز و توجیه دیگه کاری ندارم؟؟؟حتی اگه بمیره نباید از روی جوانان این مملکت رد شه!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا مزخرف میگی؟؟؟؟!!! همون رئیس فدراسیونی که میگی مهماندوست رو بیرون کرد و مهماندوستم که دید کسی تو ایران نمیخوادش رفت آذربایجان تا امرار معاش کنه و این طبیعیه که با تمام توانش به آذربایجان خدمت کنه و این نشان تعهدش به کارشه .
        میلاد بیگی هم وضعیت مشابهی داشته و باید به هر دوشون حق داد که حتی در مقابل ایران با تمام وجود کار کنن و اگه این کار رو نمیکردن اون پولی که از آذربایجان میگرفتن حرام بود.

    • دادگر

      انتظار داشتن اقاي مهمان دوست بشينه تو خونه تيم نگيره كه اقاي پولادگر زير سوال نره

    • بدون نام

      چرا بهش مزدور میگن؟!مزدور خودتون هستین,خیلی حرفه ای عمل کرده و مثل مربی های دنیا,رفته یک کسور دیگری,چرا قدرش رو ندونستن؟!ما با مهماندونست در المپیک های قبل مدال میگرفتیم, رفتاری که با إقای بنا بعد از المپیک قبل داشتند هم کم از رفتار بدسون در مورد آقای مهماندوست نداشت!

    • صالح

      کار مهمان دوست عالی بود
      چون باغیرت بود و باندبازی نکرد
      اگه میباختن میشدن باغیرت؟؟؟
      مگه جنگه و مقابلتون اسلحه گرفته؟

    • بدون نام

      درود بر شرف آقای مهماندوست. ... آقای پولاد گر عزیز شما وقتی کسی رو اخراج میکنید طرف باید بره بشینه خونه زانوی غم بغل بگیره .... خب شغل آقای مهماندوست مربیگری تکواندو هست خب باید بده کار کنه دیگه... الان که آوردند سرمربی تیم والیبال ایران هست و جلوی کشور خودش آرژانتین بازی میکنه باید بهش گفت مزدور و وطن فروش...

    • حق نگر

      عزیزان دل ما بجای توهن وتوجیه باید ازموفقیت یک مربی ایران که برای مملکت خدمت کرده وحالا به هردلیلی درکشور دیگر کارمیکند . اینهمه هیجان زده نشویم . فکر اینده ورزش خود باشیم .

    • بدون نام

      افرین ب تلاشت مهماندوست

    • بدون نام

      کار اقای مهماندوست به عنوان مربی اشکالی نداره چون یه کار حرفه ایه که تو کشور دیگه ایه مربی گری کنه،ولی اون تکواندو کار و یا اون کشتی گیر که برای آذربایجان مسابقه میدن در واقع شرافتشون رو فروختن و تابعیت یه کشور دیگرو قبول کردن

    • میلاد

      واقعا حرفهای این اقا خجالت داره
      مگر ولاسکو جلوی آرژانتین بازی نکرد
      شما که تا رییس شدی ، باند خودت رو آوردی و مربی با دانشی مثل مهماندوست رو کنار زدی
      واقعا حیف از پستی که تو در آن نشستی

    • علی

      خاک برسرپولادگر ............واقعی خودش است تاوقتی امثال پولاد گر درراس باشد وضع همینطوره

    • حسین

      حالا یه حرفی زده دیگه ....باهاش بد صحبت نکنید

    • بدون نام

      دمش گرم که رفت

    • amin

      یعنی پپ گواردیولا بیاد با منچستر سیتی بارسلونا رو ببره مزدوره مگه میشه تازه ما باید افتخار کنیم که آذربایجان مربی ایرانی آوورده اونم نتیجه گرفته,بخاطر پونزده میلیون انداختیتش بیرون حالا بخور سه تا مدال گرفت با تیم آذربایجان

    • حسین

      حرفم با اون که میگن اقارضا نباید میرفت...
      اتفاقا خوب رفت و داغ به دل همه تون گذاشت..درود وشرف به غیرتت مرد...نشون دادی که پولادگر چه ادم ..اون وقتی که بچه ش بیمار بود وفدراسیون حق وحقوقشو نداد وبچه ش جلو چشمش جون دادو فوت کرد شما کجا بودید که میگید نباید میرفت ..اون تعهد بکارش داشت ونشون داد که بهترین مربی دنیاست..پس لطفا دهنتونو ببندید و برید پولادگر که سالهاست جا خوش کرده رو بندازید بیرون که پول مردم غارت کرده...ظاهره سونامی وویرانگر بیشتر ویرانگر تکواندویه ایران هستن تا جاهایه دیگه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج