۳۷۳۸۹۸
۲ نظر
۵۰۲۱
۲ نظر
۵۰۲۱
پ

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (۲۵)

موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

برترین ها - ترجمه از سولماز محمودی: کیث کیمبل، از وب‌سایت متاکریتیک هر هفته آخرین اخبار، آپدیت ها، تریلرها و مطالب مربوط به فیلم های سینمایی که قرار است در طول ماه های آینده روی پرده سینماهای دنیا بروند را گردآوری و منتشر می کند. متاکریتیک وبسایتی تجاری است که نقدهای منتقدین در خصوص فیلم های سینمایی، بازی ها، آلبوم های موسیقی، سریال ها، دی وی دی ها و اخیراً کتاب ها را جمع آوری می نماید. بنابراین می توانید موثق ترین اخبار در مورد فیلم های مورد علاقه خود و ستاره هایی که قرار است در این فیلم ها بازی کنند را در اینجا بخوانید.

جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (25)
دنیس ویلنوو با تجربه مبارزات بین مافیای مواد مخدر در فیلم «سیکاریو» حالا با دو پروژه بعدی اش به سوی ژانر علمی-تخیلی قدم برداشته است: فیلم «ورود» (Arrival) که روز یازدهم نوامبر نوبت اکران دارد و دیگری دنباله ای بر فیلم «بلیدرانر» که قرار است در سال 2017 اکران شود. فیلم «ورود» که در ماه آینده برای اولین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش درمی آید، داستان یک کارشناس زبان به نام لوئیز بنکس (با بازی ایمی آدامز) را روایت می کند که در تلاش است تا با نژاد بیگانه ای ارتباط برقرار کند که سفینه های فضایی آنها پیرامون کره زمین در گردش هستند. جرمی رنر، فارست ویتاکر و مایکل استالبارگ همبازی های آدامز در این فیلم هستند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (25)

در «سفر در زمان» (Voyage of Time) ترنس مالیک، نگاهی به سرآغاز دنیا می اندازد. این فیلم که نسخه چهل دقیقه ای آن با گویندگی برد پیت روز هفتم اکتبر وارد سینماهای آیمکس می شود، نسخه بلندی با گویندگی کیت بلانشت دارد که تحت عنوان «سفر در زمان: سیر زندگی» در جشنواره فیلم ونیز اکران خواهد شد. هنوز زمان اکران نسخه بلند سینمایی این فیلم مشخص نیست.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (25)

آندره‌آ آرنولد نویسنده/کارگردان فیلم «بلندی های بادگیر» در جشنواره فیلم کن 2016، جایزه هیئت داوران را برای سومین بار پس از فیلم های «جاده سرخ» در سال 2006 و «تنگ ماهی» در سال 2009 دریافت کرد. اولین فیلم او که در ایالات متحده اتفاق می افتد ترکیبی از دو ژانر سینمایی آمریکایی کلاسیک است: یکی ماجرای بزرگسال شدن و دیگری داستانی از سفر جاده ای دختری به نام استار (با بازی ساشا لین) است، دختری بی‌پروا که خانه آشفته اش را ترک می کند تا با فروشنده آبونمان یک مجله با بازی شایا لابوف همراه شود. در کل، فیلم «عزیز آمریکایی» (American Honey) تابحال نقدهای خوبی گرفته، ولی بعضی از منتقدین آن را کلیشه و حتی بدتر توصیف کرده اند. خودتان آن را پس از اکران در روز 30 سپتامبر ببینید و در موردش قضاوت کنید.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (25)

«ارقام پنهان» (Hidden Figures) که بر اساس کتاب «ارقام پنهان: رویای آمریکایی و داستان ناگفته ریاضیدانان زن سیاهپوستی که به برد مسابقه فضایی کمک کردند» نوشته مارگو لی شترلی ساخته شده، ستاره هایی مانند تاراجی پی. هنسون، اوکتاویا اسپنسر و ژانل مونائه در نقش کاترین جانسون، دوروتی وان و مری جکسون را دارد، سه زن آفریقایی آمریکایی که در موفقیت مأموریت های مرکوری و آپولوی ناسا نقش حیاتی داشتند. تئودور ملفی این فیلم که روز ۱۳ ژانویه ۲۰۱۷ اکران می شود را کارگردانی کرده و دیگر بازیگران آن عبارتند از: کوین کاستنر، کیرستن دانست، جیم پارسونز، الدیس هوج، ماهرشالا علی و گلن پاول.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (25)

فیلم سینمایی «دختر خفته» (Girl Asleep) اولین تجربه کارگردانی رزمری مایرز داستان گرتا دریسکول (با بازی بتانی ویتمور) و تأثیر جشن تولد غافلگیرکننده پانزده سالگی بر زندگی اش را روایت می کند. این فیلم که در استرالیا و اواخر دهه هفتاد اتفاق می افتد و عناصر فانتزی و موزیکال را ترکیب می کند، سی ام سپتامبر امسال، پس از دریافت نقدهای اولیه عالی، اکران خواهد شد.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (25)

فیلم «زوم» (Zoom) که روز دوم سپتامبر در سینماهای منتخب به نمایش درمی آید، داستان اِما (با بازی الیسون پیل) تصویرگر کتاب های کمیک، میشل (با بازی ماریانا هیمنز) رمان‌نویس و ادوارد (با بازی گائل گارسیا برنال) کارگردان فیلم را به تصویر می کشد. اِما در حال نوشتن یک کتاب کمیک درباره ادوارد است. ادوارد در حال کارگردانی فیلمی درباره میشل است و رمان میشل درباره اما است. پدرو مورلی همه این داستان را کارگردانی می کند و مت هانسن فیلمنامه آن را نوشته است و دیگر بازیگران آن تایلر لابین، جیسون پریستلی و دان مک‌کلر هستند.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (25)

«متفاوت مثل من» (Same Kind of Different as Me) که بر اساس زندگی‌نامه پرفروش «متفاوت مثل من: یک برده مدرن، یک فروشنده آثار هنری بین‌المللی و زنی باورنکردنی که این دو را به هم وصل کرد» روز سوم فوریه سال 2017 اکران می شود و ستاره ای مانند گرگ کینیار را در نقش ران هال، فروشنده آثار هنری بین‌المللی دارد که با دنور مور (با بازی جیمون هونسو) دوست می شود، مرد بی‌‌خانمانی که در پروژه غذارسانی به افراد بی‌خانمان با او آشنا می شود. رنه زلوگر نقش همسر هال را بازی می کند که اصرار می ورزد این دو با هم دوست شوند. این فیلم اولین تجربه کارگردانی فیلم بلند مایکل کارنی است.
جدیدترین فیلم های سینمایی دنیا اینجاست (25)

اخبار و یادداشت های کوتاه درباره فیلم هایی که قرار است ساخته شوند:

• ویل فرل و جان سی. ریلی در فیلم کمدی «هولمز و واتسون» (Holmes and Watson) به کارگردانی اتان کوهن بازی خواهند کرد. (منبع: Deadline)

• تیلور کیچ نقش منفی مقابل مایکل کیتون و دیلان اوبرایان را در فیلم «آدمکش های آمریکایی» (American Assassins) بازی خواهد کرد. (منبع: Heat Vision)

• ری فیشر در نقش سایبورگ قرار است در فیلم «فلش» (The Flash) به کارگردانی ریک فاموییوا در کنار ازرا میلر و کیرسی کلمونس نقش آفرینی کند. (منبع: Variety)

• جرد لتو به هریسون فورد، رایان گاسلینگ، رابین رایت، آنا دی آرماس و مکنزی دیویس پیوست تا در دنباله فیلم «بلیدرانر» (Blade Runner) به کارگردانی دنیس ویلنوو بدرخشد. (منبع: Variety)

• شایعات مبنی بر آن هستند که زندایا قرار است نقش مری جین واتسون را در فیلم «مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه» (Spider-Man: Homecoming) ایفا نماید. (منبع: TheWrap)

• بن ویشاو در حال مذاکره برای پیوستن به امیلی بلانت و لین-مانوئل میراندا در دنباله فیلم «مری پاپینز» (Mary Poppins) به کارگردانی راب مارشال است. (منبع: THR)

• اسکات ایستوود و ماتیلدا لاتز قرار است در فیلم علمی-تخیلی «اکستازیا» (Ecstasia) به کارگردانی وین کرامر بازی کنند. (منبع: Heat Vision)

• کیرا نایتلی در حال مذاکره برای بازی در فیلم «فندق‌شکن» (The Nutcracker) به کارگردانی لاس هالستروم، فیلم اکشن-زنده اقتباسی از رمان «فندق‌شکن» است. (منبع: THR)

• کولت برسون قرار است فیلم کمدی «دائمی» (Permanent) با بازی پاتریشیا آرکت و رین ویلسون را کارگردانی کند. (منبع: Variety)

• جیسون کلارک در حال مذاکره برای پیوستن به کیرا نایتلی و الکساندر اسکارسگارد در فیلم «عاقبت» (The Aftermath) به کارگردانی جیمز کنت، فیلمی اقتباسی از رمان ریدیان بروک است. (منبع: THR)

• رین ویلسون به جیسون استاتهام و فن بینگ‌بینگ پیوست تا در فیلم سینمایی ماقبل تاریخی "مگ" (Meg) درباره کوسه ها بازی کند. (منبع: Deadline)
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رویا فرجام

      با عرض و سلام خسته نباشید روزتون به خیر
      واقعا بزرگترین سرگرمی بنده برنامه ی بی نظیر شماست دستتون درد نکنه عاااااالی

    • صبا

      خیلی ممنون.من واقعا این بخش رو دوست دارم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج