۳۷۴۱۴۳
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

جیب بر BRT را شناسایی کنید

دزد بی آر تی دست به دزدی زد اما هرگز فکرش را هم نمی کرد مالباخته تا کیلومترها دنبالش بدود و او را دستگیر کند.

خبرگزاری مهر: دزد بی آر تی دست به دزدی زد اما هرگز فکرش را هم نمی کرد مالباخته تا کیلومترها دنبالش بدود و او را دستگیر کند.

ساعت نه و نیم شب ۲۴ مردادماه یک فقره دستگیری سارق، در محدوده ایستگاه اتوبوس خط بی آر تی به کلانتری ۱۱۵ رازی اعلام شد.

با حضور ماموران کلانتری در محل، یکی از شهروندان با مراجعه به ماموران اعلام کرد فردی گوشی تلفن همراه و کیف پولش را به شیوه جیب بری سرقت کرده که در ادامه متوجه این موضوع شده و ضمن شناسایی سارق، با کمک بستگانش و طی یک تعقیب و گریز موفق به دستگیری شخص سارق شده است.

جیب بر BRT را شناسایی کنید

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع جیب بری و به دستور بازپرس شعبه سوم دادسرای ناحیه ۱۱ تهران، پرونده برای رسیدگی در اختیار پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

شاکی پس از حضور در پایگاه هشتم پلیس آگاهی در اظهاراتش به کارآگاهان گفت: روز حادثه در اتوبوس بی آر تی مسیر خاوران - آزادی به همراه تعدادی از بستگان داخل اتوبوس بودیم که ناگهان متوجه سرقت گوشی تلفن همراه و مبلغ ۲۵۰ هزار تومان پول همراه شوهرخواهرم شدیم. به محض اطلاع از سرقت، ناگهان متهم اقدام به فرار از داخل اتوبوس کرد. به تعقیب وی پرداختیم و پس از حدودا دو کیلومتر تعقیب و گریز با پای پیاده، سرانجام موفق به دستگیری دزد شدیم که خودش را در تاریکی شب در پشت یک ماشین پارک شده در کناره خیابان مخفی کرده بود. در همان بازرسی اولیه متهم توسط ماموران کلانتری، گوشی تلفن همراه من نیز از متهم کشف شد.

با آغاز تحقیقات از متهم به نام سعید ۵۵ساله وی به ده ها مورد جیب بری و سرقت گوشی های تلفن همراه از مسافران اتوبوس های بی آر تی به ویژه در خطوط «خاوران - تهرانپارس« و «راه آهن - تجریش» و فروش گوشی تلفن همراه مسروقه جهت تأمین هزینه مواد خود اعتراف کرد.

در بررسی سوابق متهم سعید نیز مشخص شد که وی از سال ۱۳۶۶ تاکنون، دارای ۱۲ فقره سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مرتبط با سرقت و موادمخدر است و به مصرف شدید موادمخدر از نوع هروئین نیز اعتیاد دارد.

سرهنگ کارآگاه حمدالله علیزاده، رئیس پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر به خبرنگار مهر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ده ها سرقت به شیوه جیب بری، شناسایی تعدادی از مالباختگان، سوابق متعدد متهم در ارتکاب جرایم مختلف به ویژه سرقت و به جهت شناسایی سایر شاکیان، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم از سوی مقام محترم قضایی صادر شده است. به همین منظور از کلیه کسانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند دعوت می شود تا برای پیگیری شکایات خود به نشانی پایگاه هشتم پلیس آگاهی در میدان حـر - انتهای خیابان ۱۲ فروردین مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این اگه اهل کار بود مطمئنا از سال ۶۶ تا حالا یه کاری دست و پا کرده بود
      دستشو قطع کنین لااقل مردم کمتر ضرر ببینن

    • سینا یزد

      می شناسمش اشناس

    • احسان

      دگه رو ب موت هستی خجالت بکش برو یکم کار خیر واسه اخرتت انجام بده

    • محسن حیدری

      بهتره هر کسی رو که سه بار بیشتر گرفتن اعدام کنن تا دزدی کمتربشه

    • بدون نام

      ...نمیدونم چی بگم تودل هرکس چی میگذره.هرکسی بابت کارش حسابی با خودش داره

    • سیدموسی

      چرا یک کمپ با پول اختلاسها برای این موارد درست نمی کنند. و اونها را در اونجا مجبور به کار کنند. هم جامعه از دستشون راحت میشن و هم کمک خرج خانواده بشن. بعضی ها فقط یاد گرفتن بگن اعدام قطع ید، اگه اعدام و قطع ید خوبه از اون اختلاس گران کلان شروع کنند.

    • بهار

      چه قیافه خفنی هم دارد آ قا سینا شما از کجا می شناسید ؟

    • میرزا

      با سلام به همه،:بخدا نمیدونم میخوام چی بگم این که هم سن پدربزرگ منه!!!! آخه شرم و حیا هم خوب چیزیه!!؟؟ شاید هم نوه داشته باشه؟؟؟

    • بدون نام

      کل پولی که این دزدیده یک ملیون هم نمیشه که البته باید مجاژت بشه ولی ان حرامخواران نجومی که خیانت در امانت کردند لوح سپاس گرفتند.............

    • مهدی زانیار

      آقا سینا به این بهار شماره بده ای نقد نگه اقااااا سینا ..

    • میرزا

      با سلام و خسته نباشید، گرچه طوری در عکس نشون میده همسن پدر بزرگ مونه!!! اما سینا ی عزیز خودت فرمودی میشناسی!!! این بابا هیچ اعتمادی نداره؟!!! قربونت برم مواظب خوت باش!! به جوونیت رحم کن، آدم از چشاش میترسه، مثل کاسه خونه!!!؟؟؟ ببخشید سینا ی عزیز

    • سعید

      خاک توسرش

    • رامین بندرعباس

      یا خدا میرزا ایجا هم هست توبه

    • میرزا

      سلام بنده خبرا را میخونم جناب رامین از بندرعباس چیه گلوم از بنده خسته شدی؟؟؟ نه!!! جوگیر شدی؟؟؟اشکال نداره گلم یه کم آب قند بخور خوب میشی!!!جوگیری عمل پسندیده‌ای نیست والا!!! شما هر کجا تشریف ببرین میرزای عزیز را میبینین!!! مگه چی شده؟؟؟ شما هم بفرما مجلس بی ریاست؟؟؟

    • بهنام

      خدابگم چکارش کنه.توشهر غریب زمینگیرم کرد با زدن جیب وگوشیم.امیدوارم اشتباه نکرده باشم بعد سه سال از ندیدن چهرش ولی برام مقدورنیست دوهزار کیلومتر برم برای پیگیریش

    • رامین بندرعباس

      من چاکرتم میرزا ناراحت نشی خوب فعالی منم چند وقته فعال شدم ولی به پای میرزا نمیرسم

    • ravi

      با این سنش دوکیلومتر خوب دویده
      باید چقر بد بدن باشه ها مشخصه با اون face

    • Salar

      کامنتا از خود خبر باحال بود
      دمتون گرم هموطنان گرامی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج