کد خبر: ۳۷۴۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۴
تعداد بازدید: ۱۶۷۸۲
تعداد نظرات: ۱۷ نظر
ترکیب عشق و فانتزی!
این 14 نفر که بازیگران یک برنامه سرگرمی به نام "Tianpi Shadow" هستند بین 21 تا 27 سال سن دارند و متوسط قدشان 120 سانتیمتر است.
روزگار نو: هفت زوج کوتوله مشهور چینی در پکن در مراسمی مشترک ازدواج کردند.

 این 14 نفر که بازیگران یک برنامه سرگرمی به نام "Tianpi Shadow"  هستند بین 21 تا 27 سال سن دارند و متوسط قدشان 120 سانتیمتر است.

بنابر این گزارش، کوتوله ها با ماشین قرمز بر فرش قرمز مراسم پا به محل عروسی گذاشتند و در برابر دوربین های خبرنگاران و مهمانان قرار گرفتند.

ازدواج جالب هفت کوتوله ها +عکس

ازدواج جالب هفت کوتوله ها +عکس

ازدواج جالب هفت کوتوله ها +عکس

ازدواج جالب هفت کوتوله ها +عکس

ازدواج جالب هفت کوتوله ها +عکس
بازدید از صفحه اول
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۷
نظر فرزانه بانو
| درباره ازدواج جالب هفت کوتوله ها +عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
پاسخ
1
51
آخي ... چه جالب... من فكر كردم بچه هستن... انشاالله قسمت همه جووناي آرزومند...!!!!! :)
پاسخ ها
نظر مملي
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۶
خدا نكنه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
پاسخ
2
36
ببین چه عروسای ملوسی!!!!چه ساده ارایش شدن!!!تو ایرهن ماشاا...عروس خانما شبیه جادوگرای شیطون میشن یه جوری درستشون میکنن که قیافه قبلشو ادم یادش میه که طرف چه شکلی بوده!یادش بخیر چند سال پیشا عروس برای اولین بار بند مینداخت وابرو برمیداش چقدر جذاب میشد اصلا تو عروسی شرکت میکردیم ببینیم عروس ماتیک زده چه شکلی شده!الان همه خوی میگردن که انگار دارن میرن عروسی!!!!!!!!!!!!!!!!
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۵
پاسخ
1
50
کاش روزی به این فهم برسیم که به این افراد کوتاه قد لقب کوتوله ندیم!! این افراد از شنیدن این صفت بسیار ناراحت میشن توصیه میکنم تیترتون رو عوض کنید
پاسخ ها
نظر user
| UNITED STATES |
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
موافقم
UNITED STATES
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
پاسخ
1
5
آخی...خیلی بامزه.
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
پاسخ
0
20
سانسورتون منو کشته
پاسخ ها
نظر sepideh
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
خخخخخخخخخخ
دقت نکرده بودم!!!!
نظر پری رخ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
از بس چشامونو عادت دادن من که اصلا نفهمیدم:))
نظر شیوا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۰
آفرین به دقتت
نظر roya
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
are vala ras migi hame chizoo inghad sansoor kardan ke adat kardim
نظر اب زرشک
| درباره ازدواج جالب هفت کوتوله ها +عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۷
پاسخ
1
6
eeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy

jjjjjjjjoooooooooooooooooooooooonam
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
پاسخ
1
3
سمیه جان راس گفتی گلم دمت گرم.....و سپیر نظر شما هم محترمه.....جالب بود مرسی
نظر زهرا خانوم
| درباره ازدواج جالب هفت کوتوله ها +عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
پاسخ
0
9
چقدر ناز وبامزه ان.ایناقیافه هاشون با آدمای کوتاه قدی که قبلا دیدم فرق داره.قیافه ها وهیکلاشون مثل بچه ها میمونه...
نظر مریم سراوانی
| درباره ازدواج جالب هفت کوتوله ها +عکس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
پاسخ
4
3
من واسه یه کار تجاری اونجا بودم رفتم خیلی نوستالجیک و ایستراتیجیک بود
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۹
پاسخ
0
3
امیدورام خوشبخت بشن و فکرمون اینقدر باشه که به دید ترحم بهشون نگاه نکنیم ااونا با بقیه فرق ندارن.با ارزوی سلامتی و موفقیت برای همه
UNITED KINGDOM
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۵
پاسخ