۳۷۴۶۴۱
۱۰۶ نظر
۵۰۰۵
۱۰۶ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش روحانی به لغو کنسرت ها در مشهد؛ هیچ وزیری نباید در برابر هیچ فشاری کوتاه بیاید

رییس جمهوری درمورد حاشیه هایی که برای برگزاری کنسرت ها بوجود آمده است، گفت: از نظر من هیچ وزیری در برابر هیچ فشاری – که البته فشار زیاد است – نباید کوتاه بیاید و عقب نشینی کند.

خبرگزاری ایرنا: حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز پزشک که با حضور جامعه پزشکان در سالن همایش های ابوریحان دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، افزود: ما باید از اخلاق، فرهنگ و جامعه حراست کنیم.

وی ادامه داد: یک جا به پزشک و یک جا به هنرمند بی احترامی می شود، یک جا که کنسرتی می خواهد برگزار شود، مجلس قانونگذاری ایجاد می شود.

رییس قوه مجریه تصریح کرد: ما مجلس شورای اسلامی داریم، هر کسی صبح بلند شد و یک تریبونی یافت که نمی تواند قانونگذاری کند. وزیر ما هم نباید تبعیت کند و باید تابع قانون باشد.

روحانی همچنین اظهار داشت: اگر قانونی می خواهد، وضع شود نمایندگان در مجلس شورای اسلامی تصویب می کنند و آن را شورای نگهبان تایید می کند و پس از آن ابلاغ و عملیاتی می شود اما قبل از سیر قانونی، بی قانونی خوب نیست. بی قانونی به نام دین و دلسوزی برای دین بدتر است، ما قانون و مقررات داریم و به آن افتخار می کنیم.

وی با بیان این که این کشور، کشور قانون است، گفت: در کلمات امام خمینی(ره) نگاه کنید، دهها و صدها بار تاکید شده که حکومت اسلامی حکومت قانون است.

رییس جمهوری خاطرنشان کرد: اگر قانون مورد بی احترامی قرار گیرد سنگ روی سنگ بند نمی شود.

روحانی ادامه داد: باید به هنرمندان، پزشکان، اساتید دانشگاه و دیپلمات هایمان احترام بگذاریم، از هر جمله و کلامی در رسانه ها استفاده نکنیم. احترام و اخلاق به نفع ما و جامعه است.

وی همچنین گفت: گاهی از برخی امور در جامعه بسیار متاسف می شوم، ما نقد غیرمنصفانه دولت را کم کم تحمل کردیم و به آن عادت می کنیم و وقتی هم یک روز حرف بد در رسانه های نوشته نمی شود، تعجب می کنیم.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: در جامعه بزرگ ما اگر احترام اقشاری که دارای احترام هستند، خدشه دار شد زندگی مردم خدشه دار می شود. مگر می شود در جامعه ای به دیپلمات های دلسوزی که ۳۰ ماه شبانه روز برای کشور تلاش کردند، «آدم همینجور دهانش را باز کند و هر لفظ و لغتی به کار ببرد»، برای کسانی به کار می رود که می دانم چه شب هایی تا صبح بیدار بودند و چه فراز و نشیبی بود تا یک حرف بالا و پایین شود.

روحانی یادآور شد: جامعه ای که قدردان آدم های مخلص، پاک، زحمت کش، بزرگان و عالمان خود نباشد آن جامعه دچار مشکل می شود. چرا کفران نعمت می کنیم؟ آیا از جامعه ای پزشکی، جامعه ای خدوم تر وجود دارد. در کنار تخت بیمار بودن کار آسانی نیست و پیچیدگی های بسیاری دارد.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ما ایرانی هستیم و غیر از فرهنگ اسلام که فرهنگ ادب، اخلاق، مودت و اعتدال است دارای تمدنی بزرگ هستیم.

روحانی در بخش دیگری از سخنان خود به شرایط فضای مجازی اشاره و تاکید کرد فضای مجازی ضمن با همه خوبی هایی که دارد و دولت بیشترین تلاش را در این سه سال انجام داد تا این فضا با آرامش در اختیار مردم باشد و بتوانند برای ارتباطات، پیام رسانی، علم، دانش، اطلاعات و اتصال به جهان استفاده کنند، برخی هنگامی که در فضای مجازی می روند چه می شود، عبارت ها لحن ها، جملات، کلمات و واژه هایی فضای مجازی دیده می شود که آدم کمتر سراغ دارد.

* برجام سلامت مردم را بهتر تضمین کرد

رییس جمهوری در بخش دیگر از سخنان خود طرح تحول سلامت را کار بزرگی توصیف کرد که از سال ۹۳ شروع شد.

روحانی افزود: این طرح دو سال ادامه یافت و اگر سختی هم باشد، ادامه خواهد یافت.

وی با یادآوری این که سال گذشته سال سختی بود و افت شدید قیمت نفت باعث مشکلات مالی کشورهای بزرگ نفت خیز و منطقه شد، گفت: ایران سال گذشته تحریم هم بود و تا برجام اجرایی شود طول کشید و از آخر دی ماه اجرایی شد.

رییس قوه مجریه تصریح کرد: قیمت نفت در شرایط تحریم به کمتر از ۳۰ دلار کاهش یافت، کشورهای مختلف هم دچار مشکلات بسیار شدند که یا رشد اقتصادی آنها بسیار پایین آمد یا منفی شد اما ما در شرایط سخت توانستیم تورم را کاهش دهیم و رشد اقتصادی نیز منفی نشد.
روحانی با بیان این که سه ماهه اول امسال رشد اقتصادی کشور 4.4 درصد بود، خاطرنشان کرد: رشد صنعت 8.8 درصد است، حرکت خوبی شروع شده و پیش بینی ما تا پایان امسال رشد 5 درصد است.

وی ضمن قدردانی از جامعه پزشکان، متخصصان و وزارتخانه ها گفت: این قشر به رغم سختی ها مسیر را ادامه دادند و طرح تحول سلامت اجرایی شد که کار بسیار بزرگی است.

وی تصریح کرد: این طرح با پول و کار دولت پیش نمی رود بلکه همت، تلاش و فدارکاری کادر پزشکی و سلامت آن را جلو می برد.

رییس جمهوری ادامه داد: همه باید دست به دست هم دهیم و ادامه اجرای طرح تحول سلامت را به عنوان یک عبادت بزرگ تلقی کنیم.

روحانی گفت: با اجرای این طرح عزت بیمار تامین شده و این کار بسیار ارزشمند و بزرگ است چرا که رنج بیمار کم شد و عدالت در بخش بهداشت و سلامت در سراسر کشور بوجود آمد.

وی تاکید کرد که بخش خصوصی بهداشت و سلامت باید تقویت شود. در مدت اجرای طرح تحول سلامت حدود 16 میلیون نفر از این طرح استفاده کردند.

رییس جمهوری ادامه داد: شما پزشکان علاوه بر کار درمان سلامت و جامعه در علم و دانش گام بزرگی برداشته و جایگاه ایران را در دنیا ارتقا داده اید و موجب عزت ایران در سراسر جهان شدید.

روحانی با یادآوری گزارش روز گذشته معاون علمی و فناوری رییس جمهوری در جلسه هیات دولت مبنی بر اینکه ایران در حوزه نوآوری 28 پله پیشرفت کرده است، اظهار داشت این کار بسیار مهم و ارزشمند است و معنای آن این است که پیشرفت تنها در یک جهت نبوده است، لحن برخی دقیق نیست، می گویند این دولت فقط به فکر مذاکرات هسته ای بود. بله، به فکر مذاکرات هسته ای هم بود و به آن افتخار می کند.
وی خطاب به جامعه پزشکی تاکید کرد شما می توانید قضاوت کنید که پس از برجام آیا تجهیزات پزشکی یا دارو راحت تر به دست می آید یا سخت تر،آیا ارتباطات دارو سازهای ایرانی با بخش های داروسازی خارجی بهتر شده یا دشوارتر.

رییس قوه مجریه تاکید کرد: حداقل نکته ای که می توان گفت این است که برجام سلامت مردم را بهتر تضمین کرد. علاوه بر این که در بخش های دیگر سبب عزت مردم شد.

روحانی ادامه داد: قطعنامه های سازمان ملل را نمی توان اینجا پاره کرد، اگر می شد من هم آن را پاره می کردم. راه این بود که قطعنامه سازمان ملل باید در شورای امنیت با ابزار حقوقی لغو می شد. کاری که دولت انجام داد گام به گام راه را پیمود تا همه قطعنامه ها لغو شود.
وی ادامه داد: در یک جلسه هفت قطعنامه فصل هفتم منشور سازمان ملل لغو می شود و این تیتر برای ایران «کشوری که صلح و امنیت جهانی را به خطر انداخته است» تبدیل به این می شود که «ایران کشوری است که کشورهای دیگر باید با او همراهی کنند».

* پزشک هنرمند و به معنای واقعی کلمه حکیم است

رییس جمهوری در ادامه سخنان خود خطاب به جامعه پزشکان گفت: شما تامین کننده صحت، سلامت و امنیت روانی جامعه هستید. آنکه شفا می دهد و روح تاثیر گذار، نگاه و کلام شما است.

روحانی اظهار داشت: درست است که بخشی از درمان انسان جسمانی است و باید حل شود اما بخش بزرگی از آن روحی، روانی و معنوی است که بسیار مهم است.

وی یادآور شد: عالم و متخصص بودن، درد را شناختن، از طرق مختلف علل بیماری را یافتن و از بهترین راه به درمان بیمار پرداختن منافاتی با توکل به حق ندارد و اینکه شفای نهایی دست او است.

رییس قوه مجریه خاطرنشان کرد: بنابراین بخشی از شفای بیمار در سایه دارو و بخشی دیگر در سایه تقویت روحی و روانی است که با زبان ، نگاه، القا، بیان و تاکید شما تامین می شود.

روحانی، کار پزشکی را پیچیده و بسیار سخت توصیف و اضافه کرد این کار تنها علم نیست بلکه ایمان هم هست، پزشکی که به کار خود ایمان نداشته باشد، ناموفق است و باید به کار خود مومن باشد.

رییس شورای عالی انقلاب فرهنگی پزشک را یک هنرمند و به معنای واقعی کلمه حکیم دانست و گفت: هیچکس به تنهایی نمی تواند مشکلی را حل کند که این موضوع در بخش پزشکی نیز صادق است. همه باید دست به دست هم دهیم و سلامت را به جامعه بازگردانیم.

روحانی با تاکید بر این که سرمایه اجتماعی، یک سرمایه اساسی برای حرکت صحیح جامعه است، یادآور شد: امروز شرایطی در کشور و دنیا حاکم است که سلامت نمی تواند از مسائل اجتماعی جدا باشد. آسیب های اجتماعی کار شما پزشکان را سخت تر می کند و مشکلات فراوانی را می آفریند، حتی اگر قوانین راهمنمایی و رانندگی هم به خوبی حاکم نباشد مشکلات شما را دو چندان می کند، اگر راه ها استاندارد نباشد برای شما مشکل می آفریند.

وی ادامه داد: اگر سرمایه اجتماعی هم نباشد برای شما پزشکان مشکل ایجاد می شود. سرمایه اجتماعی بین مردم و کلیت نظام ، بین مردم و وزارتخانه ها و تمامی بخش ها. اگر سرمایه اجتماعی و اعتماد نباشد بیمار بهبود نمی یابد. چرا که باید به بیمارستان، پزشک و دارو اعتماد کند. اگر محیط زیست هم درست نباشد کار پزشکان سخت می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ترسو

      آقاي رئيس جمهور ! وزير ارشاد رو عزل كنيد ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا. ...

      • بدون نام

        موافقم شجاعت نداره از هنرمندان حمایت کنه

    • بدون نام

      کاملا درسته

    • بدون نام

      احسنت به این شجاعت و بلاغت دولت تدبیر و امید زنده باد روحانی پاینده باد

    • بدون نام

      همش زندگی برای ما شد بازی با کلمات یعنی طور دیگه حرف بزن طور دیگه فکر کن همه هم نصمیم گیرنده !

    • بدون نام

      احسنت و آفرین به رییس جمهور محترم

    • امیرو

      کاملا درسته,زیر بار نرین لطفا,

    • بدون نام

      یعنی چی خوب

    • بدون نام

      در انتخاب وزیر دقت میکردین همسو با مردم باشه سر هر چیزی کوتاه اومده

    • بدون نام

      میخواهد با این حرفها رای جمع کنه

    • عباس حمید

      فکر کنم این جهش تبلیغاتی بود

    • رویا رضایی

      ما خودمون عاشق امام رضا هستم او جای خود کنسرت جای خود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        او؟؟؟ به به به احترام و ادب میباره از ادبیاتتون اونم در مورد امام .... همین برای وصف افرادی مثل شما کافیه... ما مشهدی ها اکثرا مخالفیم به خاطر حرمت آقاو سرورمون

      • سارا

        بدون نام! تو خودتو به چه حقی اکثریت مشهد می دونی؟!!!............

    • بدون نام

      عوضش کن

    • لیلا

      دمت گرم جناب دکتر

    • مصطفی

      خوشم اومد تلویحا حرف ملتو زدی...احسنت

    • شهروند

      درود بر رییس جمهورمحترم اقای روحانی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا باید تلویحا بگن؟ اقای احمدی نژاد بود راست و مستقیم حرفشو میزد. ای کاش ایشون که رای مردم را دارد حداقل جسارت اقای احمدی نژآد رو هم داشت.

    • بدون نام

      احسنت

    • م رحمانی

      زنده باده روحانی وهاشمی ومطهری

    • احمد

      واقعا باید به قانون احترام گذاشت و هر کس وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد که اگر واقعا اینطور بود ایران میشد گلستان

    • آقایی از همدان

      ...
      پس چطور حقوقهای ۸۰۰میلیونی قانونی بود
      ....

    • بدون نام

      جنتی بهتره عوض بشه چون.واقعا ترسو و نمیتونه از وزارت و عوامل و مجوزهاش حمایت کنه

    • بدون نام

      میخوامت

    • ممممم

      روحانی هم خوب بلده ... امسال هم با همین حرفهاش ولی در عمل چیز دیگه ای انجام میشه مطمن باش ....

    • خوزستان

      سلام،
      ... من با کنسرتها نه موافقم و نه مخالف ولی لغو کنسرتی که مجوز رو بعد از هفته ها از وزارتی گرفته بعد ...لغو کنند میشه ......... انشاءالله که درست بشه.
      من الله التوفيق

    • بدون نام

      فقط حرف ....

    • بدون نام

      تبليغات انتخابات!!!؟

    • بدون نام

      خیلی دیرمواضع خودتونشان دادی آقای روحانی مردم پشت شماهستنداجازه ندهیدبه اسم دین وخدابه قانون بی احترامی شودچراتوی این مملکت یه عده قلیل بی قانونی میکنندچراازطرف جمعیت هشتادمیلیونی به قانون دهن کجی میکنند.

    • مرتضی

      ایول واقعا

    • حبیب عطار

      درود بر مرد عمل مردم ایران فقط از قانونی تبعیت میکنند که نمایندگانشان وضع کردند موسیقی و شادی برای جامعه لازم است

    • مریم

      واقعا فقط حرف و شعار میدن

    • بدون نام

      کاملا درسته

    • بدون نام

      درودبرروحانى عزيز حرف دل مردم را زدى ...

    • حسین پیرانه

      خداوکیلی
      مشهدمقدس روخراب نکنید

    • پشو

      ما مردم ولایی ایران با این کنسرت ها که باعث ابتذال میشوند مخالفیم..صدا و سیما باید برای مردم فرهنگ سازی کنه که بهانه بدست دشمنان کشور ندیم چون دشمن از ناحیه فرهنگ نفوذ میکنه..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما از طرف خودت حرف بزن نه مردم..مرسی..اه

    • بدون نام

      درود بر روحانی -شجاعتت را نشان بده

    • حسین پیرانه

      مشکلات مردم کنسرت نیست بی عدالتی حقوقهای نجوی بیکاریه مردم سرگرم این بازیهانکنید

    • مرزبان

      روحانی دیگه کارش تمومه
      درود بر دکتر احمدی نژاد

    • حمی

      عقب ننشستن وزیر کشور در مورد مینو خالقی رو هم دیدیم! ..بعید میدونم روحانی بتونه دوباره رای مردمو بگیره..بیشتر اصلاح طلبان در این دولت مورد بی مهری قرار گرفتن و قصد عبور از فریدون دارند..روحانی حرفی میزنه ولی در عمل ...

    • بدون نام

      با این کارها اعتیاد، فساد خودکشی افسردگی و....... بیشتر شده -کشور هایی که شاد هستند چرا در تمام زمینه های علمی و نظامی و ورزشی برترین هستند مثل مدال های المپیک بیشترینش به چه کشور هایی رسید

    • بدون نام

      اقای روحانی به غیر از کنسرت سر مسائل دیگه هم نباید کوتاه بیایین.متاسفانه مردم ما اینقد کم عقل هستن ک در انتخابات بعدی هم میخان به احمدی نژاد و دار ودستش رای بدن.اقای روحانی محکم بایست یکی نیست به احمدی نژاد بگه اون کاغذ پاره هایی که میگفت الان باعث بدبختی کلی خانواده شده.واقعا خودش باید بیاد عذر خواهی کنه

    • جعفر نبیلی

      ما موزیک کنسرتی نخواهیم کیرا باید ببینیم ؟
      بس کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شما نرو

      • سارا

        موزیک کنسرتی؟!! :))) این چی میگه

    • محمدرضاجاویدپور

      سلام ودرود بر ریس جمهورمحترم ایران ما شمارو برگزیدیم که از حق وحقوق ما ملت دفاع کنید ما ازشما عدالت وقضاوته پیغمبری میخواهیم وسلام

    • بدون نام

      درود بر روحانی
      سلام بر هاشمی درود بر مطهری سلام بر خاتمی

    • بدون نام

      درود

    • بدون نام

      .. روحانی مچکریم.

    • بدون نام

      چه عجب بلاخره سخن از دل ما گفتی

    • بدون نام

      سلام اقای ریس جمهور جنابعالی که سر لغو کنسرت اینقد قانون مدار هستی لااقل سر حقوق های نجومی هم یکم قانون مداری کن.این حرف شما فقط جنبه تبلیغاتی داره کل ملت هم میدونن.

    • بدون نام

      درود بر 14:14-درود بر روحانی قهرمان

    • علی

      ... تو سرمون@کنسرت شده دغدغمون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ...
        حیوان آزاری میشه میگین این شده دغدغه مون، محیط زیست و خراب می کنن میگین این شده دغدغمون؟ تو بیمارستانها اتفاقاتی می افته همین حرفو می زنید...میشه دقیقا بگید دغدغه مون چی باید باشه...خوردن و خوابیدن و بچه دار شدن؟

    • بدون نام

      .... ما جمع زيادي از مشهدي ها موافق برگزاري كنسرت و كوفت و غيره نيستيم ، حالا چيه ؟؟؟ حرفيه ؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • لیلا

        جمع زیاد مثلا چند نفر؟ ما هم جمع زیادی هستیم که می خواهیم..چیه حرفیه؟؟؟؟

      • سارا

        عزیزم دلواپسا همشون همین توهمو دارن. نگران نباش بهتر میشی!

    • nasim

      جامعه ی پزشکی خیلی وقته به این نتیجه رسیدن که موسیقی میتونه خیلی ازاختلالات کمک کنه و حتی روند برخی سرطان هاروهم کند کنه..شادی و نشاط در سیستم ایمنی بدن و آرامش و سلامتی خیلی اثرگذار هستش..کنسرت درکشورما بهانه ای برای تخلیه کلیه غم ها و ناراحتی ها واحیای خوشحالی هست..کنسرت هیجان رو به مردم هدیه میده..امیدوارم خراسان هم ازجمله استان هایی بشه که به مردمش اهمیت و ارزش قاعله..مذهب و دین هرگز سدی برای خوشی نیست برعکس دین گفته باید ازدنیالذت برد و جهان رو واقعانفس کشید..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه بابا عجب...

    • علی

      در این مملکت یک جا بیشتر برای قانونگذاری نداریم و آن هم مجلس شورای اسلامی است.!!!!!!!! آیا در مجلس شورای اسلامی تایید کردن که در حاشیه کنسرت ها زن و مرد با آن سر وضع بد حجابی فضای آلوده ای ایجاد کنند و شوخی های زننده و حرکات شرم آور از خود نشان بدند ؟ آقای رئیس جمهور کسی با کنسرت مخالف نیست ولی با آن فضای کثیفی که ایجاد مکنند مخالفند شما هم لطفا اجازه ندید تا زمینه کناه فراهم بشه ...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینکه دست بزنن و هورا بکشن فضای کثیفیه؟؟

    • ارش

      حرف حساب ،حرف مردم، و...
      از ادم تحصیل کرده ای مثل دکتر روحانی غیر از اینم انتظار نمیره.
      در پناه خدا باشن همیشه انشالاه

    • سارا

      خیلی خوبه اما امیدواریم این سخنان همیشگی باشه و نه موقتی

    • خان

      درود بر روحانی رئیس جمهور محترم ایران . آقای روحانی از شما میخواهیم واقعیت ها را با مردم در میان بگذار . مردم از شما و کابینه ات حمایت میکنند. در مشهد نباید کنیرت برگزار شود چون شهر مذهبی است . ولی چرا جلوی خرید و فروش مواد مخدر و مشروبات اللکی و..... که بصورت آشکار در خیابان و پارک های مشهد خرید و فروش میشود نمیگیرید . که جوانان و نوجوانان به نیستی میکشد . باید سئوال کرد آیا کنسرت جوانان را منحرف میکند یا مواد افیونی و .... .. جوانی که سر گرمی صحیح نداشته باید . به کنسرت و سینما و پارک و.... نرود چه کند . .........

    • بدون نام

      اکثر مشهدی ها کنسرت میخان.. هرکی دوس نداره میتونه نره..

    • بدون نام

      درودبرروحانی وهاشمی وسیدحسن نگذاریداین اعتدال که دین هم آن راتاییدکرده بدست تندروان افراطی ازبین بروددست خداهمراهتان تاابد.

    • بدون نام

      باسلام به جای لغوکنسرت .............

    • نیلوفر

      احمدی نژاد عشقه

    • سالار

      اقا جان حرام حرام است انهم در شهر مقدسی مانند مشهد ...

    • بدون نام

      اخبار داغ برات متأسفم كه حرفهاي حساب رو سانسور ميكني .....

      واقعاً كه.....!!!!!

    • ناشناس

      كنسرو تن براي قلب خاصيت داره اما كنسرت باصداي بلندش براي قلب ومغزضرر داره

    • سالار

      اون اقایی که گفته وقتی وزارت ارشاد مجوزی را میده کسی نباید لغوش کند باید بداند. اینجا کشور امام زمانی است شاید وزارت ارشاد مجوز خیلی بدتر تر از کنسرت را بدهد انوقت باید جلویش گرفته نشود .

    • بدون نام

      موسیقی غذای روح است ، اسلام با ابتذال مخالف است نه با هنر .......شادی حق مسلم ماست .

    • بدون نام

      واقعالغو کنسرتها دغدغه چنددرصدازمردم است؟درکنسرتها چه اشخاصی وازچه قشری ازجامعه شرکت می کنند؟
      ایا فکرش راکرده ایدکه چرااینقدرقضیه لغو کنسرتهابرای رییس جمهوروعده ای خاص اینقدرمهم شده است؟جواب کاملابرای اهل فهم واضح است.زیرادوره چارساله رییس جمهورمحترم داردتمام می شودولی وعده ۱۰۰روزه دراینحدود۳۵ماهی که ازعمردولت سپری شده است محقق نشده است .پس باید فکرهارامعطوف موضوعات دیگری کرد.وازاین نوع ترفندها دراینده بیشترخواهیددیدوشنید.!!!!
      ج

    • جوان

      حرفها خوب و دلچسبه ولی کو عمل ,حرف زدن راحته ولی انسان باید به گفته هاش عمل کنه

    • محمود

      مشکل مردم کنسرت نیست
      مشکل بیکاری و گدا شدن مردمه
      مردم خیلی زرنگند میدانند با این حرفهای نمیتوانی سرپوشی برای ورشکستگی ایران بذاری. ...

    • بدون نام

      اقای۱۲:۰۹من هم باشمادرمورداینکه رییس جمهورمحترم درمقابل منتقدین داخلی بسیارشجاع است موافقم،!!!!!!!!

    • ارشین

      کاملا درسته بایدوزیرش رو عزل کنه...

    • ایران

      درود به این سایت که شجاعانه حرف دل مخاطبان رو نشون میده.متاسفانه هفته نظری در سایت عصر ایران گذاشتم که بلافاصله حذف شد. به نظر من باید تمام سینماهای مشهد رو تعطیل کرد چون فسادش به مراتب بیشتر از سالن کنسرته ضمنا پارک ها و جاهای ییلاقی مثل شاندیز و طرقبه و ... هم که نگو ابتذال موج میزنه ..............

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وا میخای پارک و سینما و اماکن تفریحی همه رو تعطیل کنن شما راحت شی مجتمع های تجاریشم یادت رفت

    • بنده خدا

      اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

    • بدون نام

      شما لطفا جلوی حقوق نجمومی رو بگیر کنسرت پیش کش

    • بدون نام

      مشکل مردم رقصیدن نیست
      مشکل کاره
      احمدی دوستت داریم

    • مرتضی

      اول برو کنسرت توی یه سالن یه مشت دختر و پسر که فقط جیغ و داد میکنن. بعد برو حرم آقا بگو یا امام رضا مشکلم رو حل کن. اگه امام زمان الان ظهور کنه. میری بهش میگی بیا بریم کنسرت. یا بریم حرم جد غریبت،

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خدائیش خیلی خندیدم.

      • بدون نام

        برو بابا با همین حرف ها امار افسرگی و خودکشی رو انقد بردین بالا

    • بدون نام

      کاش به اندازه ای که سر لغو کنسرت ها پا فشاری میکردین سر حقوق های نجومی هم پا فشاری میکردین نه این که سه سال یارانه ملت رو قطع کنید به بهانه تورم زا بودن بعد خودتون حق اوقات فراغت فرزندان و حقوق سیصد میلیونی بگیرید

    • بدون نام

      اقای روحانی ما مردم مشهد نمیخواهیم در شهرمان کنسرت اجرا شود ... مردم مشکلات بزرگتری دارند به جای اینکه شما و وزیرانتان همش به فکر برجام و کنسرت و.. باشید کمی هم به فکر مشکلات مردم باشید

      پاسخ ها

      • مشهدی

        جمع نبند لطفا من دلم میخواد کنسرت برم

      • بدون نام

        من مشهدی کنسرت میخام دوستانم هم میخان خواهرو برادرهم میخان از طرف مردم حرف نزن

    • بدون نام

      روحانی خداحافظ، سلام بر دکتر احمدی نژاد

    • بدون نام

      طفلک مشهدیها ...دلم میسوزه براشون من هروقت کنسرت میرم تا یه هفته شارژ شارژم

    • بدون نام

      وااااااا مگه كنسرت شارژه ؟؟؟؟؟

    • سلی

      اقای روحانی باز داری شعار میدی چون نزدیک انتخابات

    • سلی

      چه خوشگل سانسور میکنی سانسورچی

    • بدون نام

      بااینکه برای همه دولت های منتخب مردم ونیز این دولت احترام قائلم اما این انتقاد هم از دولت محرم دارم
      1-گلایه میکنند که مظلومیم همچیز به ما میگوند خوب خودتان شروع کردید با اینکه حضرت اقا در شروع دولت گوشزد کردند که دولت های قبل را نکوبید ولی با اغراق امیز وغیر منصفانه وبه بدترین شکل دولت های قبل را کوبیدید معلومه باد کاشتی طوفان درو میکنی
      2-منتقدان را در صف غیر خودی وبا عناوین کذایی پذیرایی کردید
      3_مسائل اصلی از نظر مردم مسئله اصلی دولت قرار نگرفت معیشت اشتغال ازدواج مسکن جایش را به موضوعات دیگر داد
      4_موسیقی بد نیست وکسی با شادی مشکل ندارد اما باید به انتخاب مکان وزمان ومحتوای شادی وموسیقی وکنسرت توجه ویژه کرد

    • بدون نام

      عاشق امام بودن فقط حرف نیست آدم باید با عملش نشون بده

    • عباس

      سلام وزیر کشور اعلام کردن که کمتر يك د رصد از كنسرتها لغو شده برأي بك درضد أين همه ها هو به كجايي اين اقا دل خوش كردايد

    • بدون نام

      تبلیغات میکنه چون میدونه اولین دولت چهار ساله ست.

    • بدون نام

      جسارت احمدی نژاد رو نداره.بنظرم هرچی مردم مشهد بگن.به هرحال ملت عاقلی اند.

    • بدون نام

      روحانی امپراطور وعده و حرف.

    • بدون نام

      حالا چی شده یه چند وقتیه کنسرت مد شده؟همینمون کمه.برید به حقوقای800 ملیونی رسیدگی کنید روحانی جان.

    • بدون نام

      دیس لایک14:14

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج