۳۷۵۰۵۴
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

ترکاشوند: در تیم ملی والیبال باندبازی وجود دارد

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال گفت: برخلاف نظر برخی‌ها باید بگویم که والیبال ایران در ریو از نظر فنی هیچ چیزی برای ارائه نداشت و افتضاح بود.

محمد ترکاشوند درباره عملکرد والیبال ایران در المپیک ریو اظهار داشت: سطح والیبال ایران بیشتر از آن حدی است که در ریو دیدیم و باید گفت که عملکرد بازیکنان اصلا راضی کننده نبود چرا که توقع برد قدرت‌های دنیا هم از این تیم و بازیکنان هم می‌رفت.

وی تصریح کرد: تیم ایران می‌توانست برای راهیابی به جمع برترین‌ها بازی خوبی را در برابر روسیه انجام دهد اما آنها ریسک کردند و برای اینکه در یک چهارم نهایی به تیم ایتالیا که سابقه برد آنها را داشتند بخورند ترجیح داده شد از ارنجی استفاده شود که در برابر روس‌ها ببازیم.

کارشناس والیبال اظهارداشت: مگر والیبال ایران که بعد از ۵۲ سال جواز ورود به المپیک را به دست آورد چند بار در تاریخ می‌تواند این فرصت را تجربه کند که به این راحتی از دست داده شد؟ اگر در برابر روسیه بازیکنان عملکرد واقعی خود را به نمایش می‌گذاشتند احتمال صعودمان به جمع چهار تیم برتر رقابت‌ها وجود داشت.

ترکاشوند تجربه را عامل اصلی راهیابی ایران به المپیک دانست و گفت: بعد از این‌که ولاسکو با والیبال ایران قطع همکاری کرد و کواچ جایگزین شد تا یک سال عملکرد تیم قابل قبول بود اما بعد از آن تا به الان متاسفانه بازی خوب و روانی را از تیم والیبال ایران شاهد نبودیم و می‌توان گفت که علت راهیابی تیم ملی به المپیک فقط تجربه بازیکنان بود و بس!

وی تاکید کرد: وضعیت کنونی والیبال ایران زنگ خطری جدی است و باید برای خروج از این بحران راه حل اساسی را پیدا کرد در غیر این صورت والیبال به قهقرا خواهد رفت.

مربی بین‌المللی والیبال اظهارداشت: لوزانو مربی بزرگی است و برای هماهنگی با والیبالیست‌های ایران ۶ ماه فرصت داشت اما تاکنون نتوانسته کار خاصی را ارائه دهد یکسری مشکلات و مسائل وجود دارد که باید به آن رسیدگی شود تا تیم به شرایط آرمانی و مطلوب خود بازگردد.

ترکاشوند گفت: متاسفانه تیم ملی از همان روزهای ابتدایی المپیک وارد حاشیه شد و بازیکنان خود را وارد مسائل حاشیه‌ای کردند که به آنها ربطی نداشت و این بزرگترین ضربه را به والیبال ایران در ریو زد. رفع مشکلات بازیکنان را باید سرپرست تیم ملی مدیریت می‌کرد اما هیچ واکنش خاصی از طرف وی دیده نشد و فدراسیونی‌ها هم همچنان از وی حمایت می‌کنند! نمی‌دانم چرا داورزنی به عنوان رئیس فدراسیون از نزدیک شاهد این مسائل هست و هیچ عکس‌العملی نشان نمی‌دهد و انگار خودش را به کوچه علی چپ زده است!

وی یادآور شد: شرایط در تیم ملی والیبال به گونه‌ای شده که هر کسی ساز خودش را می‌زند و هر فردی می‌خواهد عوامل خودش بر سرکار باشد و این همان عین معنای لغت باند بازی است. حتی برخی بازیکنان افرادی را که دوست ندارند کنار تیم باشند را از اردوها خط می‌زنند.

بازیکن پیشین تیم ملی والیبال در پایان خاطرنشان کرد: مسئولان وزارت ورزش باید هرچه سریعتر به وضع موجود در والیبال رسیدگی کنند چرا که والیبال روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و آینده خوبی برای آن پیش‌بینی نمی‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      دقیقا درست گفتن....واقعا باندبازی شده که مدتهاست شروع والان کاملا عیان شده...وشنیده ها حاکی ازاینه که آقای معروف درابن کاردخیل هستن

    • علی

      چرا نباید اقای غفور در ترکیب ثابت بازی کنه؟

    • یه هوادار

      با تمام احترامی که برای آقای ترکاشوند دارم.باید بگم اگه شما می تونی تو شیش ماه بازیکنان رو اون طور که دلت می خواهد به سطح آمادگی برسونی خب چرا شما سرمربی نشدین.یا اگه می تونین اتفاقات حاشیه ای تیم رو مدیریت کنید چرا شما نمی رسد سرپرست تیم بشید.
      واقعا متاسفم برای این آدم های حسود امثال شما و آقای محتشیان تا وقتی همچین آدمایی تو ورزش کل کشور باشم وضعیت ورزش ایران از این بهتر نمیشه.
      واااااااقعااااااا که.....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج