۳۷۵۲۵۱
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

استقرار گنبد آهنین در اطراف نوار غزه

ارتش رژیم صهیونیستی سامانه های دفاع ضد موشکی خود موسوم به «گنبد آهنین» را بار دیگر در اطراف شهرک ها و مناطق اطراف نوار غزه مستقر کرده است.

خبرگزاری مهر: ارتش رژیم صهیونیستی سامانه های دفاع ضد موشکی خود موسوم به «گنبد آهنین» را بار دیگر در اطراف شهرک ها و مناطق اطراف نوار غزه مستقر کرده است.

بر اساس این گزارش رسانه های رژیم اشغالگر قدس از گسترش سامانه های ضد موشکی در اطراف نوار غزه خبر می دهند، کارشناسان انتشار این خبر از سوی رسانه های اسرائیلی به دنبال حملات اخیر اسرائیل به نوار غزه را حکایت از تلاش این رژیم برای حرکت به سمت جنگی جدید در این منطقه می دانند.

بر این اساس نظامیان اسرائیلی تعدادی از سامانه های دفاع موشکی موسوم به گنبد آهنین را در شهرهای «بئرالسبع» و «نتیفوت» برای مقابله با موشک های مقاومت اسلامی مستقر کرده اند.

لازم به تذکر است که به سبب عدم موفقیت سامانه ضد موشکی گنبد آهنین در جنگ های قبل، اسرائیل نسل سوم از این سامانه را تولید کرده است. به گفته مقامات اسرائیلی نسل جدید سامانه عملکرد بهتری نسبت به مدل های مشابه قبلی داشته است. رژیم صهیونیستی این نسل از موشک ها را در «سدیروت» مستقر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد رضایی

      گنبد اهنین دیگه چه صیغه ای من از همین جا میگم به هر کس باید به اندازه خودش بها داد چون خودشو گم میکنه حالا اسراییل این حالتو داره فکر میکنه برای خودش کسیه برو بابا فکر مردم ابادیت باش تو رو چه به جنگ با ایران فوتت کنن باد میبرت برو مشتی گول این عربها رونخور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج