۳۷۵۳۴۹
۱۳ نظر
۵۰۰۲
۱۳ نظر
۵۰۰۲
پ

فنونی زاده: باید از «تتلو» دوری کرد

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: اصلا این آقای تتلو پرسپولیسی اصیل نیست؛ پرسپولیسی یعنی سعید راد، که هر روز سر تمرین پرسپولیس حاضر می شد و از شخصیت خوبی هم برخوردار بود.

کاپ: مرتضی فنونی زاده درباره اظهارنظر امیرحسین مقصودلو (امیر تتلو) درباره اینکه دیگر پرسپولیسی نیست و استقلالی شده است، اظهار داشت: متاسفانه یکی، دو سال است که این شخص در فوتبال ما رخنه کرده و حضور دارد. به نظرم فوتبالیست های ما باید با این طور افراد قطع رابطه کنند و اجازه ندهند که این افراد نزدیک شان شوند.

وی در ادامه افزود: دقت کنید فوتبالیست هایی که با این آقا ارتباط نزدیکی داشتند چطور به سمت نابودی کشیده شدند و بعد از اینکه با او قطع رابطه کردند چگونه پله های ترقی را طی کردند. اصلا این آقای تتلو پرسپولیسی اصیل نیست. پرسپولیسی یعنی سعید راد، که هر روز سر تمرین پرسپولیس حاضر می شد و از شخصیت خوبی هم برخوردار بود. اصولا فوتبالیست های ما باید از معاشرت با خوانندگان زیرزمینی که وجاهت قانونی ندارند دوری کنند.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس درباره استقلالی شدن تتلو بیان داشت: به استقلالی ها تبریک می گویم که پذیرفتند تتلو به این تیم بپیوندند. دیدید که تا سال پیش او در کنار پرسپولیس بود تیم ما با چه مشکلاتی مواجه بود. حالا برای استقلالی ها نگرانم که این فرد نزدیک آنها خواهد رفت. بازیکنان این تیم به گوش باشند و از او دوری کنند. از طرفی خوشحالم که پرسپولیس از این به بعد نفس راحت می کشد.

وی درباره اظهارنظر تتلو مبنی بر اینکه اکثر بازیکنان پرسپولیس قلیان مصرف می کنند تصریح کرد: بازیکنان ما اگر این کار را می کردند به واسطه وجود این آقا بوده است. متاسفانه این آقا بین بازیکنان ما بسیار رفت و آمد داشت و خدا را شکر که دیگر بین آنها نیست. از فوتبالیست ها و ورزشکاران هم می خواهم دست از شب زنده داری و ارتباط با این گونه افراد بردارند و به کار خودشان بپردازند. امیدوارم استقلال هم موفق باشد. من همیشه دوست داشتم اگر پرسپولیس قهرمان شود استقلال دوم شود و اینگونه نیست که با این تیم مشکلی داشته باشم.

وی درباره دعوت نشدن علی کریمی به بازی ستارگان ایران و لالیگا اذعان داشت: علی کریمی ستون آن تیم است و خودتان می دانید به خاطر وجود چه کسی در آن بازی حضور ندارد. اتفاقا علی پروین علی کریمی را بسیار دوست دارد. نشان به این نشان که چند سال پیش وقتی در تمرین پرسپولیس بودم از علی پروین پرسیدم از بین بازیکنان پرسپولیس کدام یک را در دهه ۶۰ یا ۷۰ در تیم خودت جا می دادی گفت فقط علی کریمی. آن هم برای نیمه دوم. بقیه نه.

فنونی زاده در پایان درباره عدم دعوت خودش و همبازیانش به بازی پنجشنبه ستارگان ایران و لالیگا گفت: بازیکنانی که دعوت شده اند همگی بازیکنان دهه های ۷۰ و ۸۰ هستند که اتفاقا نفرات خوبی هستند. ای کاش به جای هنرمندانی که خودشان برای خودشان تیم دارند دو، سه نفر از بچه های دهه ۶۰ را هم دعوت می کردند. خودم را نمی گویم. امثال محمد پنجعلی، عربشاهی و ... را دعوت می کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیس

      شخصیت تاجیا بالاتر از امثال پیامک و نامسلمانه

    • بدون نام

      کی گفته ما استقلالی ها تتلو رو قبول کردیم؟ اینجور افراد فقط لایق پرسپولیس اند

    • سارا

      خدایا از دست این بشر....

    • بهرام

      تتلو فقط میخواد جلب توجه کنه و تو چشم باشه !!!!

    • tak

      اولا هرکی شخصیت خودشو داره حالا امیر هرچیه واسه خودش خوب نیس کسی این جوری پشت سر کسی حرف بزنه حالا مثلا امیر پرسپولیسی بوداین اقا نمیگفت خواننده زیر زمینی همین اقایی ک شما میگی زیر زمینی شخصیت بزرگی داره اگه باور نمیکنی میتونی با خودت مقایسش کنی

    • بدون نام

      امیر استقلالی شدن تو تبریک میگویم اس اس دو ستاره

    • رضا

      تیم بعدی تتلو تراکتوره.تتلو با این کارش به استقلالیا توهین کرده .ببینید کی گفتم این بشر طرفدار هیچ تیمی نیست فقط برای افزایش فالوئر و جو تو زندگی خودش اینکارارو میکنه

    • هوشنگ جان

      آقای فنونی زاده جنابعالی و برادر محترمتون آقا مهدی که اس اسی و تاج سره ما هستن از نظر اخلاقی سالمید ؟ یعنی شماها اهل .... واقعا متاسفم از دیشب پیج تتل شده کلکسیون الفاظ رکیک مشتی لنگی جام ندیده و بد بخت و بی ادب ... تتل ما باهاتیم .... اینا باید .... ولی تتل بی خیال لنگیا بشو .... لنگیا اوباشن ... چند تاشون گفتن میخوان سر به نیستت کنن .... لشگر تتلیون و تتلیتیها آماده هر گونه واکنش سریع به هر گونه سوقصد به امیر تتله ... تتل تو هم حفاظت از خودتت رو افزایش بده ... همین حالا تعداد بسیار زیادی از تتلیون در صفحه تتل مشغول مبارزه و پاکسازی صفحه تتل از وجود اوباش لنگیه ... بچه های تراکتور و سپاهانم تا شب میرسن

    • 6adi

      تتلو خودش هم نمیدونه چی می خواد و به قول این دوستمون دنبال جلب توجه هه ! همین و بس

    • بی نام

      تتلو داره جوونای این مملکتو از جهان واقعی دور میکنه.متاسفم برای نسل تحصیل کرده ی ما هر بی سوادی از راه میرسه چه با مد های عجیب وغریب چه با ترانه های چرت اونارو از راه بدر میکنه.مردم هوشیار باشید

    • مرضیه

      این آقای محترم در جایگاه

    • بدون نام

      این اقای به محترم در جایگاهی نیستن که شخصیت کسی رو زیر سوال ببرند و بخوان که از کسی دوری بشه ... متاسفانه ما ایرانی ها اگر در هر زمینه ایی اظهار فضل نکنیم می میریم ... امیر حسین مقصودلو از خیلی ها با شرف تر و مرد تر و با غیرت تر هستن .

    • حامد

      چقدر راحت پشت سر بنده خدا حرف میزنید و قضاوت می کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج