۳۷۵۳۵۶
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

تصادف با خودروهای مدل‌ بالا، برای سرقت

رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری دو سارق که با ایجاد تصادف ساختگی با خودروهای مدل‌ بالا اقدام به سرقت از داخل آن کرده بودند، خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش از دستگیری دو سارق که با ایجاد تصادف ساختگی با خودروهای مدل‌ بالا اقدام به سرقت از داخل آن کرده بودند، خبر داد.

سرهنگ ناصری نژاد درباره جزئیات این خبر گفت: چندی پیش یکی از گشت‌های انتظامی کلانتری ۱۰۱ تجریش در حال گشت‌زنی در خیابان اندرزگو بود که متوجه درگیری میان چند نفر و تجمع تعدادی از شهروندان برای تماشای این درگیری شد که بلافاصله برای بررسی مساله به محل رفتند.

وی در ادامه اظهارکرد:‌ پس از حضور مأموران در محل، شهروندان دو موتورسوار را که سعی در فرار داشتند به آنان تحویل داده و گفتند که یکی از موتورسوارها پس از برخورد با خودروی یکی از شهروندان اقدام به ایجاد سر و صدا کرده و زمانی که راننده خودرو از وسیله نقلیه اش پیاده شده موتورسوار دیگر از آن‌سوی خودرو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، تبلت و کیف مالک خودرو کرده است.

رییس کلانتری ۱۰۱ تجریش با بیان اینکه با هوشیاری راننده و شهروندان هر دو سارق محاصره و گرفتار شدند، گفت: مأموران هر دو متهم را به همراه راننده به مقر انتظامی منتقل کردند.

ناصری‌نژاد، ادامه داد: دو متهم در کلانتری تحت بازجویی قرار گرفته اما ابتدا اصرار داشتند که بی‌گناه هستند اما در نهایت به جرم خود مبنی بر سرقت از داخل خودروها تحت پوشش تصادف ساختگی اعتراف کرده و گفتند که با همدستی یکدیگر برای خودروهای مدل بالا تصادف ساختگی ایجاد کرده و در فرصتی مناسب با سوء استفاده از غفلت راننده اقدام به سرقت لوازم شخصی راننده از داخل خودرو کرده‌اند.

وی با بیان اینکه متهمان به بیش از هشت فقره سرقت به این شیوه اعتراف کردند، گفت: هر دو متهم پس از تکمیل پرونده و با شکایت مالباخته در اختیار دادسرا قرار گرفتند تا در این خصوص اقدامات قضایی لازم انجام شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینا یزد

      این موضوع هم اصلش گرونی و بیکاری

    • بدون نام

      به حال جوانان ميهن بايد گريست!!!!؟

    • اسفندیار بهادرپور

      سلام انشاءالله همیشه ماموران زحمتکش موفق پایدار باشند

    • احسان

      یعنی واقعا این بعضیا بویی از انسانیت نبردن و انگار تو جنگل بزرگ شدن،،ی مشت گدا گشنه ک همش دنبال دزدی و غارت مال مردم هستن،،بعد میخوان این نون حروم رو ببرن جلو زن بچه بزارن حتما؟؟؟ فردا اینا ک نون حروم خوردن چی میشن؟؟؟ زنش میشه خیانتکار،دخترش میشه فاحشه،پسرش هم کاسبی بابا جونش رو ادامه میده اگه قاتل نشه و معتاد نشه،هههههی خدا شکرت

    • رضا

      خوب تهران گرونه چرا مجبور هستیم تهران زندگی کنیم شهرستانها که بهتره. چرا رویاهای زندگیمون را کمتر نکنیم. زندگی چشم هم چشمی مردم را دیوونه کرده.

    • مهسا

      اونم از بی عرضگی بعضیاس حرفی نمیمونه جوونای بدبخت چیکارکننن اگه کارباشه هرکسی به حق‌خودش‌قانع میشه‌یه عده مال دبگرونومبخورن ککشونم نمیگزه‌یه عده‌هم‌ازبدبختی‌زندگی‌کاربه جایی نمیرسونه‌میره‌خوشومیکشه

    • مهسا

      متاسفم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج