۳۷۵۴۱۸
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

پانته آپناهی‌ها برای «برف سرخ» قرارداد بست

فهرست بازیگران اصلی فیلم سینمایی «برف سرخ» به نويسندگی و كارگردانی بهرام توكلي و به تهيه كنندگی مسعود ردايي با پیوستن پانته آپناهی ها تکمیل شد.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: فهرست بازیگران اصلی فیلم سینمایی «برف سرخ» به نويسندگی و كارگردانی بهرام توكلي و به تهيه كنندگی مسعود ردايي با پیوستن پانته آپناهی ها تکمیل شد.

پانته آپناهی‌ها برای «برف سرخ» قرارداد بست

این فیلم از چندی قبل وارد پیش تولید شده و به تازگی پانته آپناهی ها هم به گروه بازیگران آن پیوسته است. فاطمه معتمد آریا،صابر ابر و پارسا پیروز فر بازیگرانی هستند که پیش از این به گروه بازیگران پیوسته بودند.این در حالی است که عوامل اصلی این فیلم نیز مشخص شده اند. بر این اساس مجید گودرزی مدیر تولید،امید جزینی دستیار اول کارگردان،عادل معصومیان مدیر برنامه ریزی،محمود سماک باشی مدیر صدابرداری،هومن بهمنش مدیر فیلمبرداری،سعید ملکان طراح چهره پردازی،مجید لیلاجی طراح صحنه و لباس و بهرام دهقانی تدوینگر پروژه خواهند بود.

این دومین همکاری مشترک توکلی و ردایی محسوب می شود که نوروز امسال سریال «بیمار استاندارد» را به ترتیب در مقام نویسنده و تهیه کننده روی آنتن شبکه یک داشتند.

پیش بینی می شود نخستین نمایش این فیلم امسال درجشنواره سی وششم فیلم فجر باشد.

درخلاصه داستان فیلم برف سرخ که یک درام اجتماعی است، آمده:خورشید از سردشت به تهران آمده تا بداند چقدر دیگر زنده خواهد ماند.در مرکز درمانی اما، اتفاقات آن طور که در ذهن اوست پیش نمی روند…

بهرام توکلی ساخت فیلمهای «من دیه گو مارادونا هستم»،«بیگانه»،«آسمان زرد کم عمق»،«اینجا بدون من»،«پرسه در مه» ،«پابرهنه در بهشت» و «عقل سرخ» را در کارنامه خود دارد و این هشتمین فیلم بلند او خواهد بود.ردایی نیز در کنار سریال بیمار استاندارد به کارگردانی سعید آقاخانی که نوروز امسال پخش شد،به عنوان تهیه کننده، فیلمهای سینمایی «سه بیگانه» و «مالاریا» را نیز در نوبت اکران دارد.از این تهیه کننده بزودی سریال «عالیجناب» (سام قریبیان) هم در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد.

همچنین فیلم سینمایی «مالاریا» به تهیه کنندگی مسعود ردایی و کارگردانی پرویز شهبازی امسال به عنوان تنها فیلم ایرانی در بخش رسمی(افق ها) هفتاد و سومین جشنواره فیلم ونیز ٢٠١۶ به عنوان یکی از سه جشنواره رده الف و برتر فیلم در دنیا حضور دارد.

یادآور می‌شود توکلی دو سال پیش برای ساخت «من دیه گو مارادونا هستم»، دیپلم افتخار بهترین کارگردانی را از جشنواره فیلم فجر دریافت کرد.او سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی برای فیلم «پرسه در مه» و بهترین فیلم اول برای فیلم «پابرهنه در بهشت» را نیز در کارنامه قابل توجه جوایز خود دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج