۳۷۵۶۸۶
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

عنایتی: بازی با ستارگان حیثیتی است

رضا عنایتی تنها بازیکنی است که همچنان در سطح اول فوتبال بازی می‌کند و به بازی ستارگان ایران و لالیگا هم دعوت شده.

ایران ورزشی: رضا عنایتی تنها بازیکنی است که همچنان در سطح اول فوتبال بازی می‌کند و به بازی ستارگان ایران و لالیگا هم دعوت شده. عنایتی که از این دعوت خیلی خوشحال است، امشب به تهران می‌آید تا در بازی پنج‌شنبه حضور پیدا کند. کاپیتان صبای قم که همراه تیمش در اردوی بدنسازی سرعین حضور دارد، اگرچه این روزها را برای آمادگی تیمش در لیگ شانزدهم خیلی مهم می‌داند اما به خاطر قدردانی از زحمات جواد نکونام تصمیم گرفته به تهران بیاید تا در این بازی نمادین حضور پیدا کند. بازی نمادینی که از نظر عنایتی خیلی مهم و حیثیتی است و باید برای تمام دنیا پیغام صمیمیت ایرانی‌ها را مخابره کند.

با وجود اینکه این روزها در اردوی آماده‌سازی هستید اما برای حضور در بازی ستارگان هم دعوت شدید، برای این بازی به تهران می‌آیید یا نه؟

من با کادرفنی تیم صحبت کردم و قرار است برای بازی به تهران بیایم. به هر حال این بازی، تقدیری است از یک بازیکن که زحمات زیادی برای تیم ملی کشورمان کشیده و خوشحالم که برای این بازی مهم دعوت شدم.

به خاطر اینکه الان در بدنسازی هستید، این بازی باعث نمی‌شود اذیت شوید؟

چون بازی نمادین است فشاری نمی‌آورد. ضمن اینکه بازی به پاس قدردانی از کاپیتان تیم ملی که چندین سال برای فوتبال کشورمان زحمت کشیده، تحت هر شرایطی خوب است. فکر نمی‌کنم برای تمریناتم هم مشکلی پیش بیاید چون فردا تمرین نداریم و فقط 2 جلسه تمرین روز پنج‌شنبه و جمعه را از دست می‌دهم که بعد از آن جبران می‌کنم.

شما ظاهرا تنها بازیکنی هستید که در حال حاضر بازی می‌کنید و به این مسابقه دعوت شدید...

معیار انتخاب را باید از آقای پروین بپرسیم اما خیلی دوست داشتم در این بازی باشم که خدا را شکر دعوت شدم. این بازی برای ما خیلی حیثیتی است، هم برای کشورمان و هم برای فوتبال. باید جوی به وجود بیاوریم که بازیکنانی که می‌آیند خبرهای خوبی برای دیگر کشورها از ایران ببرند. اینکه جو ایران خوب و صمیمی است. این بزرگترین پیامی است که می‌توانیم به بازیکنان نامی دنیا بدهیم که به تمام دنیا ببرند. امیدوارم هواداران هم بیایند و به این جو خوب کمک کنند.

نکته جالب این است که برای این بازی با وجود اینکه یک بازیکن استقلالی خداحافظی می‌کند اما از استقلالی‌های کمی دعوت شده.

نمی‌دانم چه بگویم و نمی‌توانم در این مورد حرفی بزنم چون من بازیکنان را انتخاب نکردم. به هر حال بازی نمادین است و همه بزرگان باید باشند. ما خیلی اسطوره و ستاره داریم که امیدوارم همه باشند.

یکی از مسائلی که هنوز تکلیف آن مشخص نشده و خیلی هم نگران‌کننده شده این است که جواد نکونام هنوز برای حضور در این بازی تصمیم نهایی‌اش را نگرفته و ظاهرا معلوم نیست به بازی بیاید با نه.

متاسفانه به خاطر اینکه درگیر اردو بودم و خارج از تهران هستیم اصلا این موضوع را نمی‌دانستم. ما بازی‌های زیادی برگزار کردیم و امیدوارم این بازی هم خیلی خوب انجام شود تا جواد با خاطره‌ای خوش از فوتبال خداحافظی کند. امیدوارم جواد بیاید تا قدردانی از او به خوبی انجام شود. من نمی‌دانم مشکل چیست اما امیدوارم هر چه هست ختم به خیر شود چون همانطور که گفتم این بازی برای کشورمان حیثیتی است که نبود او می‌تواند ضربه بزند. پس امیدوارم جواد نظرش را عوض کند و بیاید.

لیست تیم ستارگان لالیگا هم منتشر شده، دوست داشتید با کدامیک از این بازیکنان روبه‌رو می‌شدید؟

وا... به اسامی دقت نکردم چون فکر نمی‌کردم از من هم برای این بازی دعوت شود اما بالاخره همه بازیکنان از بهترین لیگ دنیا می‌آیند و جزو بهترین‌های دنیا هستند. فرقی نمی‌کند که کدام بازیکنان در زمین باشند چون همه نام‌ها بزرگ و سنگین هستند. مثل خود جواد نکونام که سال‌ها در اوساسونا کاپیتان بوده. همانطور که گفتم اسامی مهم نیست مهم این است بازیکنانی می‌آیند که از لیگ اول دنیا هستند. ما هم ایرانی هستیم و هیجان می‌دهیم به بازی تا بازی جذاب‌تر شود.

فکر می‌کنم تمام امید تیم برای گل زدن به شما باشد؟

(می‌خندد) امیدمان باید اول به خدا باشد. من هم تلاش می‌کنم گل بزنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مسخره بازی هستش استقلالی میخواد خداحافظی کنه همه کاره لنگی شده پروین چکاره است فقط باید علی کریمی ازلنگ دعوت میشد بقیه هیچ عددی نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج