۳۷۵۸۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

رونمایی از اولین ساعت هوشمند گیمینگ

ایسر از جمله کمپانی‌هایی است که در زمینه‌ی تولید گجت‌های پوشیدنی هوشمند نیز فعالیت دارد. انتظار می‌رود این کمپانی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ از اولین ساعت هوشمند گیمینگ رونمایی کند.

zoomit.ir - یاشار فتحعلی زاده: ایسر از جمله کمپانی‌هایی است که در زمینه‌ی تولید گجت‌های پوشیدنی هوشمند نیز فعالیت دارد. انتظار می‌رود این کمپانی در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ از اولین ساعت هوشمند گیمینگ رونمایی کند.
رونمایی از اولین ساعت هوشمند گیمینگ

کمتر از یک هفته مانده به شروع بزرگ‌ترین رویداد تابستان در زمینه تکنولوژی انتظار می‌رود ایسر در نمایشگاه IFA ۲۰۱۶ از ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کند، البته گفته شده که این گجت پوشیدنی برای قشر خاصی از کاربران تولید شده است.

طبق گزارش جدید، گفته شده است که ایسر قصد دارد یک دستگاه گیمینگ رده بالا رونمایی کند، اما این دستگاه قرار نیست یک کنسول دستی باشد بلکه یک ساعت هوشمند برای اجرای بازی خواهد بود.

متاسفانه اطلاعات بیشتری از این ساعت هوشمند گیمینگ منتشر نشده و ما باید تا زمان رونمایی از آن صبر کنیم. با این حال بیش از حد کنجکاو هستیم بدانیم این دستگاه چگونه خواهد بود و تجربه انجام بازی بر روی آن چقدر می‌تواند لذت بخش باشد.

تنها چیزی که در حال حاضر می‌توان انتظار داشت این است که شاهد یک محصول جالب باشیم زیرا ایسر توانسته محصولات قدرتمندی که شامل کامپیوترهای رومیزی، لپ تاپ‌ها و تبلت‌ها می‌شود بسازد و انجام چنین پروژه‌هایی برای کمپانی مانند ایسر کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

کمپانی ایسر سال گذشته در IFA ۲۰۱۵ از تبلت سری Predator ۸ رونمایی کرد و انتظار می‌رود امسال شاهد جانشینان این سری باشیم که در کنار آنها از ساعت هوشمند گیمینگ ایسر نیز پرده برداری خواهد شد. جدا از معرفی یک ساعت هوشمند، انتظار می‌رود ایسر از گجت‌های پوشیدنی دیگر مانند مدل جدیدی از دستبند سلامتی Liquid Leap رونمایی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج