۳۷۵۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

براي طراحي خانه‌اي با دكوراسيون شاد

خانه‌هاي رنگین کمانی

تركيب رنگ‌ها را در منزل‌تان فراموش نكنيد. اين رنگ‌ها مي‌توانند معجزه كنند. بارها در مورد تاثير رنگ در دكوراسيون خانه چيزهاي شنيده‌ايد. رنگ مي‌تواند حس‌هاي خاصي در محيط ايجاد و روحيه اعضاي خانواده را كاملا دگرگون كند.

خانه‌هاي رنگین کمانی

خانه‌هاي رنگین کمانی

تركيب رنگ‌ها را در منزل‌تان فراموش نكنيد. اين رنگ‌ها مي‌توانند معجزه كنند. بارها در مورد تاثير رنگ در دكوراسيون خانه چيزهاي شنيده‌ايد. رنگ مي‌تواند حس‌هاي خاصي در محيط ايجاد و روحيه اعضاي خانواده را كاملا دگرگون كند. براي تنوع رنگ در منزل لازم نيست تمام ديوارها را رنگ كنيد و كلي هزينه و زحمت متحمل شويد. با اين توصيه‌ها مي‌توانيد با پروژه‌هاي بسيار ساده رنگ‌آميزي، منزل‌تان را دگرگون كنيد.


در عرض حركت كنيد

شايد اين جمله را بارها شنيده‌باشيد. مي‌گويند «عرض زندگي از طول آن مهم‌تر است.» اين جمله دقيقا تفاوت بين كيفيت و كميت زندگي را نشان مي‌دهد. لازم نيست عمر طولاني و بلندتري داشته باشيد. بايد سعي كنيد زندگي شما كيفيت بهتري داشته باشد. كيفيت بالاي زندگي را فاكتورهاي خاصي نشان مي‌دهند، چيزهايي مثل شادي، خوشبختي و موفقيت. همين كه شما خانواده‌اي داشته باشيد كه دور هم شام مي‌خورند، با هم حرف مي‌زنند و مي‌خندند، صميمي هستند و در پي همين خوشبختي، زندگي اجتماعي موفق‌تري دارند يعني عرض زندگي شما زياد است. مشكلات براي هر خانواده‌اي پيش مي‌آيد اما يك خانواده شاد و خوشبخت، راحت‌تر از پس آن برمي‌آيد و آن‌ها را پشت‌سر مي‌گذارد.

مادر خانواده، به‌عنوان كسي كه كانون خانواده بر پايه محبت او شكل گرفته، مهم‌ترين نقش را در تعيين كيفيت زندگي دارد. شما لازم است، براي زياد كردن عرض زندگي كمي بيشتر از محبت‌تان استفاده كنيد. كمي فكر كنيد و ببينيد چه چيزي خانواده شما را دور هم جمع مي‌كند و خوشحال نگه مي‌دارد. مي‌توانيد وقتي همسرتان از سركار برمي‌گردد به پيشوازش برويد. كتش را بگيريد، برايش يك چاي بريزيد و از اتفاقاتي كه در طول روز برايش افتاده بپرسيد. خودتان چيزهايي تعريف كنيد. چيزهايي كه شايد مهم به‌نظر نرسند اما يك گفت‌وگوي خانوادگي را شكل مي‌دهند. اين كار باعث مي‌شود، همسر شما بعد از كار جلوي تلويزيون ننشيند. با بچه‌ها بعد از مدرسه هم همين رفتار را انجام دهيد.

سعي كنيد حداقل روزي يك وعده همراه با اعضاي خانواده دور هم غذا ميل كنيد. براي اين كار بايد ميز بچينيد؛ ميز هيجان انگيزي كه اعضاي خانواده را به نشستن دور آن تشويق كند. وقتي قرار است تصميمي بگيريد خانواده را دور هم جمع كنيد و به اتفاق هم درباره آن فكر كنيد. به بچه‌ها نشان دهيد كه مهم هستند و با آن‌ها حرف بزنيد. اجازه دهيد آن‌ها هم از شما مشورت و راهنمايي بخواهند. حتي مي‌توانيد در بازي‌هاي آن‌ها سهيم شويد. اين توصيه‌ها تمامي ندارد. با توجه به شرايط خانوادگي خودتان آن‌ها را رعايت كنيد تا زندگي عريض‌تري داشته باشيد.


مبلمان از كجا بخريم؟

اگر موقع خريد مبلمان از رنگ‌هاي شاد استفاده نكرده‌ايد، نگران نباشيد. هنوز دير نشده است. مي‌توانيد از سمساري‌هاي ميدان امام حسين صندلي‌هاي چوبي مستعمل و ارزان بخريد و خودتان آن رار نگ كنيد. براي رنگ آميزي وسايل چوبي بهتر است از يك تكه فوم استفاده كنيد و رنگ را چند بار به چوب بزنيد تا خوب خودش را نشان دهد. يك وسيله ساده با رنگ شاد و تند، خانه شما را متحول خواهد كرد.


چه مدل گچ‌بري‌هايي مناسب است

معمولا طرح‌هاي گچي روي ديوارها با رنگ ديوار رنگ‌آميزي مي‌شوند. كمي سايه روشن كردن آن‌ها خانه را شاد و زيبا خواهد كرد. باز هم مواظب باشيد رنگ تند و متضادي انتخاب نكنيد. چون خانه را كوچك نشان داده و زود شما را خسته خواهد كرد. اين كار را با يك قلم‌موي كوچك انجام دهيد تا از خط بيرون نزنيد.


درها را رنگ كنيد

اين پروژه كمي بزرگ‌تر است اما تبيعتا تاثير آن در خانه بيشتر خواهد بود. معمولا درهاي خانه يا به رنگ چوب هستند يا به رنگ ديوارها. با كمي دقت ببينيد كه اتاق شما چه رنگي است و چه رنگ شادي به آن مي‌آيد. در را درست همان رنگي كنيد. كنتراست زياد بين رنگ در و ديوار توي ذوق مي‌زند. در را با سمباده تميز كنيد و بعد روي آن چند لايه رنگ بزنيد تا يكنواخت شود.


با پله‌ها چه كنيم؟

ديوارهاي كوچك عمودي پله‌ها، بهترين جا براي رنگ‌آميزي با رنگ متضاد در خانه هستند. چون قرار است از رنگ تند و متضادي استفاده كنيد بهتر است قبلا آن را تست كنيد. مقواهايي به اندازه ديوارك‌هاي پله ببريد، آن‌ها را رنگ كنيد و روي پلكان تست كنيد. اگر خوش‌تان آمد، با خيال راحت پله‌ها را رنگ كنيد. رنگ تيره را بايد چند لايه بزنيد تا يكنواخت شود. اين كار بدون اين‌كه خانه را كوچك نشان دهد آن را شاد خواهد كرد.


قاب پنجره‌ها

اين كار به اتاق شما شخصيت مي‌دهد. علاوه‌بر اين پنجره را درست مثل يك قاب زيبا نشان خواهد داد. در واقع شما منظره بيرون را قاب گرفته‌ايد. براي رنگ آميزي قاب پنجره بهتر است از رنگ با تضاد بالا استفاده نكنيد. همان رنگي كه براي سمت داخلي يا گچ‌بري‌ها استفاده كرده‌ايد مناسب به‌نظر مي‌رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج