۳۷۵۹۸۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

مشخصات LG X Fast فاش شد

بر اساس شایعه‌ای جدید، ال‌جی قصد دارد طی چند هفته‌ی آینده، گوشی‌هوشمند دیگری از سری ایکس خود را معرفی کند. گفته می‌شود این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ بهره خواهد برد و حافظه رم آن نیز ۳ گیگابایت است.

zoomit.ir - مجتبی بوالحسنی: بر اساس شایعه‌ای جدید، ال‌جی قصد دارد طی چند هفته‌ی آینده، گوشی‌هوشمند دیگری از سری ایکس خود را معرفی کند. گفته می‌شود این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ بهره خواهد برد و حافظه رم آن نیز ۳ گیگابایت است.
مشخصات LG X Fast فاش شد

اگرچه در حال حاضر ال‌جی از نظر فروش گوشی‌های هوشمند در بین رتبه‌های نخست این حوزه جایی ندارد و سهم بازار این شرکت در بخش موبایل در حد کمپانی‌های صدر نشین نیست، اما جای هیچ شکی نیست که ال‌جی یکی از بزرگ‌ترین کمپانی‌های تکنولوژی جهان به شمار می‌رود و در واقع این کمپانی، محصولات و خدمات بسیاری برای ارائه به مشتریان خود دارد.
در سال جاری، این شرکت کره‌ای چندین محصول را معرفی کرده که یکی از آن‌ها گوشی‌هوشمند ال‌جی جی ۵ (LG G۵) بود. علاوه بر جی ۵، این کمپانی محصولات دیگری مثل دستگاه‌های سری ایکس را نیز معرفی کرده است. ال‌جی در سال جاری گوشی‌های هوشمند مختلفی مثل ایکس استایل، ایکس پاور، ایکس مکس، ایکس ۵ و ایکس اسکین را معرفی کرده و به نظر می‌رسد به زودی محصول جدید دیگری از سری ایکس توسط این شرکت معرفی خواهد شد.

بر اساس شایعه‌ای جدید، ال‌جی قصد دارد گوشی‌هوشمند جدیدی که ال‌جی ایکس فست (LG X Fast) نام دارد را طی چند هفته‌ی آینده معرفی کند. این گوشی‌هوشمند از فریمی فلزی بهره خواهد برد و جنس بدنه‌ی آن نیز پلی‌کربنات (پلاستیک) است. محصول مورد نظر بر اساس شایعه‌ی یاد شده، از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و حافظه رم در نظر گرفته شده برای آن نیز ۳ گیگابایت اعلام شده است.
حافظه داخلی ذخیره‌سازی این محصول نیز ۳۲ گیگابایت است که البته می‌توان آن را با کارت حافظه‌ی میکرو اس‌دی افزایش داد. پردازنده اصلی ال‌جی ایکس فست نیز اسنپدراگون ۸۰۸ خواهد بود. این چیپ پردازشی از نوع ۶۴ بیتی بوده و شامل شش هسته‌ است. ال‌جی پیش از این نیز از پردازنده یاد شده در گوشی‌هوشمند ال‌جی جی ۴ و نیز ال‌جی وی ۱۰ استفاده کرده است.

سیستم‌عامل پیش‌فرض دستگاه یاد شده نیز اندروید ۶.۰ مارشمالو خواهد بود و اگر شایعه منتشر شده صحت داشته باشد، این سیستم‌عامل به رابط کاربری انحصاری ال‌جی مجهز می‌شود. دوربین اصلی گوشی‌هوشمند ایکس فست، که در پشت دستگاه آن جای گرفته، ۱۲.۳ مگاپیکسلی بوده و این در حالی است که دوربین جلویی دستگاه ۸ مگاپیکسلی است.
این گوشی‌هوشمند دو سیمکارته بوده و از شبکه‌های پرسرعت ۴G LTE نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این باتری در نظر گرفته شده برای این محصول ظرفیتی ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد داشت که البته این باتری قابل تعویض است. ابعاد گوشی‌هوشمند LG X Fast هم ۱۴۹.۱ در ۷۶.۵ در ۸.۹ میلی‌متر اعلام شده و وزن آن ۱۵۹ گرم است.

اگر نگاهی به تصویر بالای این مطلب بیاندازید، می‌توانید ظاهر کلی گوشی‌هوشمند LG X Fast را مشاهده کنید. ال‌جی بار دیگر تصمیم گرفته تا از کلید‌های فیزیکی در بخش پشتی دستگاه بهره ببرد و دو دکمه‌ی پاور/قفل و نیز دکمه‌های تنظیم بلندی صدا در بخش پشتی گوشی‌هوشمند مورد بحث جای گرفته‌اند. در تصویر یاد شده، می‌توان یک فلاش ال‌ای‌دی را نیز مشاهده کرد و همانطور که می‌بینید، بلندگوی دستگاه نیز در بخش پشتی آن قرار داده شده است. بد نیست بدانید علاوه بر این محصول، ال‌جی تصمیم دارد تا گوشی‌هوشمند دیگری به نام LG V۲۰ را نیز در تاریخ ۶ سپتامبر معرفی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج