۳۷۶۱۰۰
۱۹ نظر
۵۰۰۶
۱۹ نظر
۵۰۰۶
پ

ورود حامدبهداد به همدان ممنوع است!

بدون شک پورسینا بی دلیل همدان را برای زندگی انتخاب نکرده است. این میهمان هزارساله، خود به میزبان کهنسال این دیار تبدیل شده است. برای سرزمینی که مهد تاریخ و تمدن است، بوعلی یک نماد است. نماد زرخیزی و نخبه پروری همدان است. تمام نخبگان این استان در یک نام خلاصه می‌شوند و آن هم بوعلی است.

فردا: بوعلی‌سینا شخصیت ممتاز ایرانی با انوار جهانی است که به خودی خود آنقدر بزرگ و پرافتخار هست که نیاز به سخنرانی و قلمرانی نداشته باشد. اما نام بوعلی سینا تنها به شخصیت ابن سینا بر نمی گردد بلکه نام بزرگ او یک نماد، یک یادمان، یک افتخار و یک هویت است. بوعلی‌ سینا اگرچه یک نماد برای علم و دانش، یک یادمان برای طب و یک افتخار برای ایران است اما برای مردم همدان یک هویت است.

سال‌هاست که نام بوعلی سینا برای مردم از نام همدان جدا نمی‌شود آرامگاه بوعلی سینا نشان این سخن است. مقبره‌ای که نماد همدان است.

روز تولدش را روزهمدان می‌نامند این هم بی حکمت نیست.

بدون شک پورسینا بی دلیل همدان را برای زندگی انتخاب نکرده است. این میهمان هزارساله، خود به میزبان کهنسال این دیار تبدیل شده است. برای سرزمینی که مهد تاریخ و تمدن است، بوعلی یک نماد است. نماد زرخیزی و نخبه پروری همدان است. تمام نخبگان این استان در یک نام خلاصه می‌شوند و آن هم بوعلی است.

امروز یک بازیگر که به مدد بودجه فرهنگی کشور، مشهور شده است به خود اجازه توهین به جهانی‌ترین چهره‌ ایرانی را می‌دهد. این توهین برای شهری که بوعلی را نماد و هویت خود می‌داند بیش از همه دردآور است.

ظاهرا گسترش شبکه‌های اجتماعی، برخی سلیبریتی‌ها را برای مردم واقعی‌تر کرده است و عمق درک و فهم هر‌کدام از آنها را بیش از پیش در انظار عمومی افشا کرده است.

شاید توهم بازیگری که خود را همسطح و یا بالاتر از بوعلی‌سینا تصور می‌کند، یکی‌ از آسیب‌های شهرتِ بی حکمت باشد. شهرتی که برخی با نخبگی در هم می‌آمیزند و فاجعه‌ای پیش می‌آید که همه را مجبور به دفاع از شخصیت بزرگ بوعلی سینا می‌کند. فاجعه‌ای خنده‌دار و غم‌انگیز، خنده‌ به روزگاری که نام بوعلی سینا و بهداد در کنار هم استفاده شد و غمناک از فرصت و مجال برای توهین به مفاخر تاریخ ایران.

یک ایران، مدافع حریم بوعلی سینا است و اگر این هم نبود، همدان هیچ زمان از هویت خود عدول نمی‌کند.

شاید این اقدام نادرست به اقدامی درست در راستای معرفی دوباره‌ی این فخر تمدن اسلامی منجر شود اما به هر حال ورود این شخص هتاک به همدان ممنوع است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حنانه

      کارش واقعا زشت بود یعنی چی اگه یه پزشک اشتباه کرده توهین به افتخار پزشکی ایران بکنه تازه مرگ و زندگی دست خداست حالا به هر نحوی

    • بدون نام

      عاخه چرا شور هر چیزیو در میارید، بهداد از اون عکس به بو علی سینا توهین نکرده، به پزشکان بی وجدان و سهل انگار که روز به روز هم داره تعدادشون زیاد میشه اعتراض کرده... به پزشکی اعتراض کرده که قسم نامشو پاره کرده و زیر میزی میگیره
      به پزشکی اعتراض کرده که مریضشو خودش عمل نکرده و به دستیارش سپرده و ول کرده رفته خارج... کم پزشک اینطوری دیدیم؟

      حالا چطوری میخوان جلوی ورود بهداد به همدانو بگیرن؟ سر پلیس راهشون گشت بازرسی میذارن؟ سرک میکشن تو ماشینا پیداش کنن؟
      خیلی خیلی عکس العمل احمقانه ای نشون دادید...از همدانیهای همه چیز دان بعیده بازیچه و مورد تمسخر قرار بگیرن....
      خنده دار شده دنیا، والا
      ایشالا زیر دست یه دکتر اینجوری بیفتید تا قدر عافیتتونو بیشتر بدونید

    • بدون نام

      متاسفانه منظور اين هنرمند گرامي فهميده نشد!!؟حال بنده از جامعه پزشکي سوال ميکنم ،آن دسته از پزشکان که نسبت به تعهد وقسم خود متعهد نيستند! و منافع مالي را بالاتر از جان بيماران ميدانند با سهل انگاري باعث ازبين رفتن جان انساني ميشوند که حتي گاهي آن شخص سرمايه هنري يا علمي جامعه ميباشد! آيا شايسته هستند خود را با حکيم بزرگ ايراني استاد اساتيد ابوعلي سينا براير بدانند!!!؟ البته ببشمار طبيباني نيز هستند که شرف انساني خويش را به پول نفروخته اند،حتمأ آنان متوجه کنايه هنرمند کشورمان و سوال اينجانب ميشوند... در آخر بجايي جبهه گيري بيمورد يا خطا را پيدا کرد رفع!! يا حق.

    • رضا

      هنرمندان ایران احمقانی بیش نیستند که باعث عقب موندگی کشور شدند

    • شهرام

      بهداد هروقت تونست یک عامل بیماری سرماخوردگی رو تشخیص بده بیاد اظهار دانایی کنه.

    • سعید کریمی ریزی

      با سلام.
      واقعا این آقای بهداد خودش را چی حساب کرده که اینطور حرف زده واقعا باید دید وقتی یکی ظرفیت شهرت نداره وبی خودی شهرت پیدا میکنه چطور خودش را گم میکنه.
      آقای بهداد باید بدونی یک شبه شهرت پیدا کردی همنطور هم یک شبه از شهرت میوفتی.
      بدا به حال اون کسانی که الگو خودشون را آدم مثل تو انتخاب کردند.

    • عاشق ایران

      آخه بیکاری آقای بازیگر تورو چه به توهین به مشاهیر بزرگ ایران؟تو دوروز مشهوری اوناصدها سال!

    • بدون نام

      به تو چه مربوط قانون تراشی میکنی

    • سعید

      فقط بهدادنیست که به این عقب موندگی وفقرشعورودرک رسیده.بسیاری ازبه اصطلاح هنرمندان هم به این وضع دچارشدند.اون ازبازیگران زن خودباخته غربزده عقده ای و...اینم ازاین.همه مابایدتاریخ رابخونیم.ازآقای ظریف گرفته که به قول معتضدبایدتاریخ قوام السلطنه رابخوندکه به خارجیهاهیج باجی ندادبا آنکه سوادآنچنانی نداشت تابقیه ایرانیاتاریخ وفرهنگ چندهزارساله رابخونندتاروزی مثل این افراد.....

    • بدون نام

      کاش امثال اقای بهداد بفهمند که ایرانی را از تاریخ و فرهیختگانش می شناسند نه بازیگرانی که هویت خود را با پول می فروشند و مایه ی شرمساری ایران هستند به تاریخ رجوع کن نام دانشمندان را ببین و سربازان فداکار را و بعد خود را بنگر که چه دسته گلی به سر ایران زدی ادمای امروز دیگر منش بزرگی ندارند بلکه جیبی پر پول دارند و گمان می کنند از دماغ فیل افتادند چه پزشک پولکی چه هنرمند یا باقی خدا به داد ما برسه که تحصیل کرده ها بیکارند و عده ای بیت المال رابه جیب میزنند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خود شیفتگی بیماری موروثی در بازیگران است .....

    • بو علي سينا

      بو علي مرد بزرگي بود و نميشه تنها با درصدي از پزشكان كه فكر پول هستن مقايسه كرد

    • بدون نام

      من از حامد بهداد بدم میاد اما شماها هم یادتون باشه همدان فقط به صورت نمادین مقبره بوعلی سینا رو داراست وگرنه اصله مقبره در اصفهان یا جای دیگریست طبق اسناد تاریخی.پس اگر یک نفر نون هنر میخوره ملتی دارن یه عمر الکی نون جایگاه پدر طب رو میخورن. لطفا شور نگیره

    • همدان ایران

      دم حامد بهداد گرم قدمت به روی چشمامون.الکی هم بعضیها ادای ایران دوستها رو درمیارن والا این حال روزتون نبود!

    • رویا ساز

      بهداد واقعا با این کارش سطح پایین فرهنگ و شعورش رو نشون داد

    • حست

      بوعلی سینا دانشمندبزرگی بوده کسی حق نداره باکمال پرروی بیادتوهین کنه چه برسه به این فسقلی

    • اهل همدان

      این اقا منظورش به پزشک ها بوده و قصد توهین به بوعلی سینا را نداشته, ولیکن نباید این اقدام رو می کرد چون در هر صورت بی احترامی به بو علی سیناس

    • بیتا

      اخه چرا اینقد همدیگرو قضاوت میکنین اون دنیا باید پاسخگو باشین بهداد منظورش این بوده ک پزشکای امروزی اکثرن زیرمیزی میگیرن اون عکسو برعکس گذاشته ک این زمونه دیگ مث تو پیدا نمیشه همه برعکس شدن

    • بدون نام

      مگه بوعلی سینا همدانیه؟! والا تا جایی که من میدونم این به همدان تبعید شده. فیلمشم که ساخته بودن.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج