۳۷۶۱۱۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

هوری: پرچم اندیمشک در برزیل بالا رفت

دروازه بان و کاپیتان صنعت نفتی ها می گوید هرچند وضعیت مالی این تیم اکنون روبراه نیست اما پرداخت های مالی در صنعت دیر و زود دارد ولی سوخت و سوز ندارد.

ورزش سه: حسن هوری در رابطه با آخرین شرایط تیم صنعت نفت آبادان به گفتگو نشست، وی درباره شرایط این تیم گفت: در حدود یک هفته پیش تمرینات مان شروع شد و در روزهای اخیر چند بازی تدارکاتی برگزار کردیم، دیروز در برابر تیمی از شوشتر قرار گرفتیم، امروز و فردا هم با تیم هایی از خرمشهر و ماهشهر بازی می کنیم.

کاپیتان صنعت نفتی ها در رابطه با اوضاع مالی این تیم گفت: متاسفانه هنوز قسط اول قراردادمان را دریافت نکردیم، همه ما می دانیم شرایط سختی داریم اما امیدواریم که اوضاع بهتری به سراغ تیم بیاید، خداروشکر امسال تیم خوبی داریم و اگر شرایط خوبی برای تیم ایجاد شود می توانیم اتفاق مهمی را رقم بزنیم.

وی در این باره ادامه داد: خداروشکر که بازیکنان خوبی داریم، بازیکنانی که به عشق مردم آبادان و هواداران صنعت و علاقه ای که به تیم دارند درباره اوضاع مالی هرگز کلمه ای را به زبان نیاوردند، ناراحتی حق همه آنهاست اما بچه های ما بامعرفت تاکنون در این باره حرفی از پول به زبان نیاورند.

هوری ادامه داد: البته مدیرعامل باشگاه، آقای عیسی زاده همه تلاش خود را به کار بسته تا بتوانند پول بچه ها را برسانند، در کنار ایشان دکتر زمانی، رئیس منطقه آزاد و آقای ابوالحسنی رئیس پالایشگاه به هر دری می زنند تا بتوانند شرایط مالی تیم را روبراه کنند، امیدوارم به زودی این اتفاق بیفتد، من سال هاست در صنعت نفت هستم می دانم پرداخت های مالی دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

دروازه بان صنعت نفتی ها در رابطه با حضور این تیم در بالای جدول می گوید: اکنون جایگاه خوبی داریم اما هنوز چهار هفته از لیگ گذشته است و اتفاقات زیادی در راه است، ما کادرفنی باهوش و مدیریت خوبی داریم، علاوه بر آنها بازیکنان مان نیز آینده دارهای فوتبال ایران و بسیار فنی هستند، با این شرایط ما می توانیم به راحتی خود را در لیگ برتر نگه داریم و تمام هدف مان این است رتبه ای تک رقمی به دست بیاوریم.

وی درباره اندیمشکی های حاضر در المپیک ریو هم می گوید: خداراشکر سعید عبدولی توانست مدال بیاورد و پرچم خوزستان و اندیمشک را در برزیل بالا ببرد، در کنار او کمترین حق حبیب بود، حبیب اله اخلاقی اگر بدشانسی نمی آورد می توانست یک مدال خوش رنگ به دست بیاورد. خوشحالم نماینده های شهرمان توانستند در این بازی ها بدرخشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج