۳۷۶۱۱۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تصویری از هواوی میت ۹ منتشر شد

میت ۹ نام محصولی از هواوی است که احتمال می‌رود در ماه اکتبر معرفی شود. امروز تصویری از بخش پشتی این دستگاه فاش شده که دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت آن را نشان می‌دهد.

zoomit.ir - سعید میرزاپور: میت ۹ نام محصولی از هواوی است که احتمال می‌رود در ماه اکتبر معرفی شود. امروز تصویری از بخش پشتی این دستگاه فاش شده که دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت آن را نشان می‌دهد.
تصویری از هواوی میت 9 منتشر شد

امروز تصویری از هواوی میت ۹ فاش شده است. در این تصویر ساختار دوربین دستگاه نسبت به گذشته تفاوت دارد. در این تصویر می‌توان مشاهده کرد که در بخش پشتی دستگاه دو لنز وجود دارد که هر دو توسط یک شیشه پوشانده شده‌اند. برخلاف اولین تصویری که منتشر شده بود، فلش LED دستگاه به شکل دایره‌ای در کنار دوربین قرار دارد.
تفاوت دیگری که در تصویر امروز می‌توان پی‌برد، فقدان فوکوس لیزری است. در اولین تصویر منتشر شده از این محصول شاهد مکانی برای فوکوس لیزری دوربین بودیم ولی تصویر جدید چنین بخشی ندارد. تنها شباهت این تصویر و تصویر قبلی، مکان و ساختار سنسور اثر انگشت آن است که در بخش پشتی دستگاه قرار دارد.

تصویری از هواوی میت 9 منتشر شد

شایعات جدید حاکی از این هستند که میت ۹ از پردازنده Kirin ۹۵۰ هواوی استفاده می‌کند. Kirin ۹۶۰ یک پردازنده هشت هسته‌ای است که از معماری big.LITTLE بهره می‌برد. این پردازنده از چهار هسته Cortex A-۷۳ و چهار هسته Cortex A-۵۳ تشکیل شده و پردازنده مذکور دارای LTE Cat. ۱۲ است. این پردازنده از شبکه CDMA پشتیبانی می‌کند. Kirin ۹۶۰ دومین پردازنده بعد از Kirin ۶۵۰ است که از تمام شبکه‌ها پشیتبانی می‌کند. پردازش‌های گرافیکی این دستگاه را نیز Mali-G۷۱ انجام خواهد داد.

تصویری از هواوی میت 9 منتشر شد

میت ۹ دارای نمایشگری ۶ اینچی با وضوح ۲K است. این محصول از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. گفته می‌شود EMUI ۵.۰ که روی اندروید نوقا پایه‌گذاری شده، به صورت پیش‌فرض روی میت ۹ نصب خواهد شد.

فعلا هیچ اطلاعاتی در خصوص دوربین این محصول و شیوه عملکرد آن منتشر نشده است. همچنین نمی‌دانیم که قیمت آن در چه حدودی خواهد بود. اما شایعات حاکی است که هواوی Mate ۹ ماه اکتبر (مهر - آبان) معرفی می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج