۳۷۶۳۳۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

زاکربرگ بخشی ازسهام فیسبوک را فروخت

مارک زاکربرگ (مدیر عامل فیسبوک) همیشه هدف خود از تاسیس فیسبوک را کمک برای اتصال مردم به یکدیگر عنوان نموده بود و حالا دقیقا چند روز بعد از اعلام ۲۰ برابر شدن ارزش سهام این کمپانی خبرهایی از فروش سهم کوچکی از کمپانی فیسبوک به گوش می رسد.

وب سایت گویا آی تی: مارک زاکربرگ (مدیر عامل فیسبوک) همیشه هدف خود از تاسیس فیسبوک را کمک برای اتصال مردم به یکدیگر عنوان نموده بود و حالا دقیقا چند روز بعد از اعلام ۲۰ برابر شدن ارزش سهام این کمپانی خبرهایی از فروش سهم کوچکی از کمپانی فیسبوک به گوش می رسد.

زاکربرگ بخشی ازسهام فیسبوک را فروخت

مارک زاکربرگ و همسرش که پس از تولد اولین فرزندشان اعلام نموده بودند قصد دارند ۹۹% از دارایی خود را در راستای کمک به کمپانی های فعال در زمینه آموزش، درمان بیماری ها و همچنین متصل نمودن مردم به یکدیگر و ساخت جوامع مستحکم صرف نمایند ظاهرا قصد عمل نمودن به قول خود را دارند.

با توجه به مستندات موجود در کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، به نظر می رسد که مارک زاکربرگ بخش کوچکی از سهام خود در فیسبوک را که معادل ۷۶۸ هزار سهم می باشد در ماه جاری میلادی به فروش رسانده است. زاکربرگ که برای این مبادله از بند ۱۰b۵-۱قوانین کمیسون بورس و اوراق بهادار استفاده نموده در ازای این مقدار سهم مبلغ ۹۵ میلیون دلار دریافت نموده است.

این بند از قانون ایالات متحده امکان برنامه ریزی زودتر از موعد فروش در جهت برطرف نمودن مشکلات احتمالی به هنگام مبادله را فراهم می آورد.

زاکربرگ بخشی ازسهام فیسبوک را فروخت

آمار و اخبار بدست آمده فروش این بخش از سهام زاکربرگ تنها به دلیل نقد نمودن بخشی از دارایی هایش نبوده و ظاهرا وی قصد دارد به قولی که دسامبر سال جاری در زمان تولد فرزندش داده است عمل نماید.

زاکربرگ در آن زمان اعلام نموده بود که هدفش از این تصمیم «بالا بردن پتانسیل های انسانی و فراهم آوردن شرایطی برابر برای کودکان نسل بعد» بوده است.

وی پیش از این اعلام نموده بود که قصد دارد میزان کمک های مالی خود را به یک میلیارد دلار در هر سال، تا سه سال آینده محدود نماید. این اولین باری است که زاکربرگ پس از اعلام رسمی برنامه هایش دست به فروش بخشی از سهام خود زده است و به نظر می رسد که این فروش تنها یکی از مبادله هایی بوده که در آینده نزدیک از طرف وی شاهد خواهیم بود.

البته زاکربرگ هنوز اعلام نکرده که قصد دارد با این ۹۵ میلیون دلار چه کاری را انجام دهد و این مبلغ در راستای چه کاری قرار است صرف شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mori

      بهشت ماله اینجور ادمهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج