۳۷۶۳۴۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از کوپه فیات ۱۲۴ اسپایدر تا سال آینده

با توجه به گزارش Autocar، فیات اوایل سال آینده نسخهٔ کوپهٔ مدل فعلی ۱۲۴ اسپایدر را رونمایی خواهد کرد.

وب سایت پدال - امیر دهقان: با توجه به گزارش Autocar، فیات اوایل سال آینده نسخهٔ کوپهٔ مدل فعلی ۱۲۴ اسپایدر را رونمایی خواهد کرد. به نظر می‌رسد فیات قصد دارد از خوش‌نامی و موفقیت مزدا MX-۵ جهت ساخت یک کوپهٔ اختصاصی با عملکرد بالاتر استفاده کند. ساخت چنین مدلی به تمایز بیشتر آن از ۱۲۴ اسپایدر و همین‌طور برادر دوقلوی ژاپنی‌اش کمک کرده و به فیات اجازهٔ ساخت نمونه‌ای حتی اسپرت‌‍تر را می‌دهد.
احتمالاً دنیا برای اولین بار در نمایشگاه ژنو سال آینده شاهد رونمایی نسخهٔ کوپهٔ فیات ۱۲۴ خواهد بود درحالی‌که احتمالاً نسخهٔ تقویت‌شدهٔ آبارث آن نیز ساخته خواهد شد. استفاده از یک سقف شیب‌دار در ۱۲۴ می‌تواند به کوچک‌تر و اسپرت‌تر به نظر رسیدن آن نیز کمک کند.

رونمایی از کوپه فیات 124 اسپایدر تا سال آینده

این در حالی است که اگر به خاطر داشته باشید در اوایل سال جاری فیات یک 124 کوپه را بانام رالی آبارث معرفی نمود و حال ظاهراً قرار است این خودرو به تولید برسد. به‌احتمال فراوان این اتفاق به‌زودی در سال 2017 یا نهایتاً 2018 رخ خواهد داد. همچنین درحالی‌که مزدا به‌تازگی نسخهٔ کوپه مانندی از MX-5 را با سقف تارگا که به‌صورت الکتریکی جمع می‌شود معرفی نموده است، فیات نیز قصد دارد نسخه‌ای کوپه از 124 را البته به‌صورت ساده تولید نماید. این ایدهٔ خوبی جهت ایجاد تنوع بیشتر خواهد بود و قطعاً بازار و خریداران زیادی نیز برای یک کوپهٔ سنتی کوچک و اسپرت وجود خواهد داشت.
رونمایی از کوپه فیات 124 اسپایدر تا سال آینده
Fiat ۱۲۴ Spider Rally Abarth

بااین‌حال به نظر می‌رسد موتورهای این خودرو برای بازارهای مختلف متفاوت باشد. برخی معتقدند نسخهٔ پایهٔ ۱۲۴ کوپه با موتور فعلی ۱.۴ لیتری ۱۴۰ اسب بخاری ۱۲۴ اسپایدر عرضه می‌گردد درحالی‌که در بعضی بازارها صرفاً موتور ۱۸۰ اسب بخاری آبارث قابل‌دسترس خواهد بود. درهرحال هر موتور یا موتورهایی که در فیات ۱۲۴ مورداستفاده قرار گیرد می‌توان انتظار داشت که به لطف شاسی تقویت‌شده و احتمالاً استفاده از تعلیق جدید، تجربهٔ رانندگی حتی بهتری از نسخهٔ اسپایدر را ارائه کند.

رونمایی از کوپه فیات 124 اسپایدر تا سال آینده

همچنین در 124 کوپه یک دیفرانسیل لغزش محدود به همراه ارتقائات دیگر به‌منظور بهبود عملکرد آن ارائه خواهد شد. اعتقاد بر این است که نسخهٔ کوپهٔ 124 حدود 10 درصد گران‌تر از نسخهٔ روباز خواهد بود و ظاهراً توسط مزدا در کارخانهٔ Ujina که در آن MX-5 و 124 اسپایدر تولید می‌شود ساخته خواهد شد.

رونمایی از کوپه فیات 124 اسپایدر تا سال آینده

رونمایی از کوپه فیات 124 اسپایدر تا سال آینده
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج