۳۷۶۳۵۵
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

رونمایی از اولین پوستر فیلم «باغ های زردآلو»

پوستر فیلم سینمایی «باغ های زردآلو» به کارگردانی پوریا حیدری اوره در آستانه نمایش فیلم در جشنواره «مونترال» کانادا رونمایی شد.

خبرگزاری مهر: پوستر فیلم سینمایی «باغ های زردآلو» به کارگردانی پوریا حیدری اوره در آستانه نمایش فیلم در جشنواره «مونترال» کانادا رونمایی شد.

رونمایی از اولین پوستر فیلم «باغ های زردآلو»

«باغ های زردآلو» اولین ساخته پوریا حیدری اوره است که در سکوت خبری به صورت مشترک بین ایران و ارمنستان ساخته شده و پوستر فیلم را بهداد صالحی طراحی کرده است.

پیش تولید «باغ های زردآلو» تابستان سال گذشته در ارمنستان آغاز شد و بیش از ۹۰ درصد در ارمنستان و بخشی در ایران فیلمبرداری شد و در ادامه تدوین و صداگذاری نیز در ایران انجام شده است.

فیلم به سه زبان ایرانی، ارمنی و انگلیسی ساخته شده است و بازیگران ترکیبی از چهره های مطرح ارمنستان و سه بازیگر ایرانی هستند که می توان به پدرام انصاری، ناربه وارتان، سامول سرکیسیان، هوهانس آزویان، آزاده اسماعیل خانی، آرایک سرگیسیان، الیسون گنگی و مارو هاکوبیان به عنوان بازیگران فیلم اشاره کرد.

«باغ های زردآلو» موضوعی اجتماعی دارد و داستان زندگی آرام جوان ایرانی ارمنی که از کودکی و پس از مهاجرت از ایران ساکن آمریکا بوده است و برای خواستگاری از دختری مورد علاقه اش برای اولین بار وارد ارمنستان می شود، را روایت می کند.

جشنواره فیلم «مونترال» ۴ تا ۱۵ شهریور در کانادا برگزار می شود و «باغ های زردآلو» به عنوان اولین حضور بین المللی اش به این جشنواره راه یافته است و اکران آن به زودی در ایران و ارمنستان آغاز خواهد شد.

عوامل و دست اندرکاران «باغ های زردآلو» عبارتند از نویسنده و کارگردان پوریا حیدری اوره، مدیرفیلمبرداری: اشکان اشکانی، طراحی و ترکیب صدا: علیرضا علویان، تدوین: احسان واثقی، صدابردار: سعید بجنوردی، گریم: محمود اسمانی، آهنگساز: گارگین آراکلیان، طراح صحنه: موسس هایک تادوسیان، طراح لباس: گلنارا گابریلیان، مدیرتولید: آرمین حق شنو، جلوه های ویژه میدانی: علی منصوری، عکاس: آزاد امین رشتی، تصحیح رنگ: کامران سحرخیز، مدیر رسانه ای: منصوره بسمل، طراح پوستر و مواد تبلیغاتی: بهداد صالحی، دستیاران کارگردان آنا بیاتیان و لیلیت آبوویان، تهیه کنندگان علی صدرایی و پوریا حیدری اوره.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج