جاباما
۳۷۶۳۷۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

معرفی برنامه‌ روزهای آینده گالری‌های تهران

نمایشگاه‌های متنوع هنرهای تجسمی که در گالری‌ها و مراکز هنری تهران برپا شده‌اند، میزبان علاقه‌مندان به هنر در شهریورماه هستند.

خبرگزاری ایسنا: نمایشگاه‌های متنوع هنرهای تجسمی که در گالری‌ها و مراکز هنری تهران برپا شده‌اند، میزبان علاقه‌مندان به هنر در شهریورماه هستند.

نمایشگاه نقاشی‌های سعید نوروزی با عنوان «بیگانه» برگزار می‌شود. این نمایشگاه که از پنجم شهریورماه در گالری «افرند» آغاز خواهد شد، اولین نمایشگاه انفرادی این هنرمند است و انسان‌هایی در مرز بودن نبودن در آن به تصویر کشیده شده‌اند.

نمایشگاه این هنرمند تا ۱۲ شهریورماه در گالری «افرند» به نشانی یوسف‌آباد، خیابان جهان‌آرا، خیابان ۱۹ (جلال حسینی)، شماره ۴۸ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. این گالری روزهای شنبه تعطیل است.

گالری نقش و خط

مجموعه‌ای از آثار خوشنویسی جواد بختیاری برپا می‌شود. به گفته‌ی این هنرمند آثار نمایشگاه «مسند مستانگی» حاصل حدود هفت‌ماه مستانگی او با خوشنویسی است. در این نمایشگاه ۳۵ اثر به‌نمایش درمی‌آید.

افتتاحیه نمایشگاه «مسند مستانگی» چهارم شهریور در گالری «نقش و خط» از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود. این نمایشگاه تا ۱۵ شهریور برپاست و علاقه‌مندان می‌توانند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برای دیدن آثار به محل نمایشگاه واقع در تهران، پاسداران، میدان هروی، خیابان وفامنش، خیابان روشنایی، شماره ۱۲ مراجعه کنند.

خانه هنرمندان ایران

در راستای ترویج فرهنگ خرید اثر هنری توسط مردم، مؤسسه توسعه هنرهای تجسمی معاصر، بازار آثار هنری را برگزار می‌کند. قیمت تمام آثار به‌نمایش درآمده، به‌صورت مقطوع پنج میلیون ریال است که همزمان، پس از خرید تحویل خریدار می‌شود.

نمایشگاه «بازار هنر» جمعه پنجم شهریور ساعت ۱۰ صبح افتتاح می‌شود و تا ۱۰ شهریور هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۱ میزبان علاقه‌مندان است.

گالری آریا نمایشگاه‌های متنوع هنرهای تجسمی که در گالری‌ها و مراکز هنری تهران برپا شده‌اند، میزبان علاقه‌مندان به هنر در شهریورماه هستند.

آثار ۵۹ هنرمند در دهمین نمایشگاه گروهی تصویرگری «دنیای عجیب» به‌نمایش درمی‌آید. هر هنرمند در این نمایشگاه یک اثر ارائه کرده است و تکنیک‌های آثار هنرمندان با یکدیگر تفاوت دارد. آن‌ها از تکنیک‌هایی مانند اکریلیک، هاشور، دیجیتال، کلاژ، مدادرنگی، گواش، چاپ روی پارچه، روان‌نویس، رنگ روغن و ... استفاده کرده‌اند.

این نمایشگاه، گزیده‌ای از آثار هنرمندان تصویرگری است که در ۱۰ سالی که از فعالیت گروه «دنیای عجیب» گذشته، با آن همکاری داشته‌اند.

دهمین نمایشگاه این گروه هنری از ۴ تا ۱۲ شهریورماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۸ در گالری «آریا» به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از سه‌راه بهشتی، کوچه زرین، شماره ۱۰ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود. افتتاحیه نمایشگاه ساعت ۱۶ تا ۲۰ است.

گالری ایده پارسی

۲۲ هنرمند تصویرساز آثار خود را در نمایشگاهی با عنوان «دو نقطه دی» به‌نمایش می‌گذارند. «دو نقطه دی» نمایشگاهی است با رویکرد معاصر همراه با در نظر گرفتن تحولات تکنولوژیکی در زندگی روزمره.

رعنا آذرمنش، نرگس ابراهیمی، الهام جزنی، فرشته جعفری فرمند، عباس خانقلی، سمیرا خدایی، سعیده رضایی بدر، نسترن رضایی، سارا ساوالان‌پور، مهرزاد سبزواری، مریم سیف، نازنین طهایی، نرگس طهماسبی، شیوا عاصمی، سولماز عبدیان، مریم عزتی، نسترن عنبری، عزل فتح‌الهی، فاطمه قاسمی، رومینا گودرزی، مریم میرزاجانی و آیدا ویژه هنرمندان شرکت‌کننده در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه از ۵ تا ۱۰ شهریورماه هر روز (به‌جز پنجشنبه‌ها) از ساعت ۱۷ تا ۲۰ میزبان علاقه‌مندان به هنر در گالری «ایده پارسی» به نشانی خیابان شریعتی، خیابان دولت، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه‌الله‌وردی آذر، شماره ۲۸ خواهد بود.

گالری ایوان

گالری «ایوان» از پنجم شهریورماه میزبان مجموعه‌ای از عکس‌های امیتیس سلطانی عباسیون است که برداشت فکری و ذهنی او از زن ایرانی را نشان می‌دهد. در این نمایشگاه که «پرده پندار» نام دارد ۲۰ قطعه عکس سیاه و سفید به‌نمایش گذاشته می‌شود.

نمایشگاه «پرده پندار» تا ۲۴ شهریورماه هر روز به‌جز شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری «ایوان» به نشانی الهیه، خیابان مهدیه، خیابان جبهه، کوچه لسانی، بن‌بست حمید، شماره ۱ میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

نگارخانه شفق

نمایشگاهی گروهی از آثار بانوان عکاس با عنوان «نگاه موازی» در نگارخانه شفق گشایش یافته است. در این نمایشگاه، ۲۴ قطعه عکس رنگی و سیاه سفید در اندازه ۶۰ در ۹۰ سانتی‌متر به اشکال چاپ روی شاسی و بوم در این نمایشگاه ارائه شده‌اند.

اعظم حشمتی، مریم خداوردی، مهری راست‌قدم و میترا محمدی عکاسان این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند تا پایان روز ۱۰ شهریورماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ و جمعه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از عکس‌های ارائه‌شده در این نمایشگاه دیدن کنند. نگارخانه شفق در تهران، خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی (یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق، فرهنگسرای شفق واقع شده است.

گالری جهان

نمایشگاه «گبه‌های شادی» به یاد پرویز کلانتری در گالری «جهان» مرکز هنرپژوهی ‌نقش‌جهان برگزار شده است. این نمایشگاه شامل ۱۸ اثر از شادی تاکی است که آن‌ها را طراحی و اجرا کرده ‌است.

علاقه‌مندان برای دیدن این نمایشگاه می‌توانند تا پایان شهریورماه روزهای شنبه تا چهارشنبه به‌جز تعطیلات ساعت ۱۰ تا ۱۷ به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، بالاتر از خیابان شهید بهشتی، ضلع جنوب غربی بوستان ساعی، شماره‌ ۲۱۶۹ مراجعه کنند.

گالری محسن

نمایشگاهی از آثار هنرمندان گالری «محسن» در مدیاهای مختلف برپا شده است. قرار است نمایشگاه‌هایی به صورت اپیزودیک در طول سال از آثار هنرمندانی که در این گالری نمایشگاه برپا کرده‌اند، برگزار شود. نخستین قسمت این مجموعه نمایشگاه‌ها با عنوان «اپیزود ۰۱: امتداد» با نمایش آثاری از ۲۳ هنرمند گشایش یافته است.

عباس شاملو، علی معمری، آریا تابنده‌پور، داوود بیات، کاوه میرزایی، کیمن مهابادی، محمودرضا زندپور، مهسا ایمانی، مجید بیگلری، مهری مرادپور، مهری رحیم‌زاده، میلاد جهانگیری، میلاد محمودی، ناهید بهبودیان، نسیم افشاری، نازنین میرزابیگی، نگین محزون، امید مهدی‌زاده، پرستو حقی، سارا سرمدی، سیمین رجبی، سونالیکا وکیلی و سورنا زمانی هنرمندان حاضر در این نمایشگاه هستند.

این نمایشگاه تا ۱۰ شهریورماه در گالری «محسن» به نشانی بزرگراه مدرس شمال، خیابان ظفر شرقی، کوچه ناجی، خیابان فرزان، خیابان نوربخش، بلوار مینای شرقی، شماره ۴۲ ادامه خواهد داشت.

باغ - موزه قصر

به‌مناسبت فرارسیدن ۲۶ مردادماه، سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، نمایشگاه آثار منتخب جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان در گالری ملک‌الشعرای بهار افتتاح شده است.

جشنواره هنرهای تجسمی آزادگان سال گذشته به دبیری هیوا پاشایی در باغ - موزه قصر برگزار و ۱۰۳ اثر از ۷۲۵ اثر ارسالی به دبیرخانه توسط هیأت داوران جشنواره (ابراهیم حقیقی، کوروش پارسانژاد، حسن شیوا، اونیش امین‌الهی و هیوا پاشایی) برگزیده شد.

این نمایشگاه تا پنجم شهریورماه در گالری ملک‌الشعرای بهار باغ - موزه قصر میزبان علاقه‌مندان است.

گالری رج

مجموعه‌ای از آثار نقاشی حدیث ملاحسینی در قالب یک نمایشگاه انفرادی به‌نمایش گذاشته شده است. در نمایشگاه «دگردیسی» آثاری از این هنرمند روی دیوار گالری رفته که خطوط و فرم و ترکیب‌بندی نقش موثری در انتقال مفاهیم به مخاطب برعهده دارند.

این نمایشگاه تا هشتم شهریور (به‌جز پنجشنبه‌ها و جمعه‌ها) از ساعت ۱۵ تا ۱۹ در گالری «رج» به نشانی خیابان بهشتی، خیابان پاکستان، کوچه‌ حکیمی، شماره ۴، زنگ ۳ میزبان علاقه‌مندان به هنر نقاشی است.

خانه عکاسان ایران

نمایشگاه عکس‌های حسین مرصادی از عملیات «فتح نبل» و «الزهرا» با عنوان «به نام زیتون» به همت خانه عکاسان ایران افتتاح شده است.

در این نمایشگاه که تا ششم شهریور برپا خواهد بود، حسین مرصادی در ۴۵ قطعه عکس، روایتی تصویری را از نبرد نصر (۲) که بهمن‌ماه سال گذشته در شمال حلب انجام شد و به فتح دو شهر نبل و الزهرا انجامید و از مهم‌ترین فتوح نبرد سوریه است، ارائه کرده است.

گالری فصیحی هرندی

مجموعه‌ای از آثار نقاشی علیرضا رفوگران در نمایشگاهی با عنوان «خود - آ» به‌نمایش درآمده است. این نمایشگاه بر پایه‌ی دستاوردهای هنرمند از نگاه به خود و سنجش خویش در بستر روابط انسانی و اجتماعی پیرامونش شکل گرفته است.

آثاری که از این هنرمند روی دیوار گالری رفته، نقاشی سلف‌پرتره، چیدمان نقاشی، ویدئو، پرسه اشتراکی و چاپ دستی را شامل می‌شود.

نمایشگاه «خود ـ آ» تا ۹ شهریورماه در گالری «مریم فصیحی هرندی» به نشانی دروس، خیابان وارسته، کوچه مشایخی، شماره ۱۱ برپاست. مخاطبان برای دیدن نمایشگاه می‌توانند هر روز (به‌جز پنجشنبه‌ها و روزهای تعطیل) از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری مراجعه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج