جاباما
۳۷۶۴۴۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زمان برگزاری کنسرت «کوارتت متزو»

کنسرت «کوارتت متزو» طی تاریخ پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ماه در آمفی تئاتر مرکز موسیقی «نوای شهر آشوب» طی دو بخش برگزار می‌شود.

هنرآنلاین: کنسرت «کوارتت متزو» طی تاریخ پنج‌شنبه ۱۱ شهریور ماه در آمفی تئاتر مرکز موسیقی «نوای شهر آشوب» طی دو بخش برگزار می‌شود.

«سعید محمدعلی» سرپرست و مدیر «متزو» با اعلام این خبر گفت: «فکر ایجاد آنسامبل متزو از سال۱۳۹۳ آغاز و بعد از آزمون و خطاهایی بالاخره در آبان ۹۴ عملی گردید و تمرینات آغاز شد، مسیر پیموده شده با وجود تمام مشکلات، بسیار محکم و استوار و با روشن بینی و خوشبینی کامل هموار گردید و اکنون کوارتت ما مفتخر است که برنامه‌های رسمی‌خویش را در زمینه موسیقی کلاسیک به علاقمندان این نوع آنسامبل‌ها ارائه نماید».

وی در ادامه افزود: «بخش نخست با اجرای کوارتت زهی موتزارت شماره ۱۵ در D minor که این کوارتت به جوزف‌هایدن آهنگساز بزرگ و پدر کوارتت زهی در چهار موومان تقدیم شده است آغاز خواهد شد، بخش دوم اجرا منتخبی از ملودیهای محلی ارمنی ساخته کومیتاس خواهد بود، او در مورد موسیقی سرزمین خود چنین می‌گوید(در تصنیف آوازهای ارمنی نخست باید شرایط تاریخی، طبیعی و ملی را شناخت، به ساختار آوازها، معنی کلمات، به سبک و روح آن پی برد، باید با مسایلی از قبیل ریتم شعر، نوع آواز و تلفظ لغات آشنا بود، واِلا همیشه بخشی از کار ناقص خواهد ماند.) این مجموعه بعدها توسط آهنگساز سرگیی آسلامازیان در قالب سوییت برای کوارتت زهی مجددا تنظیم شد که تقدیم شنودگان خواهد شد».

امیرمحمد کاظمی‌(نوازنده ویلن)، بهار فلسفی (نوازنده ویلن)، ساغر مقدم‌فر (نوازنده آلتو)، سهراب ملک‌زاده (نوازنده ویلنسل) با مدیریت و سرپرستی «سعید محمدعلی» به عنوان اعضای گروه «متزو» در این کنسرت به هنرنمایی خواهند پرداخت. شایان ذکر است که این اجرا سومین کنسرت این گروه است که با حمایت مادی و معنوی «نوای شهرآشوب» به مدیریت «علی قزانی» به اجرا در می‌آید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج