جاباما
۳۷۶۴۶۱
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

یک ساختمان تجاری در مشهد آتش گرفت

مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد از آتش‌سوزی کابل های برق یک ساختمان تجاری _ اداری واقع در خیابان مدرس خبر داد.

پایگاه خبری ۱۲۵: مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی شهر مشهد از آتش‌سوزی کابل های برق یک ساختمان تجاری _ اداری واقع در خیابان مدرس خبر داد.

محسن اسدی دقایقی قبل در تشریح جزییات این خبر اظهار داشت: در ساعت ۸:۰۴ صبح امروز (چهارم شهریور ماه) آتش‌سوزی و انتشار دود شدید در ساختمانی تجاری _ اداری واقع در خیابان مدرس به سامانه آتش‌نشانی شهر مشهد اعلام و مأموران دو ایستگاه شماره ۱و۳۲ همراه با خودروی توربوفن به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش نشانان در محل حادثه مشخص شد در طبقه همکف (قسمت تجاری) یک ساختمان ۵ طبقه تجاری ـ اداری که طبقه پنجم آن مهمانسرا بود، کابل های برق دچار حریق شده و کاملاً شعله‌ور بود.

اسدی افزود: آتش‌نشانان بلافاصله وارد عملیات شدند و از سرایت آتش به طبقات فوقانی ساختمان‌جلوگیری کردند و در کمترین زمان ممکن آتش را تحت کنترل قرار دادند.

این مقام ایمنی با اشاره به انتشار شدید دود از طریق سرویس پله ، داکت ها و کانال کولر به کل ساختمان و بیان اینکه یک خانواده ۵ نفره در طبقه پنجم در میان دود محبوس شده بودند، گفت: اعضای این خانواده توسط آتش نشانان به پشت بام منتقل شدند و پس از اطفای کامل آتش و تخلیه دود به محل اقامت خود بازگشتند.

مدیر منطقه چهارم عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد ضمن تاکید بر اینکه علت دقیق وقوع این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می باشد، یادآور شد: در این حادثه مصدومیت نداشتیم، ولی خسارت مالی برجای ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • احسان

      سانسور چی واقعا خیلی......من زیر تک تک خبرهات نظر دادم ولی هیچکدوم رو پخش نکردی باهات قهرم و دگه اصلا دنبالت نمیکنم خداحافظ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج