جاباما
۳۷۶۵۸
۴۳ نظر
۵۰۲۴
۴۳ نظر
۵۰۲۴
پ

ارزان‌ترین گوشی‌ های آندرویدی

می‌توانیم تاریخ گوشی‌های همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم بندی کنیم. خوشبختانه برای داشتن یک گوشی آندرویدی لازم نیست «خیلی» ولخرجی کنید.

ارزان‌ترین گوشی‌ های آندرویدی

هفت صبح: می‌توانیم تاریخ گوشی‌های همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم بندی کنیم. خوشبختانه برای داشتن یک گوشی آندرویدی لازم نیست «خیلی» ولخرجی کنید.

حالا می‌توانیم روی یک صندلی ولو شویم و در حالی خاطرات سخت و طاقت فرسای گذشته را مرور کنیم که اطمینان داریم آندروید همیشه کنارمان باقی می‌ماند. حتی می‌توانیم تاریخ گوشی‌های تلفن همراه را به دو دوره «قبل از کشف آندروید» و «بعد از کشف آندروید» تقسیم‌بندی کنیم. واقعا پیش از آندروید چطور زندگی می‌کردیم؟ چرا به گوشی‌هایی که ‌آندروید نداشتند لقب تلفن هوشمند را می‌چسباندیم؟

وقتی نسل جدید سیستم عامل‌های موبایل ظهور کردند ما هیچ تصوری از پیشرفت نداشتیم. تعداد کمی ‌می‌توانستند کاربردی فراتر از مکالمه تلفنی و ارسال SMS برای تلفن همراه در نظر بگیرند اما الهه تکنولوژی ناامید نشد. اپل iOS را کشف کرد و گوگل به سراغ آندروید رفت. خوشبختانه سیستم عامل گوگل ارزان‌تر و متنوع‌تر تمام شد تا با اقبال عمومی ‌بیشتری روبه‌رو شود. حالا کار به جایی رسیده که تصور زندگی بدون موبایل‌های هوشمند، به‌اندازه تصورحمل کوزه آب از لب چشمه دور و تیره است.

بهترین از نظر قیمت : سامسونگ Galaxy Pocket

ارزان‌ترین گوشی‌ های آندرویدی

گلکسی پاکت یکی از گوشی‌های هوشمند سطح مبتدی از کمپانی سامسونگ است که در اواسط بهار سال ۲۰۱۲ به بازار عرضه شد. این گوشی کوچک، با قابلیت‌های مناسب خود، یکی از انتخاب‌های خوب در بین گوشی‌های هوشمند سطح مبتدی محسوب می‌شود. اگر شما خواهان داشتن یک گوشی هوشمند هستید، ولی نمی‌خواهید برای داشتن آن هزینه خیلی زیادی را متحمل شوید این اولین انتخاب موجود است. با دیدن این گوشی در اولین نگاه به ‌این نتیجه می‌رسید که‌ این گوشی به طراحی‌های پیشین سامسونگ کاملا وفادار مانده و شباهت زیادی با بسیاری از گوشی‌های ساخت کمپانی کره‌ای دارد. جنس بدنه آن نیز مانند اکثر گوشی‌های ساخت سامسونگ، تماما از پلاستیک است که البته‌ این موضوع به سبک بودن گوشی کمک می‌کند. یکی از راه‌های پایین نگه داشتن قیمت گوشی برای کارخانه‌های سازنده، استفاده از صفحه نمایش‌های سطح پایین است. این مورد در گالکسی پاکت نیز به چشم می‌خورد.

قیمت: حدود ۳۱۹ هزار تومان


بهترین از نظر تولید ملی: GLX G1

ارزان‌ترین گوشی‌ های آندرویدی

نخستین چیزی که در مورد G۱ توجه ما را جلب کرد شباهت بی‌نظیر این گوشی به HTC Sensation بود. تولید کننده ‌ایرانی به خوبی توانسته است محصولی به بازار عرضه کند که حداقل از نظر ظاهر در برابر رقبای گردن کلفت خود کم نیاورد. اما از نظر فنی چطور؟ وقتی برای اولین بار مطلع شدیم گوشی‌های GLX به سیستم عامل آندروید مجهز خواهند شد، سر از پا نمی‌شناختیم. همه ما با این سیستم عامل آشنا هستیم و مزایای آن را می‌شناسیم. آنچه در گوشی ایرانی GLX به کار گرفته شده است نسخه ۲.۳ آندروید است که هنوز هم خوب کار می‌کند. با وجود آن ما دسترسی خواهیم داشت به دنیايی از نرم‌افزارها و برنامه‌های کاربردی فوق‌العاده که به شکل شگفت‌انگیزی زندگی ما را تحت‌تاثیر قرار خواهند داد. چنانچه شما هم اسیر موج بازار شده‌اید و گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ را ترجیح می‌دهید، G۱ می‌تواند رضایت‌تان را جلب کند. اندازه ۴.۱ اینچی آن حداقل کمک بسیار زیادی به ما کرد مخصوصا وقتی سرگرم بازی معروف Angry Birds شده بودیم! از نظر کیفیت تصویر وضعیت آنقدرها فوق‌العاده نیست.

قیمت: حدود ۴۰۹ هزار تومان


بهترین از نظر ظاهری: HTC Desire C

ارزان‌ترین گوشی‌ های آندرویدی

کمپانی HTC یکی از سازندگان خوشنام گوشی‌های هوشمند است. مدتی است که آنها علاوه بر تولید گوشی‌های هوشمند بسیار پیشرفته و رده بالا، گوشی‌های هوشمندی در رده‌های ابتدایی و متوسط را نیز تولید و عرضه می‌کنند. Desire C یکی از آخرین تولیدات شرکت HTC است که با قیمتی مناسب امکانات خوبی را در قالب یک گوشی کوچک به کاربران عرضه می‌کند. این گوشی با دارا بودن یک پردازنده ۶۰۰ مگاهرتزی، صفحه نمایش ۳.۵ اینچی، دوربین ۵ مگاپیکسلی و ۵۱۲ مگابایت حافظه RAM یک گوشی رده متوسط به حساب می‌آید. گوشی Desire C از جنس پلاستیک ساخته شده است و طراحی جمع و جور، گوشه‌های انحنا دار و وزن کم این گوشی موجب می‌شود که استفاده از آن تنها با یک دست به راحتی امکان‌پذیر باشد. قدرت پردازشی Desire C توسط یک پردازنده تک هسته‌ای ۶۰۰ مگاهرتزی تامین می‌شود و میزان حافظه RAM این دستگاه نیز ۵۱۲ مگابایت است. با توجه به ‌این امکانات سخت‌افزاری نمی‌توان انتظار سرعت فوق‌العاده یا انجام وظایف پیچیده‌ای مانند اجرای روان و بی‌عیب و نقص چندین برنامه سنگین در کنار هم را از این گوشی داشت. با این وجود Desire C در انجام کار‌های سبک و عادی روزمره عملکرد کاملاً خوبی دارد.

قیمت: حدود ۵۰۴ هزار تومان


بهترین از نظر قابلیت‌های ویژه: سونی Xperia Tipo Dual

ارزان‌ترین گوشی‌ های آندرویدی

ما هنوز برای دوسیم‌کارته‌ها احترام قائلیم، به خصوص حالا که می‌توانیم با یک دوسیم‌کارته هوشمند ملاقات کنیم. ابعاد ۵۷×۱۰۳ میلی‌متری گوشی به همراه وزن ۹۹ گرمی، محصولی خوش‌دست را تحویل داده است که صفحه نمایش ۳.۲ اینچی لمسی خازنی‌اش قابلیت نمایش ۲۵۶ هزار رنگ را دارد. Tipo Dual یک گوشی جمع و جور و خوش‌دست است که به دلیل ابعاد و طراحی مناسب، نگهداری و کار کردن با آن ساده است حتی اگر فقط یک دست آزاد داشته باشید. طول گوشی ۱۰۳ و عرض آن ۵۷ میلی‌متر است که در کنار وزن ۹۹ گرمی‌و گوشه‌های انحنادار ، Tipo را به یک گوشی خوش‌دست تبدیل می‌کند.

پردازنده به کار رفته درTipo Dual یک پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی است که به همراه چیپ Qualcomm و یک پردازشگر گرافیکی Adreno ۲۰۰، ترکيب خوبی را تشکیل داده‌اند. وجود ۵۱۲ مگابایت حافظه موقت در کنار آنها به اجرای سریع‌تر دستورات کاربر کمک می‌کند. حافظه داخلی دستگاه نیز چهار گیگابایت است که فقط ۲.۵ گیگابایت آن در اختیار کاربر قرار دارد. در عوض با اتکا بر قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه جانبی، می‌توان حافظه را تا ۳۲ گیگابایت ارتقا داد.

قیمت: حدود ۴۱۹ هزار تومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      از کی تا حالا گوشی 400 و 500 هزار تومانی ارزون حساب میشه
      بگید گوشی آندرویدی ارزون نداریــــــــــــــم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از وقتی دلار گرون شده
        به پول ما گرونه برادر

      • امیرح

        400.500 تومن خوبه دیگه! وقتی کفه قیمت گوشی های لوکس 800تومن به بالاست 400.500 تومن خیلی قیمت مناسبیه. با 100تومن 2تومن که نمیشه گوشی اندروید خرید داداشم

      • علی ق

        از دنیا عقبی داداش!خیــــــــــــــــــلی وقته!

      • متین

        از250تا300 تومن خوبه

    • صابر

      Samsung Galaxy Y S5360
      Qeimat: 330.000 Tooman

    • وحيد

      لطفابهترين كوشيهاي اندرويدي ازتمام لحاظ باذكرقيمت رومعرفي كنيد

    • aysa

      vala

    • محسن

      واقعا که..........!

    • عبدالله

      این اندوریدچه دردسر شده واسه ما بی پولها هرکاری میکنیم ازفناوریهای روز دنیا جانمونیم نمیشه 4000000ریال ارزون نیست خدایش

      پاسخ ها

      • حسنا

        بله موافقم

      • یه عاشق

        نظر من هم همینه
        مخصوصا برای من

    • احمد

      بیشتر از این نبود

    • مهندس مهدي

      ما بدبدخت بيچاره هموم 0012 رو داشته باشيم بهتره

    • صامد

      مثل اینکه باید صبر کرد منتظر عقب گرد تحریم بود.

    • علی

      خوب بود ولی روی هر کدوم از شکل های گوشی کلیک میکنم میخواد منو بپیچونه.

    • افشین

      می خواستم بدونم آیا این قیمت ها،قیمت های چند ماه پیش است یا همیشه آپدیت می شه؟؟

    • نسل سوخته

      حداقل 7سال پیش بااین پول چیا که نمی شد خرید اما حالا باوضع کنونی این جورگوشی های سطح پایین اینده شایدنشه نون هم خرید

    • pouya

      من خودم GLX دارم واز خریدنش خیلی پشیمونم .
      {خیلی اشغاله} لطفا وقتی جنس ایرانی میخرید پراید رو در نظر داشته باشید.

    • علیرضا

      فقط باید خارجی خرید

    • علی

      خوبه اگه گرون تر نشه

    • mohammad1234

      خیییلی گرونه

    • متین

      250تا300تومن خوبه

    • شبنم

      لطفا راهنمایی بکنین که چه گوشی بهتر لطفا سریع جواب بدین

    • ترانه

      البته این قیمتا برا خیلی وقت پیشه!
      ولی اینا گوشی بشو نیستن باید به سلفید!

    • احمد

      به نطر من گوشی های سونی با صرفه تر هستند

    • طلا

      شماواقعابه این میگید ارزان

    • سعید

      همشون گندند

    • رضوان

      دیمو ونوس یا سهند یا مارون هم اندرویدن هم ارزون قیمتشون زیر 200 هزار تومنه

    • بهرام خان

      سلام.بنده بعنوان فروشنده موبايل و لوازم جانبي از شما متشكرم كه با موبايل خريدن بي موقعتون در يكسال اخير با وجود اينكه ميتونستيد قانع باشيد و به تحريم كننده كمك نكنيد و اينكه بنده وظيفه اخلاقيم رو انجام دادم و از خيليا خواهش كردم تا تثبيت قيمت پول زيادي خرج نكنن......ولى ديروز يه مگان خريدم..اولش كاپريس داشتم و دارم و معتقدم سگش به صد تا مثل مگان شرف داره اما به درد خيابوناي تهران نميخوره.... حالا شما بگين چرا ما هي ميگيم ايرانيا ال و بل بودن و باهوشن و .....نتيجه اون حرفا ميشه صف كشيدن هاي عجيب و غريب ما براي اجناسي كه گرون شدن و بعد باد به قبقبمون ميندازيم كه عرب ملخ خوره..وحشيه ولي اونا وقتي مرغ گرون شد نخريدن..عرب كه شكمش ديفالت رو كاره از خريد امتناع كرد.اي مردم بابا جان بخاطر انگري برد موبايل آندرويد نخر...بخاطر ساكت موندن بچت دستش موبايل نده كه آناتومي بدن و فكرش راشيتيسم نشه!!!!!!!!!!!امواج موبايل مضره ...بيشتر از هواي تهران و جنوب ...ولي اونايي كه واسه من و تو و چند نسل بعدمون برنامه دارن كوچكترين حركت فرهنگي راه نميندازن.من 28 سالمه..ارشد مهندسي مكانيك از يه دانشگاه خوب دارم و تدريس رياضي يك و دو معادلات و محاسبات و استاتيك و ديناميك و ترمو ديناميك و...ميكنم.پسر برادرم ٨سالشه..ناهنجاري ستون فقرات و ضعف عضلاني و بدتر از همهجمع گريزي و چسبيدن به تبلت شده كارش.چند جلسه با خودم اومد استخر آهسته سر خورد و كتفش در رفت..من وقتي هشت بود و شما دهه شصتيا كي تو خونه بند ميشديم؟ جاي سالم رو بدن نداشتيم جز كبودي و ...ولي معدلم جز ٢٠ نبود چون واسه گرفتن توپ و دريبل زدن دوستم فكر ميكردم و براي متقاعد كردن بزرگترام دنبال لغت و كتاب بودم..براي اينكه شرلوك هلمز يا خانم مارپل رو نگاه كنم رفتم كلاس زبان تا تفاوت ليپسينك اونا و صداي دوبلورا اذيتم نكنه...دغدغه داشتم بخدا...هي كه ميگذره ميبينم جوونا خسته و بي حالن.داستان هلو برو تو گلو نيست...اگر مغازه دارم واسه ارتباط با مردميه كه مملكت رو پاهاشونه كه پا برجاطت يا جوونايي كه نميدونن چي شد به زور خونواده يا عقب انداختن سربازي يا صرفا ليسانس دركوزه جلسه خواستگاري دارن درس ميخونن.موبايل من يه نوكياي ساده ست.اما در كنارش آي پد ...امسال دكترا قبول شدم و كارام جور شده كه برم .به عنوان بورسيه اتريش و تا قبل از بهمن ميرم.فرانسه و آلماني مسلطم و خيلي بهم واسه بورس شدن كمك كرد.اگر ١٦ ماه سربازي نبود كه الان متاسفانه دو سال شده جلوتر بودم از خودم.ولي يادش بخير .دوران مزخرف خوبي بود.شب قدره...سحر شده...از خدا خواستم اگه قراره زشتم كنه شبيه پينوكيو بشم كه وقتي دروغ ميگفت حتي اگه تا نوك دماغشو هم ميديد خيلي بيشتر از خيليا ميديد.بازم از خدا ميخوام جوري رفتار كنم و بندگي كنم كة به كم راضي نباشم و روز مرگم اونروز بشه كه از خدا با اون همه جلال و جبروتش كم بخوام..هميشه بهترينها و بيشترينها رو از خدا خواستم و تلاش كردم و چند برابرش اجر و مزد گرفتم. مثل همين ماشين.يا اكسپت دكترى...سلامتى تموم مردمونى كه قد خودشونن،نت كمتر نه بىشتر ولى يادشون نمىره اگه تو حصار بركه اسيرن،فكر دريا به ذهنشون خطور كرده لا اقل. ياعلي خداحافظ

    • بهرام

      سلام،مرسی بخاطر انتقال نظرم،ببخشید اگه طولانی شد، متاسفانه خرید گوشی برای خیلی از بچه های دانشجو تبدیل به یه فان و گاهی بیماری شده،ریشه گوشی بازی افسردگیه،فریاد خاموش برای بیشتر دیده شدنه،ارضای اشتباه حس پذیرفته تر شدن در جمع دوستان،به دختره میگم خانوم اگه اطلاعاتتون در مورد گوشی کمه چند روز تحقیق کن توی اینترنت،احتمالا از اکسپلورر بهتر میتونی پیدا کنی،میگه پولم نمیرسه،باز میگم گلکسی مینی هم پردازنده ش قویتره و ریسک پرش آنتن بعد از فارسی شدن نداره،شارژ نگهداریش و کیفیت دوربینش از اکپلورر بهتره،نفهمید چی میگم،گفت فارسی کردن که جواد شده،گلکسی مینی جواته،هدفش اگه کلاس گذاشتن با گوشی بود با ۳۳۰تومن که !!!!!!!!!!!دیشب اومد گفت آقا گوشیم خراب شده،برده بود فارسی کرده بودش،روت شده بود از گارانتی در اومده بود و ۶۰ تومن پیاده شده بود،آنتنش پریده بود کلا تعطیل! الان باش آهنگ باید گوش کنه .نتیجه اینکه باید ببینی از گوشی چی میخوای آیا سی پی یو 4هسته ای بدرد آدم میخوره،،شتاب دهنده گرافیکی تا چه حد یا بافر رم کنار پردازنده؟؟؟ جی پی اس معمولی یا شتابدار؟؟!؟!طرف وای فای رو نمیتونه تلفظ کنه ،میگه هاست هم داره!!! اپل میخواد میگم با ویندوز مک راحت تری یا iOS ,میگه نه،آیفون میخوام دیگه واسه رایتل،!!!! میگم نزدیک سه تومن فول برنامه هزینش میشه،میگه چه خبره آیفون اندرویدیو دارن میدن ۲۵۰ تومن،میگم تری جی ساپورت نمیکنه اون طرح آیفونه،میگه تری جی نمیخوام توش بذارم!!!!!! بهش میگم تو هم طرح مشتری هستی،جون میدی واسه تیغیدن شاکی میشه،حالا اگهبخواد مرگ موش بخره با خونواده توی شهر پخش میشن استعلام قیمت میکنن. کیفیتشو تست میکنن اگه تلفات دادن از همون مغازه مرگ موش میگیره،،،،،آقا خانم. خواهشا قبل از خرید گوشی مشورت کن،تو اینترنت بچرخید،اگه کارت با یه تبلت سیم خور ۳۵۰تومنی هفت اینچ و یه گوشی ساده راه میوفته خرج الکی نکن،ما کارمون فروختن موبایله،حلال و حرومش بماند،ولی شما اگه جوگیر بشی و یه گوشی بخری که نتونی درست ازش استفاده کنی ،،این گوشی مث آینه دق همیشه جلوی چشمته،اگرم بخوای بفروشیش کلی ضرر میکنی، بعدش اگه واسه بستن دهن دوستات یا خودنمایی گوشی یه تومن به بالا میخری جسارتا تشریف ببرید پیش روانکاو،خلأ زندگیت چیه؟ اگه موبایل شخصیت میاورد که تاپ ترین آدمای دنیا میبایست موبایل فروشا میبودن!!!!!! استاد یه زبون تازه یاد بگیر، هنوز استاد شفیعی کدکنی ها هستن ، قدر بدون و فقط بیا دانشگاه تهران توی حاله ی پر قدرت این عزیزا انرژی بگیر،به شو،بهتر شو،حتی بعضی این اساتید تو خونه هاشون حکمت و روش اندیشه یاد میدن ،بیاید قدر بدونیم،مرده پرستی رفته تو ژن ماها،از خود جدا شو بیاید رها باشیم،حسرت چیزایی رو نخوریم که با کمی تلاش و هوش میتونیم بهشون برسیم،بر فرض که دوربین گوشیت ۴۱ مگاپیکسل باشه،(خدا نکنه از دستت بیوفته)،مگه شریعتی و یحیی دولت آبادی و بهرنگی و دکتر پاریاب و تابش و خانلری و....مث ماها خودی نشون دادن تا ابد موندگارن، بیا دانشگاه تهران از خانم دکتر سارا شریعتی دختر کوچک دکتر شریعتی بعنوان یه استاد صاحب نظر و اثر از دلیل ماندگاری پدرش بپرس،هنوز پرفسور خانلری توی پلی تکنیک داره تکتونیک درس میده ولی زندگی و اندیشیدن رو بهت یاد میده، اصلا یکبار بریم تئاتر شهر،یه کنسرت خوب،جمع های دوستانه ای با آرمانهای زیبا و پر از امید،که از شرایط نمینالن،دنبال راه حل هستن،کنار اینا هم انرژی میگیری و هم انرژی میدی،ارزش خودتو بهتر میفهمی،چه شوش باشی چه جردن فرق زیادی نداره اگه ذهنت رو آگاهانه و مهمتر از اون پله پله تمیز کنی،بیاموزی،بیاموزم،بیاموزیم،بکن از خودت،میکنم از خودم وتمایلات دست و پاگیر و خاله زنکیم،عاشق خودت شو،عاشق خودم میشم تا عاشق همدیگه بشیم نه مث افسانه ها،همین قدر که بفهمیم ما هم یه جایی از این دنیا رو گرفتیم که کار مهمی کنیم خود عاشقیه،منفعل بودن بسه،بسه از بس گفتم خانوم و آقا حالا چرا این گوشی،،،چرا حتما لمسی وقتی که کارگر گچکاری و ...حداقل یه ساده برای کار داشته باش،،،چرا الکی اومدی دانشگاه، چرا نمیدونی بیست و پنج سالگیت حاصل همین روزای یللی تللیه،قرار نیست معجزه کنی یا معجزه بشه و دنیا به مهندسایی که هنوز از روی جزوه میخونن و امتحان میدن سالهاست احتیاجی نداره،از کی فرار میکنی؟؟؟؟؟؟؟ بزو دنبال علاقت،رشته مورد علاقت،باور کن دوره دکتر و مهندس تو دنیا تموم شده،دنیا رفته به سمت علوم پایه،هنر،ادبیات،ریاضیات،شیمی،و و و .....،،امشب شب بیست و سوم رمضان،شب قدر بود و خدا کنه تقدیرمون طوری رقم بخوره که قدر خودمونو بفهمیم،خیلی حرفه،،،،،،سعی میکنیم وبه قدر خودمون ارزش و و قدر لحظه لحظه خودمونو ممیفهمیم،،،یاعلی

    • امیر

      400 هزار پول از کجا بیارم باید برم بانک بزنم همون0011هم ازسرم زیادیه

    • جواد

      مرد کسیه که میگه بهترین گوشی 0011هست حالا گوشی آندروید نداشته باشی که نمیمیری. دروغ میگم؟

    • گشی

      نابود

    • شاهو

      لطفا يكي بهم پول قرض بده ميخوام بخرمش.لطططططططططفففففاااا

    • پریا

      ارزون باشن بدن خوبهاشون هم گرونن ما موندم چی کار کنیم یه گوشی خوب خوشکل با قیمت مناسب معرفی کنین

    • راحله

      سلام! سامسونگ گلکسی استار ۲۳۰ تومنه از اون بالایی ها هم بهتره

    • ایدا

      مامان میخوام

    • مرضیه

      ما دلمون خوش بود که اینا ارزونن

    • یوسف

      samsung Rex 70 3802 گوشی خوبیه ، اندروید نیست ولی لمسی و جاواست ، 3 اینچه ؛ شما را نمی دونم ولی با قیمت 145000 تومان برای من عالیه !

    • ژری

      حیف ک پولندارم

    • به توچه

      من 2 تومن بیشتر توجیبم نی

    • مائده اندروید

      اههههههههههههههههه اینا چه طور گوشی هایی هستند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج