جاباما
۳۷۶۶۱۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

فال روزانه ۱۳۹۵/۰۶/۰۵

فال روزانه 1395/06/05

فال روزانه جمعه ۵ شهریور ۱۳۹۵

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 شهریور به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! امسال برای شما سال شانس، آماده سازی و بهبود است. البته قرار نیست تغییراتی بنیادین در زندگی شما به وجود بیایند؛ فعلا باید گذشته را از نظر گذرانده و تغییرات جزئی که لازم است را در مسیر زندگیتان ایجاد کنید. اکنون زمان تحقیق و برسی است، از بررسی گذشته برای آماده سازی خود برای سال های خوبی که پیش رو دارید استفاده کنید. چنانچه برای رفع مشکلات موجود در روابطتان قدمی بردارید این اقدام شما با موفقیت همراه خواهد بود.اگر مدت هاست در آرزوی این بوده اید که زندگیتان به ثبات برسد اکنون بهترین فرصت برای ایجاد این ثبات برایتان فراهم شده است و با داشتن پشتکار و اراده می توانید نتایجی فوق العاده به دست بیاورید. فقط باید تکلیفتان را در رابطه با این که از زندگیتان چه می خواهید با خودتان کاملا مشخص کنید. وقتی برنامه و هدفی در سرتان داشته باشید عملی کردن آن خیلی آسانتر خواهد بود. شاید تا نیمه های آذر هم موانعی سر راهتان باشند، اما پس از آن شانس به شما روی خواهد آورد.

فال روزانه 1395/06/05

شما نسبت به خواسته های تحقق نیافته خودتان رویکردی منطقی دارید و همین باعث شده که کارتان را برای رسیدن به خواسته های قلبیتان رها نکنید. با این حال اوضاع دارد تغییر می کند و ایده هایی دارند در سرتان به وجود می آیند که کاملا امکان پذیر به نظر می آیند. ذهنتان سرشار از رویاها و افکار مختلف است که شما را به کنار گذاشتن منطق و احتیاط تشویق می کنند. ذهنتان را آزاد بگذارید تا هر چقدر می خواهد خیال پردازی کند، اما سعی نکنید همه این افکار را به واقعیت بدل کنید. امروز دلتان هوس یک ولخرجی درست و حسابی کرده است، ولی قبل از خرج کردن هر پولی اول از خودتان بپرسید که آیا این کار ضروری است؟!

فال روزانه 1395/06/05
امروز آماده اید تا از حد و مرزهایی که برای خودتان ساخته اید فراتر بروید، با این حال بهتر است اقدامی که می کنید یک ریسک حساب شده باشد، نه واکنش نشان دادن به چالشی که به شما تحمیل شده است. شما می خواهید تغییراتی در روابط خود ایجاد کنید و انتظارات بیشتری از رابطه عاطفی خود دارید، پس به جای این که منتظر یک معجزه بنشینید دست به کار شده و خودتان این تغییرات را ایجاد کرده و آرزوهایتان را به حقیقت تبدیل کنید. چنانچه از شما دعوتی به عمل بیاید، دلتان می خواهد این دعوت را پذیرفته و کاری کنید که در مرکز توجه قرار بگیرید، فقط یادتان باشد زیاد از منطقه امنی که برای خودتان ساخته اید دور نشوید و کارهایی نکنید که بعدا از انجام آنها پشیمان شوید.

فال روزانه 1395/06/05

امروز شما با هر کسی که رو به رویتان قرار بگیرد بالاخره یک حرفی برای گفتن خواهید داشت، اما ممکن است واکنش دیگران متفاوت از آن چیزی باشد که شما انتظار دارید و آنها حرفی برای گفتن به شما نداشته باشند. با وجود این که معمولا در ارتباط برقرار کردن با دیگران بسیار موفق هستید امروز برداشت های اشتباهی از رفتارهای اطرافیانتان دارید و همین باعث خواهد شد اگر کمی احتیاط به خرج ندهید، زیاد در فعالیت های اجتماعی موفق نباشید. قدرت تصور شما همیشه خیلی خوب عمل می کند، ولی امروز برای هر نوع پروژه جدید ایده هایی بکر در سر دارید. ایده های خود را بنویسید شاید الان شرایط اجرای آنها را نداشته باشید، ولی بعدا به کارتان خواهند آمد.

فال روزانه 1395/06/05

امروز شما احساس می کنید که حتی دیوانه وارترین رویاهایتان نیز تحقق پذیر هستند و همین باعث جاه طلبی بسیار زیاد شما شده است. با این حال اگر کارهایتان بر اساس واقعیت ها نباشند ممکن است خودتان را به راه اشتباهی راهنمایی کنید. تشخیص دادن مرز بین منطقی و غیر منطقی بودن کلید شما برای رسیدن به موفقیت خواهد بود. البته که باید خوش بین و مثبت اندیش باشید، اما خوش خیال بودن اشتباه است. رویاهایتان درباره عشق برایتان از آنچه در دنیای واقعی دارد می گذرد جذابتر هستند و این موضوع نشان دهنده کمبودهای شما در زمینه روابط عاطفی می تواند باشد، شاید بد نباشد در مورد این موضوع با همسرتان حرف بزنید.

فال روزانه 1395/06/05
خوش به حالتان! در مسیرتان وقفه ای ایجاد خواهد شد که شما را درست در مسیری که باید راهتان را ادامه دهید و دلتان می خواسته است قرار خواهد داد. این می تواند شامل مسائل شخصی، کار و یا سبکی از زندگی شود که مدت ها است می خواسته اید تجربه کنید. دوستانتان در این مسیر نقش بسیار مهمی خواهند داشت. با دقت پیش بروید، ولی پیش بروید و در جا نزنید. رفتارهای ضد و نقیضی که از طرف مقابلتان می بینید باعث شده است نتوانید تصمیم بگیرید که چه واکنشی باید نشان بدهید. شاید بهتر باشد کمی از او فاصله گرفته و حواس خودتان را با انجام کارهای هیجان انگیز پرت کنید در غیر این صورت با انجام کارهای از روی سردرگمی تنها اوضاع را بدتر خواهید کرد.

فال روزانه 1395/06/05
شما دوست دارید به خاطر اصالت و مورد تحسین و تأیید قرار بگیرید، با این حال کارهایتان با نیت قلبیتان همگام نیستند و نیتتان را زیر سوال می برند. دوری کردن از افکار منفی می تواند امروز چالش بزرگی برای شما باشد، به ویژه اگر احساس کنید که دیگران شخصیت واقعی شما را درک نمی کنند. این می تواند باعث شود برای جلب توجه به انجام کارهای ضد و نقیض و رفتارهای اغراق آمیز روی بیاورید، اما باور کنید این کار تنها اوضاع را بدتر خواهد کرد. خود واقعیتان باشید و به قضاوت های دیگران اهمیت ندهید. از زیر پا گذاشتن قانون هایتان برای جلب توجه طرف مقابلتان خودداری کنید. شاید این روش برای دیگران جواب بدهد، ولی شما همیشه باید در مسیر خود صداقتتان را حفظ کنید.

فال روزانه 1395/06/05
امروز در رابطه با اهدافتان می توانید به خوبی تصمیم گیری کنید، اما پای عملی کردن این تصمیمات که به میان می آید دچار تردید و دودلی خواهید شد. لزومی ندارد که حتما کارها را به همان روشی که قبلا برای آنها در نظر گرفته اید انجام دهید، گاهی لازم است در لحظه تصمیم گرفته و رویکرد قبلیتان را تغییر دهید. امروز راه های جدیدی برای برقراری ارتباط با دیگران برای شما باز خواهند شد. ممکن است با برخی همسایه هایتان که با شما علایق مشترکی دارند آشنا شوید و یا به صورت آنلاین با افرادی که افکاری شبیه به خودتان دارند ارتباط برقرار کنید. این آشنایی های تازه فرصت های جدیدی در زمینه فعالیت های اجتماعی و فکری برایتان فراهم خواهد کرد
فال روزانه 1395/06/05
خوش بینی یک عامل انگیزشی مثبت است، با این حال اگر به ساده انگاری تبدیل شود می تواند باعث شود برای رسیدن به رضایت عاطفی فراتر از حد عقل و منطق بروید. در حال حاضر باید کمی بیشتر احتیاط کنید تا بر اساس یک تصمیم ناگهانی و بدون فکر کار اشتباهی نکنید. خوشبختانه شما پشتکار و صبوری لازم برای پشت سر گذاشتن این مرحله را دارید. یکی از نویسنده های مورد علاقه تان به تازگی کتابی منتشر کرده است. آن را همین امروز تهیه کرده و شروع به خواندنش کنید. در یک روز تعطیل که کمی هم احساس تنبلی و بی حوصلگی می کنید لم دادن روی کاناپه و خواندن کتاب مورد علاقه تان بهترین کار ممکن می تواند باشد.

فال روزانه 1395/06/05
شما تمام چالش های اخیر را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته اید و حالا آماده پرواز هستید و می توانید با قدرت تمام به سوی مقصد مورد نظرتان پیش بروید. با این حال باید مواظب باشید که در انتخاب هدفتان اشتباه نکنید و یک شیء براق را به اشتباه طلا نپندارید. امروز جنبه ماجراجوی وجودتان فعال شده است. شاید دلتان بخواهد همراه با دوستانتان بانجی جامپینگ، پینت بال و یا ورزش های مهیج دیگر را امتحان کنید. شاید هم بخواهید سرتان را با کارهای جدید دیگری که ریسک کمتری دارند گرم کنید. اکنون زمان خیلی خوبی برای انجام یک کار تازه می تواند باشد. فقط قبل از شروع هر کاری از تمام زیر و بم آن اطلاع حاصل کنید.

فال روزانه 1395/06/05

در حال حاضر اصلا دلتان نمی خواهد ایده هایتان را با دوستان و اعضای خانواده تان در میان بگذارید، زیرا فکر می کنید که ممکن است با مخالفت و حتی سنگ اندازی در مسیرتان از سوی آنها مواجه شوید. شما همیشه خیلی بلندپروازتر از دیگران هستید و حتی گاهی بیش از حد از دیگران جلو می زنید و مجبور می شوید کمی سرعتتان را کم کنید تا بقیه هم به شما برسند. با این حال باید دقت کنید که ابعاد کاری که می خواهید انجام دهید را دست کم نگیرید، در غیر این صورت با مشکلاتی جدی مواجه خوهید شد. بد نیست اگر ایده هایتان را با افراد مورد اعتمادتان در میان گذاشته و بدون این که مقاومت کنید به بازخوردی که از آنها می گیرید گوش فرا دهید.

فال روزانه 1395/06/05

امروز آماده اید تا برای اهدافتان بجنگید، با این حال اگر تمام حقایق را در نظر نگیرید و نقشه ای برای این نبرد نداشته باشید ممکن است با شکست مواجه شوید. پیش از هر چیزی ببینید آیا هدفی که می خواهید برای آن مبارزه کنید اصلا ارزش انرژی و زمانی ه م یخواهید صرف آن کنید را دارد یا نه. همکاری کسانی که می خواهند با شما متحد شوند را بپذیرد تا شانستان برای دست یابی به موفقیت چند برابر شود. حتما در برنامه امروزتان جایی برای پرداختن به مسائل معنوی باز کنید و بر اساس باورها و اعتقادات خود به نیایش و تفکر بپردازید. این کار انرژی بسیار زیادی به شما خواهد بخشید و شما را برای برنامه ریزی برای هفته آینده حاضر خواهد کرد.

فال روزانه 1395/06/05

یکی از اهدافی که شما و برخی از دوستانتان دنبال می کرده اید به طور ناگهانی و زودتر از آنچه که فکرش را می کردید به نتیجه خواهد رسید. این موضوع شما را بسیار هیجان زده کرده و فکر این که چگونه بیشترین بهره را از آن ببرید نگرانتان می کند. فعلا فکر خودتان را درگیر این مسئله نکنید. با دوستانتان این موفقیت خود را جشن بگیرید. چند روز دیگر آمادگی فکری کافی برای پرداختن به این موضوع را خواهید داشت. امروز کلمه ها به سادگی از قلبتان به روی زبانتان می آیند و باعث می شوند بتوانید به راحتی دل طرف مقابلتان را به دست بیاورید. از این فرصت به خوبی استفاده کنید و حرف هایی که مدت هاست در گوشه قلبتان مخفی کرده اید را به زبان بیاورید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج