۳۷۶۶۷۹
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

نظارت پلیس بر بارانداز فرودگاه‌ ها

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تاکید کرد: هیچ باری بدون چک کردن پلیس وارد فرودگاه نشده و از آن هم خارج نمی‌شود.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور تاکید کرد: هیچ باری بدون چک کردن پلیس وارد فرودگاه نشده و از آن هم خارج نمی‌شود.

سردار حسن مهری درباره تأمین امنیت سوله‌ها و اماکن داخل محیط فرودگاه‌ها گفت: برابر مصوبه شورای‌عالی امنیت ملی، حفظ و تأمین امنیت تمام اماکنی که در فرودگاه‌های کشور قرار دارد بر عهده پلیس است و از این رو تأمین امنیت آشیانه‌ها، سوله‌ها، سالن‌ها و دیگر بخش‌های یک فرودگاه بر عهده پلیس فرودگاه‌های کشور است.

وی با بیان اینکه گشتی‌های پلیس فرودگاه در فرودگاه‌های سراسر کشور ۲۴ ساعته فعالیت داشته و از محیط‌های مختلف بازدید می کنند، گفت: پلیس علاوه بر اینکه امنیت این اماکن را تأمین می‌کند، بر عملکرد باراندازها و .... در حوزه قاچاق مواد مخدر و قاچاق کالا نیز نظارت دارد.

سردار مهری درباره چرایی چک کردن بارها نیز تصریح کرد: پلیس وظیفه چک کردن بارها را داشته و ما بار ها و محموله‌ها را از جهت جاسازی مواد مخدر و قاچاق کالا و ارز و همچنین حمل موارد غیرمجاز چک می‌کنیم. البته مقدار بار نیز تاثیری نداشته و تمامی بارها در محیط فرودگاهی کنترل می‌شود و این کنترل ۲۴ ساعته است.

فرمانده پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: هیچ باری بدون چک شدن از سوی پلیس وارد فرودگاه نشده و از آن خارج هم نمی‌شود و این اقدام در راستای برخورد با قاچاق کالا، ارز و مواد مخدر انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در بحث مبارزه با قاچاق و همچنین تدابیر فرمانده نیروی انتظامی، برخورد با پدیده قاچاق به طور جدی در دستورکار پلیس فرودگاه‌های کشور قرار دارد.

سردار مهری درباره نحوه همکاری گمرک فرودگاه‌ها با پلیس نیز گفت: خوشبختانه همکاری خیلی خوبی میان پلیس فرودگاه‌ها و گمرک وجود دارد و حتی در مواردی اقدامات مشترک با گمرک نیز داشته‌ایم.

وی نسبت به حمل بار افراد ناشناس در فرودگاه‌ها نیز هشدار داد و تصریح کرد: در مورد بارهای بزرگ اقدامات لازم از طریق گمرک و ... انجام می‌شود اما در مورد بارهای کوچک توصیه همیشگی پلیس به مسافران این است که چه در داخل و چه در خارج از کشور از پذیرفتن بار افراد ناشناس و غریبه خودداری کرده و هیچگاه مسئولیت حمل آن را بر عهده نگیرند، چرا که در صورت وجود اموال ممنوعه در بار مسئولیت آن متوجه حمل کننده آن است و در هر کشوری با توجه به مجازات‌های قانونی آن کشور با متخلفان برخورد خواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج