۳۷۶۷۵۵
۸ نظر
۵۰۰۰
۸ نظر
۵۰۰۰
پ

شکایت مهماندوست از رئیس فدراسیون تکواندو

رضا مهماندوست سرمربی سابق تیم ملی تکواندو، سرانجام تصمیم گرفت پس از بازگشت به ایران از رئیس فدراسیون تکواندو شکایت کند.

خبرگزاری فارس: در چارچوب برگزاری سی و یکمین دوره بازی‌های المپیک برزیل، تیم ملی تکواندوی مردان با ناکامی بزرگی در بخش مردان روبرو شد که پس از شکست مردان هوگوپوش حواشی بسیار زیادی دامن گیر تکواندوی ایران شد. تیم ملی تکواندوی ایران در حالی راهی برزیل شد که همه اهالی خانواده این رشته روی ۲ مدال طلای مردان هوگوپوش حساب کرده بودند که متاسفانه هر سه نفر با شکست از گردونه رقابت‌ها حذف شدند.

سیدمحمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو بعد از شکست مهدی خدابخش مقابل تکواندکار ایرانی تیم ملی آذربایجان( میلادبیگی) از وی و رضا مهماندوست به عنوان "مزدور" نام برد و البته بعدا عنوان کرد که در شرایط بد روحی این کلمه را به کار برده است. البته رضا مهماندوست نیز در واکنش به بی اخلاقی که شده بود، بیانیه بسیار منطقی را علیه رئیس فدراسیون تکواندو منتشر کرد که بازتاب فراوانی در رسانه‌ها داشت، اما گویا این حواشی در تکواندو همچنان ادامه دارد. رئیس فدراسیون تکواندو پس از بازگشت به ایران در فرودگاه امام خمینی دوباره ادبیاتی را تکرار کرد که دور از شان وی بوده است. پولادگر صبح امروز پس از رسیدن به تهران اظهار داشت: صحبت‌هایی را در شرایط روحی و روانی خاص انجام دادم اما حالا هم که شرایط آرام است همان صحبت‌ها را تکرار می‌کنم و می‌گویم هیچ چیز مهم‌تر از نام ایران و حفظ منافع ایران نبوده و نیست و نمی‌دانم چطور یک ایرانی با شکست هموطن خودش و با پرچم یک کشور دیگر خوشحالی می‌‌کند.

رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد:‌ کاملاً موضوع دنیای حرفه‌ای ورزش را درک می‌کنم ولی اگر کسی برای منافع مالی خودش پشت به کشورش کند این را نمی‌پذیرم.

پولادگر خاطرنشان کرد: مهماندوست فقط برای منافع مالی به آذربایجان رفته است چرا که معتقدم فضای کار کردن برای او در ایران وجود داشت اما او با این حال شرایط مالی مهم‌تر از کشورش دانست و این تصمیم را گرفت.

رضا مهماندوست سرمربی تیم ملی آذربایجان در گفت‌وگو‌ با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اظهار داشت: پولادگر رئیس فدراسیون تکواندوی بی دلیل به بنده توهین کرده است. مردم هوشمند کشورمان و اهالی رسانه شاهد تمام اتفاقات هستند و آنها بهترین قاضی هستند. قطعا به خاطرا ادبیاتی که وی علیه من استفاده کرده، پس از بازگشت به ایران از طرق مراجع قانونی این موضوع را پیگیری خواهم کرد. به هر حال بنده هیچ گونه کار خلاف قانون و عرف و شرع انجام نداده‌ام که شرمنده مردم کشورم عزیم باشم.

وی در پایان گفت: فدراسیون تکواندوی آذربایجان به فدراسیون جهانی( wtf ) و دادگاه ورزش شکایت خواهد کرد، چون دلیل باخت بیگی همین حرفها بود که تمرکز او را بهم ریختند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر طاهری

      سلام خدمت تمامی هموطنان عزیزم
      اقای پولادگر و اقعا برات متاسفم بعنوان یک شهروند ایرانی ارزو دارم امثال شما مدیران نامدیر که فقط با لابی به این پست رسیدی نه لیاقت خودتون زودتر از کار برکنار بشید تا یه مدیر واقعی به امور فدراسیون رسیدگی کنه ..شرم برتو که به جانباز وطن عزیزم ایران میگی مزدور شرم برتو پولادگر تو باعث مرگ فرزند رضا مهماندوست شدی ننگ برتو

    • بدون نام

      میلاد بیگی غیرت نداره واسه پول خودشو فروخت

    • حمید

      واقعاً پولادگر چی از این مملکت چی میخوای آدم....!
      دوباره اومدی مزخرف گفتی؟؟اگه آقای مهماندوست بخاطر پول هم رفته باشه حق با ایشونه چون همین شما بخاطر ندادن حق و حقوقش بچشو بخاطر نداشتن مخارج درمانش از دست داد...
      وقتی بخاطر این مسئله بچشو از دست داده حالمون از امثال شما مدیران بهم میخوره.کاشکی یه روزی ميومد که امثال شما ها که وقتی میاین سرکار تمام هفت پشتتون رو تامین میکنین از این مملکت پاکسازی بشن.الهی آمین

    • سیناا

      بی ادبی و توهین خیلی وقته تو ایران جا افتاده. از آدم های عادی بگیر تا مسئولین ورزشی و سیاسی.

    • بدون نام

      اقای پولادگر ب تو هم چند میلیارد میدادند با کله میرفتی پس الکی شعار نده لطفا

    • بدون نام

      حق با شماست آقا رضا.

    • بدون نام

      اقای پولادگر هیچی نگو فقط برو چون جای نامدیرانی مثل شماتوورزش نیست اقاکاررابایدبه کاردان سپرد

    • بدون نام

      آفرین آقا رضا برو شکایت کن .... جدش کمرشو بزنه مکار حیله گر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج