۳۷۶۷۸۸
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس:

وزارت نفت نان آور خانواده است

نماینده مردم شهرستان‌های دشتی و تنگستان گفت: تدوین قراردادهای جدید نفتی با روش های نوین در جلب مشارکت کشورهای مختلف در اجرای طرح‌های وزارت نفت می‌تواند این صنعت را از سقوط نجات دهد.

خبرگزاری تسنیم: سید کمال‌الدین شهریاری ظهر دیروز در نشست شورای اداری استان بوشهر با بیان اینکه وزارت نفت نقش مهمی در تامین درآمد کشور دارد اظهار داشت: وزارت نفت به مانند خانواده‌ای است که نان‌آور خانواده است و این مهم نشان بر این دارد که اقتصاد ما بر مبنای منابع نفتی شکل گرفته است.

وی با بیان اینکه درآمد کشور از منابع نفتی تامین می‌شود افزود: نفت باید درآمدزایی کند و این درآمد برای اجرای سایر طرح‌ها و خدمات در اختیار دیگر دستگاه‌های اجرایی قرار دهد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توان‌افزایی وزارت نفت برای افزایش درآمدزایی خاطرنشان کرد: صنعت نفت برای کارآمدی و درآمدزایی باید به روزرسانی، نوسازی و احیا شود تا بتواند خدمات لازم را به جامعه ارائه کند.

شهریاری مسئولیت پذیری، دوراندیشی، دلسوزی و احساس تکلیف وزیر نفت را به عنوان یک چهره کاریزمای بین‌المللی ستودنی دانست و افزود: وزیرنفت آبروی خود را برای تدوین قراردادهای جدید نفتی هزینه کرده است.

وی با بیان اینکه باید قدردان تلاش‌های وزارت نفت بود گفت: باید از برنامه‌ها و طرح‌های وزارت نفت حمایت و توجه کرد تا بتوان به جامعه خدمات لازم ارائه کرد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فعالیت زنگنه کار ساده‌ای نیست از تدوین قراردادهای نفتی جدید خبر داد و افزود: تدوین قراردادهای جدید نفتی بیانگر احساس مسئولیت، آینده‌نگری و توجه به صنعت پایداری است که می‌تواند برای نسل‌های آینده کارآمد باشد.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قراردادهای جدید نفتی می‌تواند صنعت نفت را از سقوط نجات دهد گفت: تدوین روش‌های نوین نفتی در مشارکت کشورهای مختلف در اجرای طرح‌های وزارت نفت می‌تواند این صنعت را از سقوط نجات دهد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نان آور خانوادها خدا هستش

    • نازى

      بايد فکرى به حال اقتصاد پايدارکنيم,

    • بدون نام

      ای بابا...وزارت نفت...را که خیلی وقت با نفتکش هایش...با دکل هایش...غارت کردند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج