جاباما
۳۷۶۸۴۹
۳۵ نظر
۵۰۰۴
۳۵ نظر
۵۰۰۴
پ

تورم به زیر ۹ درصد رسید

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه قیمت ارز همچنان یک ثبات نسبی دارد و تورم به زیر ۹ درصد رسیده است، گفت: برای نخستین بار در سه ماه گذشته‌ تراز صادرات ما مثبت شد در حالی که تمام کشورهای منطقه با مشکل اقتصادی و صادرات مواجه هستند.

خبرگزاری تسنیم: محمدباقر نوبخت ظهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه یزد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این مناسبت هر سال فرصتی را برای دولتمردان فراهم می‌کند که به پیشگاه مردمی که با حمایت آنها امور دولت پیش می‌رود، مطالبی را گزارش کنند.

وی به دیدار هیئت دولت با مقام معظم رهبری افزود: ایشان ضمن تفقد و تقدیر از دولت، توصیه ای فرمودند که من همان توصیه را امروز در محضر مردم یزد انجام می دهم.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: ایشان فرمودند که این کارهایی که دولت انجام داده است را حتما به مردم اطلاع رسانی کنید و نگویید که همه این اطلاعات را می‌دانند.

سخنگوی دولت به وضعیت امنیتی در کشورهای منطقه اشاره کرد و گفت: هیچ امنیتی در این کشورها نیست و چقدر ما باید از خداوند بزرگ و مجاهدانمان، نیروهای بسیجی، سپاهی، مسلح، اطلاعاتی و امنیتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) تشکر کنیم.

وی خاطرنشان کرد: امنیت ما امروز در این منطقه در آتش و خون به گونه‌ای است که ایران یک جزیره امن و با ثبات است و خدا این امنیت را به ما هدیه کرده است.

نوبخت تصریح کرد: کاهش قیمت نفت سبب شد که برخی کشورها از جمله عربستان اعلام کردند بیش از ۸۰ میلیارد دلار کسری آورده و با مشکل اقتصادی مواجه هستند.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: بعضی از این کشورها ارزش پولشان در برابر دلار تا بیش از نصف تقلیل پیدا کرده است و ما خدا را شاکر هستیم که با درایتهای مقام معظم رهبری، حمایت مردم و تدبیر دولت، قیمت ارز ما همچنان یک ثبات نسبی دارد و تورم ۴۰ درصد به زیر ۹ درصد رسیده است.

سخنگوی دولت با اشاره به اینکه الان رشد اقتصادی از ۶.۸ دهم درصد منفی، مثبت شده است، گفت: الان برای نخستین بار در سه ماه گذشته‌ تراز صادرات ما مثبت شد در حالی که تمام کشورهای منطقه با مشکل اقتصادی و صادرات مواجه هستند.

وی به ترور شهید صدوقی(ره) و شهیدان رجایی و باهنر در ابتدای انقلاب اشاره کرد و گفت: منافقان آتشهای زیادی سوزاندند ولی امروز ایران امنیت دارد و منافقان در بدترین وضعیت در حال نابود شدن هستند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: در یک روز منافقان رئیس جمهور و نخست وزیر را از این ملت گرفتند و در یک نماز جمعه هم شهید صدوقی(ره) امام جمعه یزد را گرفتند و در طول هشت سال دفاع مقدس چه تعداد زیادی از جوانانمان را از ما گرفتند ولی صبر این مردم در برابر این مشکلات و ایستادگی در برابر دشمنان سبب شد که امروز ما با اقتدار به پیشرفت خود ادامه دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .از15 مرداد که ما حقوق گرفتیم تا دیروز4شهریور تونستیم یه مرغ بخریم گوشت هم پیشکشتون خدا ی شما شاهده راست میگم پدرم کارگر هست 7 نفر هم هستیم اینقدر قسط داریم وبدهی که نگو هیچکس ازوضع درونی خانواده مون خبر نداره با سیلی صورت خودمون رو سرخ نگه داشتیم ...همه فکر میکن وضعمون خوبه ....دیگه حداقل با دروغاتون جگر سوزمون نکنید

    • ایمان

      ها جون خودت

    • داریوش

      لطف کنین ارزش افزوده رو کنسلش کنین. کالاهای تولید داخل بعلت داشتن مالیات ارزش افزوده مردم رو آورده اند ب کالاهای قاچاق بدون مالیات. حتی مصالح ساختمانی هم ارزش افزوده داره متاسفانه

    • ایمان

      من یه کارمندم حقوقم کفاف ده روز نمیشه از بس گرونی هست تمام جونا هم بیکارن کجا تورم نه درصده این رشد کجا هست که ما نمیبینیم هاااااااااا. پراید از شانزده تومن شد ۲۳ کجا ثبات بوده دلار هم سیسد تومان بیشتر شده.

    • بدون نام

      بله روی کاغذ

    • آنا

      ماهم باور میکنیم!!!

    • بدون نام

      فقط بازی با اعداده

    • بدون نام

      انچه که عیان است.چه حاجت به بیان است.

    • بدون نام

      پس چرا دلار تعقیری نمیکند.با این احتساب دلار میبایست هزارو اندی باشد.

    • بدون نام

      تو را خدا بس کنید کدام تورم بس ما مردم ایران چرا حس نمی کنیم از خودت درست می کنید

    • بدون نام

      احسنت به دولت روحانی

    • بدون نام

      تورم زیر9درصدشده؟؟؟!!! رونیس که

    • بدون نام

      دروغ است تورم بالا تر است

    • بدون نام

      حتما چند روز دیگه هم میگین.؛

      نرخ تورم به صفر رسید...
      واقعا که...

    • غلامرضا خان عینی

      ما یاد گرفته بودیم تورم پائین بیاد همه چیز ارزون می شه ولی تو کلاس درس معلم ما سواد نداشت همه چیز رو اشتباهی به ما یاد داده تورم ۴۲درصدی کجا ۹درصدی کجا هرروز سفره ما مثل تورم کوچکتر میشه عرق خجالت روی پیشانی پدران زحمتکش بیشتر میشه به خدا جهنم واقعی وقتیه که فرزندان شما چیزی طلب کنند ودر توان پدر نباشه آنان که دائم در هوس سوختن ما بودند کاش از دور تماشا میکردند حال ما را

    • بدون نام

      درسته اقای نوبخت ملاک شما کود حیوان هست که ارزون شده گوشت شکر هم خیلی ارزون شده روغن برنج هم که مفت شده,اقا خودت به اون راه نزن مردم دیگه فهمیده شدن

    • عسگر فریاد

      آقای نوبخت ما کاری به آمار وارقام نداریم فقط آنچه که لمس و حس میکنیم برات میگویم. حقوق ما کفاف ده روز از ماه را کفایت نمیکند. شما کارشناس محترم بودجه و سر شناس هستی اگر به آرشیو برنامه بودجه بازنشسته گان سر کشی بفرمائید چاره درد ما راو رضایت مردم و خدا را در بررسی آن و اصلاح امور پیدا میکنی.

    • بدون نام

      طوری که داره پیش میره تا چند وقت دیگه تا زیر صفر میرسه. این همه دانشجو بیکار این همه گرانی .از مسکن بگیر تا خودرو و مواد غذایو........ بسه دیگه.

    • بدون نام

      دولته مردم فریب

    • بدون نام

      هیچی نمیگم
      فقط اینو بدونین نگفته تورم منفی 9 درصد که انتظار دارین دلار برگرده به 1300 یا پراید برگرده به 7 میلیون
      گفته تورم شده 9 درصد یعنی 9 درصد نسبت به 100=1390
      اضافه شده یعنی 1390=100 الان که سال 95 هستیم به این صورت هستش 1395=109 امیدوارم که فهمیده باشین چون یکم برای درک من که یک ادم عادی جامعه هستم فهمیدنش سخته

    • بدون نام

      ممنونم، ممنونم که موجبات خنده و شادی ما را در این دوران گرفتاری و بیکاری فراهم کردی، داداش تا حالا خرید رفتی یا نه. تورم واقعی الان 25 درصد به بالاست

    • بدون نام

      شما بگو 1 درصد نفعش به حال مردم بدبخت چیه تو سفره ملت چه اتفاقی افتاده لطفا

    • حسین

      اگه به حرف زدن و شعار باشه اصلا میگید تورم وجود نداره ولی واقعیت چیز دیگری است که در کوچه بازار و توسط مردم احساس میشود و شعاردادن اهداف ومنافع حزبی و سیاسی را دنبال میکند.

    • محسن

      نوبخت هیچکس حتی کودک شش ساله هم حرف تورا قبول ندارد حتی پیرمرد هشتادساله و کودک شش ساله هم معنی تورم را میداند ولی تو با این آمار پوچ و دروغ با روح و روان مردم بازی میکنی حتما تورم را کسی که حقوق کلان و بالا میگیرد درک نمیکند و مقام و جایگاه باعث شده که انسان واقعیت را پنهان کند و به حتی سواد و علم را نیز لگدمال کند برای بیان تورم با اهداف از پیش تعیین شده.حتما اتفاق خاصی نزدیک است و شما برای سال آینده در جنب و جوش هستی!بهتر است تورم را از زبان مردم و در کوچه و بازار و محله جستجوکنی وگرنه اگه به من باشه که میگم تورم وجود نداره و صفره حتی زیر صفره!!!!!

    • سید

      ............. ترازویی که با آن تورم را وزن کردی و به ملت اعلام میکنی خراب و کج است و اعتباری به آن نیست.

    • علی

      دلت خوشه اصلا بگو تورم صفره و چشماتو ببند و هرکاری دلت میخواد بکن ولی هیچکس ....

    • محمد

      مگه تو توی ایران زندگی نمیکنی ؟!!!

    • بدون نام

      من به شخصه کاری ندارم تورم چقدره رفته بالا یا اومده پایین مهم اینه که هنوز همه چی گرونه و داره گرون میشه حالا درسته که نسبت به دوره قبل روند بالا رفتن قیمت ها خیلی کندتر شده ولی باز داره میره بالا

    • بدون نام

      درامد به کجا رسید

    • بدون نام

      فقط میگن تورم تورم بقیه چی؟؟

    • بدون نام

      نوبخت خداييش خودت خريدميکني اصلا خودت ازبازارخريدميکني چراچاخان ميکني خيال ميکني مااحمقيم کذاب

    • بدون نام

      وقتی مردم بی پول میشود ، پس خریدار کم میشه ، وقتی خریدار کم میشه ، رشد قیمت کم میشه و اگر خریدار خیلی کم بشه قیمت ثابت میمونه و در برخی موارد پایین میاد
      اکثر مردم فکر میکنند کاهش نرخ تورم یعنی کاهش قیمتها ، نخیر یعنی کاهش رشد قیمتها
      که این هم از بی پولی مردم نشات گرفته نه از سیاست دولت
      تا کی دروغ
      واقعیت فشار اقتصادی و معیشتی و بیکاری روی مردم هست
      بترسید از روزی که کارد به استخوان مردم برسد که . . .

    • عباس

      ميشه بر گردونيد همان 43 چون جنس ارزونتر بود

    • عباس

      خندار با اين رکورد مثل ماشيين كه چند سال داخل پارکینگ باشه وبه ماشین درحال کار بعد ادعا کنید که

    • بدون نام

      یعنی شما یه ذره وجدان ندارین . کاش یه کم اعتقاد داشتین اقلا . اخه اینارو از کجا در میارین ؟ مردم دارن هر روز بدبخت تر میشن شما میگین هر روز داره تورم میاد پایین . به خدا خسته شدم انقد هر روز تعداد کسایی که تو خیابون میان طلب پول میکنن زیاد شده . خسته شدم از بی کاری از نا امیدی به اینده از دروغای کثیف از امار نمایشی . کاش خدا جوابتونو میداد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج