۳۷۶۸۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کونته: بازار نقل و انتقالات دیوانه کننده است

آنتونیو کونته معتقد است بازار دیوانه کننده نقل و انتقالات ممکن است باعث شود تیمش نتواند هدف‌های اصلی خود در بازار را جذب کند.

وبسایت نود: به نقل از فورفورتو، کونته اذعان دارد که به خدمت گرفتن اهداف اصلی باشگاه در چنین شرایطی برای چلسی سخت خواهد بود. آبی‌های لندن در فصل جاری میچی باتشوایی، انگولو کانته و ادواردو، دروازه بان دیناموزاگرب، را به خدمت گرفته‌اند اما طبق گزاراشات، کونته به دنبال مدافعی جدید برای تیمش خواهد بود.

درحالی‌که هدف اصلی چلسی کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی گزارش‌شده است، روز پنج‌شنبه پیشنهاد چلسی برای رومانیولی به‌وسیله باشگاه آث میلان رد شده است. کونته در مورد فعالیت‌های تیمش گفت:

معتقدم با چنین بازاری، فعالیت و خرید بازیکن جدید خیلی دشوار خواهد بود. ما اهدافی داریم و درک می‌کنیم که بعضی از آن‌ها را نمی‌توان به‌آسانی به خدمت گرفت. ما دیدار برابر برنلی را پیش رو داریم که از بازار ترنسفر اهمیت بیشتری دارد. امیدوارم در پایان بازیکنان بیشتری از حالا داشته باشیم.

وی در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه آیا در صورت ناتوانی در خرید بازیکن جدید، تیمش می‌تواند برای قهرمانی رقابت کند گفت:

من تنها ۴۰ روز است که با این بازیکنان کار می‌کنم و پاسخ سؤال شما سخت خواهد بود. ما میدانیم که می‌توانیم بهبود پیدا کنیم. درعین‌حال مهم است که تعداد مناسبی بازیکن در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم با دیگران رقابت کنیم.
این مربی ایتالیایی در مورد شرایط اسمیر بگوویچ گفت:

ما در حال حاضر سه دروازه‌بان داریم، اول کورتوآ، بعد بگوویچ و دروازه‌بان سوم هم ادواردو خواهد بود. ما نیاز به دروازه‌بان سومی داشتیم چراکه جمال بلکمن را قرض داده بودیم. من از شرایط دروازه‌بانانم راضی هستم.

کونته سپس در مورد شرایط میچی باتشوایی مهاجم جوان تیمش و فرصت بازی برای وی این‌طور گفت:

شرایط خوبی داریم و من مشکلی با بازی دادن به وی برابر برنلی ندارم. او بازیکن جوانی است و می‌تواند هر هفته بهبود پیدا کند. درعین‌حال وی همین حالا هم بازیکن مهمی است. من مشکلی با بازی دادن وی در دیدار برابر برنلی ندارم.من تحت تأثیر نگرش وی و انگیزه‌اش برای پیشرفت قرارگرفته‌ام. مطمئن هستم وی می‌تواند از جهات مختلف پیشرفت کند. او در آینده بازیکن خیلی مهمی خواهد بود.

درنهایت و در پاسخ به سؤالی مبنی بر مزیتی که عدم حضور در رقابت‌های اروپایی برای چلسی خواهد داشت گفت:

در اولین فصل حضورم در یوونتوس، همواره مطبوعات چنین سؤالاتی از من می‌پرسیدند، ما در اروپا نیستیم و اگر هم مزیتی برای ما داشته باشد، بازهم باید اطمینان داشته باشیم که فصل آینده در اروپا خواهیم بود. همواره حضور در اروپا مهم است. مهم‌ترین رقابت باشگاهی لیگ قهرمانان است. چلسی باشگاه بزرگی است و باید در این جام حضورداشته باشد.
گفتنی است چلسی در هفته سوم لیگ جزیره به مصاف برنلی خواهد رفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج