جاباما
۳۷۶۹۵۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی تاتنهام - لیورپول

تاتنهام در هفته سوم لیگ برتر میزبان لیورپول است.

وبسایت نود: تاتنهام در آغاز هفته سوم لیگ برتر انگلیس، میزبان لیورپول است. اسپرز اکنون با ۴ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و لیورپول نیز با سه امتیاز یازدهم است. تیم پوچتینو در هفته اول مسابقات مقابل اورتون مساوی کرد و سپس در هفته دوم پالاس را با یک گل شکست داد.

در آن سمت، لیورپول در هفته اول نتیجه خوبی کسب کرد و آرسنال را ۴-۳ شکست داد ولی در هفته دوم مقابل برنلی شکست خورد. لیورپول در میان هفته در جام اتحادیه بازی کرد ولی تاتنهام این فرصت را داشت تا یک هفته استراحت کند.

بازی این دو تیم، روز شنبه ساعت ۱۶ به وقت تهران در ورزشگاه وایت هارت لین انجام می شود.

تاتنهام احتمالاً دله الی را در ترکیب خود خواهد داشت، او از مصدومیت رهایی پیدا کرده، ولی هوگو لوریس همچنان مصدوم است، دمبله نیز محروم است. حضور کوتینیو در این دیدار در هاله ای از ابهام قرار دارد و البته شرایط امره جان نیز مشخص نیست و ممکن است او هم نتواند برای لیورپول به میدان برود. اوریگی نیز دچار مصدومیت جزیی شده و شاید او هم قادر به بازی برای قرمزهای آنفیلد نباشد. کاریوس، لیوا و ساخو نیز دیگر غایبین مهم لیورپول هستند.

هر دو بازی دو تیم در فصل گذشته لیگ برتر، با تساوی به پایان رسید. بازی دو تیم در وایت هارت لین در فصل قبل، ۱۷ اکتبر برگزار شد که با تساوی ۰-۰ به پایان رسید.

ترکیب احتمالی دو تیم

پیش بازی تاتنهام - لیورپول

آمار و ارقام بازی

تاتنهام در هفت بازی قبلی خود مقابل لیورپول در لیگ برتر، موفق به کسب پیروزی نشده است: ۵ باخت و دو تساوی.

لیورپول در سه دیدار قبلی خود مقابل تاتنهام در وایت هارت لین در لیگ برتر، شکست نخورده است. آنها دو برد کسب کرده اند و در این سه مسابقه، ۸ گل زده اند و گلی دریافت نکرده اند. دو پیروزی ۳-۰ و ۵-۰ برای لیورپول از سال ۲۰۱۳ در این ورزشگاه به ثبت رسیده است.

در بازی های بین تاتنهام و لیورپول بیش از هر مسابقه دیگری در لیگ برتر، گل به خودی به ثمر رسیده است: ۹ گل.

کین هرگز در ماه آگوست در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است. با اینکه او در ۹ مسابقه طی ماه آگوست به میدان رفته است. کین اگرچه آمار گلزنی خوبی دارد ولی به نظر می آید موتور گلزنی اش همیشه کمی دیر شروع به کار می کند.

لیورپول اولین تیم بعد از چلسی و بولتون در فصل ۱۹۹۷/۹۸ است که هر سه مسابقه ابتدایی فصل را در خارج از خانه برگزار می کند. (این موضوع به دلیل مشکلات ورزشگاه آنفیلد صورت گرفته است).
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج