۳۷۷۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

انهدام باند مخوف گروگانگیری و اخاذی

دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از کشف وانهدام باند مخوف گروگانگیری و اخاذی خبر داد و اظهارکرد: یک باند بزرگ هفت نفری گروگانگیری و اخاذی پس از چندین ماه کار اطلاعاتی و عملیاتی توسط پلیس اطلاعات انتظامی کرمان دستگیر و سیزده نفر از افراد گروگان گرفته شده از چنگال آدم ربایان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان: دادخدا سالاری دادستان عمومی و انقلاب کرمان از کشف وانهدام باند مخوف گروگانگیری و اخاذی خبر داد و اظهارکرد: یک باند بزرگ هفت نفری گروگانگیری و اخاذی پس از چندین ماه کار اطلاعاتی و عملیاتی توسط پلیس اطلاعات انتظامی کرمان دستگیر و سیزده نفر از افراد گروگان گرفته شده از چنگال آدم ربایان آزاد شدند.

وی در تشریح جزئیات این خبر افزود: اعضای این باند در چندین شهر فعالیت محرمانه داشته و پس از شناسایی بزه دیدگان با پوشیدن لباس‌های نظامی و استفاده از سلاح آنان را دستگیر و با چشم بند در جعبه عقب خودروهای خود به منزلی که از قبل در شهر کرمان تهیه کرده بودند منتقل می کردند.

سالاری افزود: همچنین آنان را در غل و زنجیر و زدن دستبند و پابند و چشم بند در شرایط سخت و غیر قابل تحمل و به صورت گرسنه و تشنه نگهداری و مورد ضرب و شتم شدید و انواع شکنجه‌های غیر انسانی قرار داده و درحالی که صدای ناله آنان بلند می شد با خانواده آنان ارتباط برقرار و جهت آزادی آنان مبالغ گزافی را مطرح می کردند و از این طریق تاکنون میلیاردها ریال از افراد مختلفی اخاذی کرده‌اند.

دادستان مرکز استان کرمان اضافه کرد: تاکنون چندین حساب بانکی و میلیارد ریال وجه نقد موجود در حساب‌های بانکی متعدد، انواع خودروهای مختلف، منازل متعدد، سلاح و البسه نظامی، شوکر، دستبند، پابند که در عملیاتهای مختلف گروگانگیری از آنها استفاده می‌شده است از متهمین کشف و توقیف شده است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این متهمین با اقدامات ضد امنیتی خود جامعه استان کرمان را ناامن نموده اقدامات وافعال متهمین و قانون شکنان از نظر این دادستانی بر اتهام حد محاربه و افساد فی الارض قابل تطبیق و بر مبنای این تشخیص از سوی این مرجع مورد تعقیب قرار گرفته و به پرونده آنان به صورت ویژه و در اسرع وقت و طی مراحل قانونی رسیدگی خواهد شد.

سالاری افزود: متهمان اتهامات دیگری از قبیل استفاده از البسه نظامی، حمل و نگهداری اسلحه غیرمجاز، گروگانگیری، اخاذی و ضرب و جرح عمدی را درکارنامه مخوف خود دارند.

دادستان عمومی و انقلاب کرمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات و تلاشهای شبانه روزی فرماندهی انتظامی و پلیس اطلاعات استان کرمان در جهت برخورد قاطع با جرائم خشن و برقراری نظام وامنیت با هشدار به متخلفین به نظم و امنیت بیان کرد: در خصوص تامین امنیت مردم و مقابله با ناامنی دستگاه قضائی استان با صلاحیت و اقتدار با مجرمین برخورد قانونی متقضی را انجام خواهد داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • خودم

      یاخدا اینا دیگه چی جونورایی بودن !!!

    • احسان

      با همون پابند و دست بندها خودشون رو ببندین و تو شهر دور بدین این ... مفت خور رو تا ادم بشن،،...

    • بدون نام

      دمت اطلاعات نیروی انتظامی گرم اینا محاربن واقعا نبایدامانشون بدن درس عبرت واسه بقیه

    • بدون نام

      درودبر برادران نیروی انتظامی و اطلاعات که بازحمات بی وقفه امنیت رابرای مردم وکشورعزیزمان ایران رافراهم میکنند چنین جانوران وحشی که به خودشان جرات چنین جنایاتی رامیدهند بایداعدام دسته جمعیشان کردتاهیچ کسی جرات چنین کارهایی رابه خودشان ندهند اعدام درملاء عام بشوند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج