۳۷۷۲۹۰
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

«هجوم» بعنوان فیلم ۲۰۱۷ معرفی می شود

کارگردان فیلم «هجوم» با بیان اینکه این فیلم مراحل پایانی ساخت موسیقی را پشت سر می گذارد، گفت: فیلم هجوم به دلیل طولانی شدن مراحل پس از تولیدش بعنوان فیلم ۲۰۱۷ معرفی می شود.

وب‌سایت فیلم نت نیوز: کارگردان فیلم «هجوم» با بیان اینکه این فیلم مراحل پایانی ساخت موسیقی را پشت سر می گذارد، گفت: فیلم هجوم به دلیل طولانی شدن مراحل پس از تولیدش بعنوان فیلم ۲۰۱۷ معرفی می شود.

شهرام مکری کارگردان فیلم «ماهی و گربه» که جدیدترین اثرش به نام «هجوم» در مراحل پس از تولید قرار دارد، در گفتگو با ما در پاسخ به این سوال که قرار بود فیلم جدید شما در جشنواره «ونیز» رونمایی شود ولی انگار مراحل پس از تولید طولانی تر شد برنامه ای برای رونمایی از این فیلم در ایران دارید یا خیر؟ گفت: برنامه ریزی های فشرده ای را داشتیم تا فیلم «هجوم» در فستیوال ونیز حضور داشته باشد ولی متاسفانه شرایط تولید و پس از تولید فیلم طبق برنامه ای که ما دوست داشتیم پیش نرفت و بخش هایی از مراحل پس از تولید فیلم باقی ماند است و هنوز صداگذاری نهایی صورت نگرفته است.

وی با بیان اینکه هنوز خروجی نهایی فیلم گرفته نشده است، گفت: قطعا پس از اتمام مراحل پس از تولید، فیلم «هجوم» را در بازار بین المللی بعنوان محصول سال ۲۰۱۷ معرفی می کنیم و احتمالا در فستیوال هایی چون ساندنس و برلین شرکت کنیم.

کارگردان فیلم «هجوم» گفت: برنامه ما در ایران این است که تا جشنواره فیلم فجر فیلم را نگه داریم و اگر قانون نمایش در خارج از کشور مانعی برای شرکت در جشنواره فیلم فجر نباشد اول در جشنواره های خارجی شرکت می کنیم چون به نظر من این قانون درست نیست.

مکری در پاسخ به این سوال که فکر می کنید فیلم «هجوم» در جشنواره های خارجی مورد استقبال داوران و مخاطبان قرار بگیرد یا نه؟ گفت: فضای سینما غیر قابل پیش بینی است و حتی بر روی مخاطبان هم نمی توان حساب کرد که کماکان فیلمت را دوست داشته باشند، اما از «ماهی و گربه» فیلم سختتری است و هم در مواجه با مخاطب سخت است و هم برای من قابل پیش بینی نیست.

وی درخصوص وجود روایت دایره ای در «هجوم» گفت: به این سادگی روایت دایره ای ندارد و هر چند که داستانی را روایت می کند، اما از «ماهی و گربه» پیچیده تر است
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج