۳۷۷۳۲۸
۱ نظر
۵۱۰۹
۱ نظر
۵۱۰۹
پ

ولوو سریع‌ترین کامیون دنیا را ساخت!

ولوو با رونمایی از محصول جدید خود به نام شوالیه آهنی، رکورد سرعت را در میان کامیون‌ها جابه‌جا کرد. این برند که پیش از این هم برای به رخ کشیدن تکنولوژی‌های پیشرفته کامیون‌های خود از ویدئوهای تبلیغاتی نظیر راندن یکی از کامیون‌هایش توسط یک پسربچه چهار ساله و یا رقابت با خودروهای مسابقه‌ای Koeingsegg (خودروساز سوئدی فعال در حوزه ماشین‌های مسابقه‌ای) استفاده کرده بود در ماه جاری از تلاش‌های خود برای شکستن رکوردهای سرعت خبر داده بود، موضوعی که به‌نظر می‌رسد حالا محقق شده است.

آی تی ایران: ولوو با رونمایی از محصول جدید خود به نام شوالیه آهنی، رکورد سرعت را در میان کامیون‌ها جابه‌جا کرد. این برند که پیش از این هم برای به رخ کشیدن تکنولوژی‌های پیشرفته کامیون‌های خود از ویدئوهای تبلیغاتی نظیر راندن یکی از کامیون‌هایش توسط یک پسربچه چهار ساله و یا رقابت با خودروهای مسابقه‌ای Koeingsegg (خودروساز سوئدی فعال در حوزه ماشین‌های مسابقه‌ای) استفاده کرده بود در ماه جاری از تلاش‌های خود برای شکستن رکوردهای سرعت خبر داده بود، موضوعی که به‌نظر می‌رسد حالا محقق شده است.
Iron Knight کامیون جدید ولوو که از موتور ۱۳ لیتری D۱۳ با توان ۲۴۰۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۲۵ پوندفوتی بهره می‌برد، رکوردهای سرعت را در مسافت‌های ۵۰۰ و ۱۰۰۰ متری جابه‌جا کرد. این خودرو مسافت ۵۰۰ متری را در ۱۳.۷۱۰ ثانیه و با متوسط سرعت ۱۳۱ کیلومتر بر ساعت طی کرد و ۱۰۰۰ متر را هم در ۲۱.۲۹۰ ثانیه و این‌بار با متوسط سرعت ۱۶۹ کیلومتر بر ساعت پشت سر گذاشت.
شوالیه آهنی توانست در این پیست به حد نهایی سرعت ۲۷۶ کیلومتر بر ساعت برسد. برای رسیدن به این رکوردهای جدید، Boije Ovebrink راننده مسابقات کامیون‌رانی پشت فرمان این کامیون نشسته بود. Ovebrink با این حرکت جدید، رکورد Mean Green دیگر کامیون ولوو که در سال ۲۰۱۲ با رانندگی خود او در پیست قرار گرفته بود را شکست. در مقایسه با Mean Green توان شوالیه آهنی ۶۰۰ اسب بخار بیشتر بوده و البته یک تن هم سبک‌تر است.

با ثبت این رکوردها به‌نظر می‌رسد باید بیش از پیش دلتنگ حضور کامیون‌های ولوو در جاده‌های کشورمان باشیم. دلتنگی که در حال حاضر با تولیدات نه‌چندان با کیفیت چینی‌ها برطرف نشده است.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.
ولوو سریع‌ترین کامیون دنیا را ساخت!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • چاووش

      چرا در این ورژن جدید دیگر نمیتوانیم کلیپ ها را دانلود نماییم واقعا برای شما متاسفم.درورژن قبلی هم دانلود عکسها ومطالب راحت بود وهم کیفیت دانلود ویدیوها / ازتولیدکننده ایرانی انتظارکیفیت نبایدداشته باشیم فقط شعارایرانی کالای ایرانی بخر اینجوری انتظارحمایت دارید شعار شرکت صنایع مخابراتی صا ایران هرروزبهترازدیروز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج