۳۷۷۳۶۳
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

احتمال خطر جانی با فرسودگی ناوگان هوایی

‌عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فرسودگی ناوگان هوایی کشور هرروز خطر جانی برای مسافران در پی دارد از این‌رو باید هرچه سریع‌تر اقداماتی در این راستا صورت بگیرد.

خبرگزاری ایسنا: ‌عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: فرسودگی ناوگان هوایی کشور هرروز خطر جانی برای مسافران در پی دارد از این‌رو باید هرچه سریع‌تر اقداماتی در این راستا صورت بگیرد.

حسین هاشمی تختی نژاد در جمع خبرنگاران با اشاره به نقص فنی چندین هواپیما طی هفته‌های اخیر، افزود: تکرار چنین حوادثی نشان از ضرورت نوسازی ناوگان حمل‌ونقل هوایی کشور دارد.

نماینده مردم بندرعباس،قشم،بندر خمیر،حاجی‌آباد و ابوموسی در مجلس با تاکید بر ضرورت نوسازی ناوگان هوایی کشور در جهت تأمین امنیت جانی مسافران، خاطرنشان کرد: با توجه به محدودیت‌های پیش روی کشور و همچنین بدعهدی دو شرکت بوئینگ و ایرباس برای تحویل هواپیما به ایران باید راهکار دیگری برای جبران فرسودگی ناوگان حمل‌ونقل هوایی در نظر گرفته شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: خرید قطعات برای نوسازی ناوگان هوایی در شرایط فعلی کشور بهترین راهکاری است که می‌تواند از حجم حوادث احتمالی در پروازها بکاهد.

هاشمی تختی بابیان اینکه در موضوع خرید هواپیما اعتماد مجدد به غرب منطقی نیست،گفت: در شرایط فعلی باید با خرید قطعات هواپیماها تا حدودی نوسازی ناوگان را انجام داده تا در فرصت مناسب نسبت به خرید هواپیما اقدام شود.

وی با اشاره به اینکه ادامه روند فعلی در فرسودگی ناوگان هوایی نسبت استفاده از آن در کشور را به‌شدت کاهش خواهد داد، اضافه کرد: فرسودگی ناوگان هوایی کشور هرروز خطر جانی برای مسافران را در پی دارد ازاین‌رو باید هرچه سریع‌تر اقداماتی در این راستا صورت بگیرد.

این نماینده مجلس دهم تأکید کرد: کشورهای مدعی حقوق بشر باید بدعهدی کشورهای غربی درفروش هواپیما به ایران را پیگیری کنند؛ زیرا این موضوع به‌طور مستقیم باجان افراد در ارتباط است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، در پایان خواستار پیگیری دولت نسبت به تخصیص اعتبارات کارآمد روند نوسازی ناوگان هوایی کشور شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      هواپیماهای مسافری اکثر سی چهل سال قدمت دارند و دولت باید فکر اساسی کند و از ژاپن و روسیه کمک بگیرد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج