۳۷۷۴۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

زندگی شهید رجایی مستند می شود

شبکه رادیویی تهران همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت مظلومانه شهید محمدعلی رجایی و روز مبارزه با تروریسم، مستند زندگی این شهید گرانقدر را تقدیم مخاطبان می‌کند.

خبرگزاری تسنیم: شهیدان رجایی و باهنر دو همسنگر علم و جهاد بودند که با یکدیگر کمر به خدمت مردم ایران بستند، اما منافقین در ۸ شهریور سال ۶۰ آن دو یار عزیز، محمدعلی رجایی رئیس‌جمهور و محمدجواد باهنر نخست‌وزیر وقت را به همراه گروهی از اعضای هیات دولت در انفجار دفتر نخست‌وزیری به شهادت رساندند.

به مناسبت گرامیداشت سالروزشهادت این شهیدان، مستند رادیویی «سایه روشن» یکشنبه ۷ شهریور از ساعت ۱۵ پخش و زندگینامه این شهیدان مرور می‌شود.

علاوه براین؛ بخش اعظم این مستند در موزه شهید رجایی تهیه شده است، خانه شهید رجایی پس از مرمت و بازسازی کامل به موزه تبدیل شد. در این مستند رادیویی روایتی از این موزه، آثار شهید رجایی، اعم از میز و اتاق کار، وسایل شخصی، محل پذیرایی از مهمانان خارجی و محل زندگی وی خواهیم داشت.

برگزیده‌ای از سخنان امام خمینی (ره)، سیری در دوران کودکی شهید رجایی، محیط خانوادگی و سیره اخلاقی این شهید بزرگوار هم از دیگر بخش‌هایی است که به آنها پرداخته می‌شود.

مستند «سایه روشن» کاری از گروه برنامه‌ریزی و مدیریت شهری رادیو تهران است که مینا نیکانیک تهیه این قسمت از برنامه را بر عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج