۳۷۷۴۸۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیروزی آرسنال در خانه واتفورد

آرسنال در دیداری خارج از خانه موفق شد با نتیجه ۳-۱ واتفورد را شکست بدهد و به اولین پیروزی اش در رقابت های این فصل لیگ برتر دست پیدا کند.

ورزش سه: شاگردان آرسن ونگر که از دو دیدار قبلی تنها یک امتیاز کسب کرده بودند، در دیدار امشب کاملا برتر از حریف بودند و با زدن ۳ گل در همان نیمه اول، توانستند به سه امتیاز این دیدار خارج از خانه برسند.
آرسنالی ها بازی را بهتر آغاز کردند و تنها ۹ دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل اول رسیدند. خطای بازیکن واتفورد روی الکسیس سانچس، یک ضربه پنالتی به سود آرسنال به همراه داشت که سانتی کازورلا توانست آن را تبدیل به گل اول بازی کند.

بعد از این گل بازی برای دقایقی از تب و تاب افتاد و بیشتر در میانه زمین در جریان بود. اما پس از آن بار دیگر شاگردان آرسن ونگر بازی را در دست گرفتند و چند موقعیت روی دروازه واتفورد ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه 40 به گل دوم رسیدند.

روی یک ضدحمله خطرناک، ارسال تئو والکات از سمت راست، الکسیس سانچس را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای فنی، توانست آئورلیو گومس را مغلوب کند.

در دقایق پایانی نیمه اول، باز هم این آرسنالی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و سرانجام توانستند در اولین دقیقه از وقت های تلف شده، به گل سوم برسند. ارسال عالی الکسیس از سمت چپ، با ضربه مسوت اوزیل، حساب کار را 3-0 کرد تا توپچی ها با خیال راحت به رختکن بروند.
نیمه دوم را تیم میزبان بهتر آغاز کرد و ورود روبرتو پریرا به بازی، روند بازی را به سود این تیم تغییر داد. در نهایت همین بازیکن بود که در دقیقه 57، اولین گل واتفورد را به ثمر رساند. روی یک توپ برگشتی بود که هافبک سابق یوونتوس توانست دروازه پتر چک را باز کند.
بعد از این گل بار دیگر آرسنالی ها بازی را در دست گرفتند و یکی دو موقعیت خوب گلزنی ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند. در دقایق پایانی این تیم واتفورد بود که برای جبران گل های خورده پیش کشید اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و آرسنال با نتیجه 3-1 به پیروزی رسید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج