۳۷۷۵۲۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

شکار شیر در جهنم سن مامس

پیش بازی بیلبائو - بارسلونا

تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا فرداشب در حالی به مصاف اتلتیکو مادرید می رود که در هفته نخست موفق شد در خانه و با نتیجه ۶ بر ۲ به پیروزی برسد.

وبسایت نود: از ساعت ۲۲:۴۵ یکشنبه شب بارسلونا در جهنم سن مامس میهمان اتلتیک بیلبائو خواهد بود. جدالی که با توجه به تنش های موجود بین ایالت باسک و کاتالان، همواره دستخوش حوادث و البته نتیجه های عجیب و غریب بوده است. از پیروزی ۶ بر ۰ بارسا گرفته تا شکست سنگین ۴ بر ۰ در سوپرکاپ فصل گذشته اسپانیا. شاگردان ارنستو والورده فصل را با شکست برابر خیخون آغاز کردند و در آن سوی میدان بارسلونا موفق شد در خانه بتیس را با نتیجه ای قاطع شکست دهد و فصل را باشکوه آغاز کند. قضاوت این بازی بر عهده متئو لاهوز است. ۶ مصاف آخر دو تیم ۴ بار با پیروزی آبی و اناری ها همراه بوده و یک پیروزی نیز سهم تیم میهمان بوده است.

شیرهای سن مامس که همواره به استفاده از بازیکنان بومی مشهور بوده، امسال نیز همانند فصول گذشته با ترکیبی از جوانان ایالت خود پا به رقابت های لالیگا گذاشته و آبی و اناری ها که همچنان در بازار نقل و انتقالات مشغول فعالیت هستند به تازگی و پس از رفتن کلودیو براوو، سیلیسن را به به خدمت گرفته اند. بازی فردا به احتمال فراوان نخستین بازی تراشتگن در فصل جدید است. دروازبان آلمانی که بالاخره تبدیل به مرد شماره یک و فیکس بارسلونا شده است. بازی فردا برای هر دو تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. شیرهای باسک پس از شکست در دیدار نخست به دنبال پیروزی خانگی هستند و بارسلونا که از آمادگی این فصل رقیب دیرینه اش رئال مادرید آگاه است، واقف است که کوچکترین لغزشی می تواند حتی در همین ابتدای فصل آن ها را از کورس رقابت عقب بیاندازد.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی بیلبائو - بارسلونا

نکات آماری و اخبار دو تیم:

*ریکو، سولو و الوستوندو بازیکنانی هستند که به علت مصدومیت بازی فردا شب بیلبائو را از دست می دهند و حضور میکل سن خوزه همچنان در حاله ای از ابهام قرار دارد. در سوی دیگر آندرس اینیستا، جرمی متئو و نیمار نمی توانند آبی و اناری ها را در این دیدار همراهی کنند.

* در بازی گذشته دنیس سوارز به عنوان جایگزین اینیستا بازی را آغاز کرد. باید دید با توجه به آمادگی آندره گومز، خرید جنجالی بارسلون در تاستان امسال، انتخاب انریکه برای جانشینی کاپیتان مصدومش چه خواهد بود. همچنین با توجه به آمادگی ماسکرانو، به احتمال فراوان اومتیتی این بازی را از روی نیمکت آغاز خواهد کرد.

* بارسلونا در ۲۹ بازی از ۳۱ بازی اخیر خود برابر بیلبائو هیچگاه شکست نخورده است. آن ها همچنین در ۹ بازی از ۱۱ بازی خارج از خانه اخیر خود بازنده نبوده است. ۲ بازی آخر بارسا در سن مامس با پیروزی این تیم همراه بوده است. یک بار در لیگ و یک بار نیز در کوپا دل ری یا جام حذفی اسپانیا.

* لوییز سوارز در ۳ بازی اخیرش برابر بیلبائو، ۵ بار گلزنی کرده است. در آن سوی میدان، آدوریز که به نوعی گربه سیاه کاتالانی ها در بازی های رو در روی دو تیم بوده در دو فصل اخیر، همین تعداد گل را وارد دروازه بارسلونا کرده است.

پیش بینی وبسایت هو اسکورد:

پیش بازی بیلبائو - بارسلونا
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج