۳۷۷۵۸۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

احمد پناهی: دلشان برای کاراته نمی‌‌سوزد

رئیس پیشین فدراسیون کاراته گفت: آنهایی که به فکر منافع شخصی هستند و سکوت می‌کنند، دلشان به حال کاراته نمی‌سوزد.

خبرگزاری میزان: عباس احمد پناهی در خصوص وضعیت نامشخص فدراسیون کاراته اظهار داشت: ما هم مانند همه منتظر هستیم تا تاریخ برگزاری مجمع انتخابات فدراسیون مشخص شود تا کاراته از بلاتکلیفی خارج شود. متاسفانه ما با دست خودمان وقت کشی می‌کنیم زیرا کاراته با این امروز و فردا کردن‌ها صدمه می‌خورد.

وی افزود: حالا که کاراته المپیکی شده باید برای هر دقیقه برنامه داشته باشیم و طبق اصول پیش برویم. حیف از روزهایی که به راحتی از دست می‌رود.

پناهی با اشاره به اینکه کاراته ایران پتانسیل مدال آوری در المپیک ۲۰۲۰ را دارد، گفت: تمام کشورها برای المپیک ۲۰۲۰ برنامه دارند اما ما فقط منتظر هستیم و با دست دست کردن در حال سوزاندن زمان هستیم. هر چقدر مجمع دیر برگزار شود، به همان مقدار از سایر کشورها عقب می‌افتیم.

رئیس پیشین فدراسیون کاراته در خصوص شایعه برگزاری مجمع پس از رقابت‌های جهانی اتریش، تصریح کرد: در خلال رقابت های جهانی اتریش انتخابات رئیس فدراسیون جهانی برگزار می‌شود و اگر تا آن موقع رئیس فدراسیون ما مشخص نشود به راحتی امتیازات کرسی جهانی را از دست می‌دهیم. مطمئن باشید با سرپرست نمی‌شود در فدراسیون جهانی امتیازی گرفت.

وی در خصوص سکوت بیشتر کاندیداهای ریاست فدراسیون کاراته گفت: من برای همه احترام قائلم اما کسانی که در این خصوص سکوت می‌کنند دلشان برای کاراته نمی‌سوزد. بهتر است به کاراته به چشم یک ورزش ملی نگاه کنیم و بدون در نظر گرفتن منافع شخصی حرف‌هایمان را بزنیم.

پناهی در ادامه گفت: من 30 سال از عمر خود را خرج کاراته کردم و خودم را از جنس این رشته می‌دانم و نمی‌توانم نسبت به مسائل آن بی تفاوت باشم. مهم نیست که من یا چه کسی رئیس می‌شویم، مهم این است که کاراته ایران به ساحل آرامش برسد تا بتوانیم در المپیک 2020 نمایش قابل قبولی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید آیین نامه‌ای تحت عنوان معیارهای انتخاب کادر فنی در فدراسیون کاراته داشته باشیم، افزود: الان کادر فنی تیم‌های ملی آقایان و بانوان معرفی شده اما چه تضمینی وجود دارد که رئیس بعدی هم با این کادر کار کند؟باید یکسری امتیازها برای انتخاب کادر فنی داشته باشیم تا هیچکس حق اعتراض به کادر انتخاب شده را نداشته باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج