جاباما
۳۷۷۵۹۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیش بازی منچستر سیتی - وستهم

منچستر سیتی در چارچوب هفته سوم رقابت های لیگ برتر میزبان تیم لندنی وستهم یونایتد خواهد بود.

وبسایت نود: شاگردان پپ گواردیولا در سومین بازی خود در رقابت های فصل جدید لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر میزبان وستهم یونایتد هستند. آندره مارینر قضاوت این بازی را بر عهده دارد که در ساعت ۱۹،۳۰ روز یکشنبه ۷ شهریور برگزار می شود.

منچستر سیتی پس از حضور پپ گواردیولا روی نیمکت این تیم و درخشش خیره کننده در آغاز رقابت های لیگ برتر انگلیس و مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان اروپا، به دنبال کسب پنجمین پیروزی متوالی خود در بازی های رسمی است. به نقل از opta، سیتیزن ها پس از کسب ۱۰۰ درصد امتیاز از دو هفته نخست لیگ برتر با دو برد مقابل ساندرلند و استوک سیتی و همچنین کسب جواز حضور در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با عبور از سد استوا بخارست، اکنون به دنبال رقم زدن سومین پیروزی متوالی در لیگ و حضور در صدر جدول هستند.

وستهم یونایتد پس از نتایج فرا تر از حد تصور در فصل گذشته لیگ برتر تحت هدایت اسلاون بیلیچ، فصل جدید را با حضور در ورزشگاه اختصاصی مدرن و جدید آغاز کرده است. چکش ها پس از شکست دردناک هفته اول لیگ برتر با گل دیر هنگام دیگو کاستا مقابل چلسی، توانست اولین پیروزی این فصل را با برتری خفیف ۱-۰ مقابل بورنموث به دست بیاورد. وجه اشتراک وستهم با منچستر سیتی این است که چکش ها نیز همچون حریف خود در مسابقات اروپایی به میدان رفتند ولی بر خلاف شاگردان پپ گواردیولا، مقابل تیم آسترا طی دو بازی رفت و برگشت شکست خوردند.

منچستر سیتی تنها یک بار طی ۱۰ بازی گذشته لیگ برتر مقابل وستهم در خانه خود متحمل شکست شده است. چکش ها در تاریخ لیگ برتر فقط ۲ بار در زمین منچستر سیتی پیروز شده اند که به سال های ۲۰۰۳ و ۲۰۱۵ به ترتیب در ورزشگاه های مین رود و اتحاد مربوط می شود. سرخیو آگوئرو که طی ۴ بازی رسمی اخیر منچستر سیتی توانسته ۶ گل به ثمر برساند، در ۷ رویارویی با وستهم در لیگ برتر، در ۸ گل تأثیر مستقیم داشته و ۶ گل وارد دروازه چکش ها کرده است. آگوئرو همواره مقابل تیم های لندنی، آمار گلزنی خوبی را به ثبت رسانده و در ۴۷ مسابقه لیگ برتر مقابل لندنی ها، ۳۷ گل را درون دروازه پایتخت نشین ها قرار داده است.

سرخیو آگوئرو که در هر ۲ بازی نخست فصل جدید لیگ برتر، ضربات پمالتی اش را تبدیل به گل کرده، چهارمین بازیکن تاریخ این مسابقات است که به چنین رکوردی دست می یابد. هنوز هیچ بازیکنی در ۳ بازی نخست لیگ برتر نتوانسته ۳ ضربه پنالتی را در هر بازی تبدیل به گل کند.

پپ گواردیولا طی ۱۲۸ بازی خانگی در تیم های تحت هدایت خود، فقط ۸ بار طعم تلخ شکست خانگی را چشیده و دارای رکورد ۸۶ درصد برد در بازی های خانگی است.
آخرین تقابل تیم های منچستر سیتی و وستهم یونایتد در ورزشگاه اتحاد با پیروزی ۲-۱ چکش ها به پایان رسیده است. سیتیزن ها طی ۹ بازی از ۱۰ مسابقه اخیر لیگ برتر، طعم شکست را نچشیده اند.

وستهم طی ۷ بازی خارج از خانه اخیر در لیگ برتر، میانگین ۲،۵ گل زده در هر مسابقه را به ثبت رسانده در حالی که منچستر سیتی در ۴ بازی خانگی اخیر لیگ برتر، حداقل ۲ گل زده است. وستهم در ۶ بازی از ۷ بازی خارج از خانه اخیر در لیگ برتر، حداقل ۲ گل دریافت کرده است.

به نظر می رسد که جو هارت پس از اولین حضور درون دروازه منچستر سیتی تحت رهبری پپ گواردیولا در بازی مقابل استوا بخارست، دوباره به نیمکت ذخیره ها برگشته و جای خود را مجدداً به ویلی کابایرو بدهد. کلودیو براوو دروازه بان با تجربه شیلیایی نیز که به تازگی از بارسلونا به جمع یاران گواردیولا اضافه شده، در این مسابقه از شانس چندانی برای حضور در زمین برخوردار نیست. شاید اولین حضور براوو درون دروازه سیتیزن ها به داربی شهر منچستر موکول شود.

ونسان کمپانی، لروی سانه و ایلکای گوندوعان شرایط حضور در این بازی را نداشته و سمیر نصری نیز در آستانه پیوستن به بشیکتاش قرار دارد. علاوه بر بازی بازیکن های فوق، کلچی ایهیناچو مهاجم جوان نیجریه ای نیز به علت مصدومیت در بازی مقابل استوا بخارست، شانس بسیار کمی برای حضور در زمین خواهد داشت.

از اردوی وستهم خبر می رسد که بین مانوئل لانزینی و دیمیتری پایت، حداقل یک بازیکن از شانس حضور در ترکیب اصلی برخوردار بوده و شاید جاناتان کایری نیز در نوک خط حمله چکش ها به میدان برود اما اندی کارول، آندره آیو، دیافرا ساخو، آرون کرسوِل، هاوارد نوردوایت و سوفین فقولی در این بازی حضور نخواهند داشت.

ترکیب احتمالی دو تیم:

پیش بازی منچستر سیتی - وستهم
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج