۳۷۷۶۰۱
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

چه کسی از «مقانلو» بهتر است؟!

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون تکواندو معتقد است دلایل ناکامی تکواندوی آقایان در المپیک ریو باید با حضور کادر فنی و منتقدان آنالیز شود.

خبرگزاری میزان: هادی کاشانی با اشاره به اینکه نتایج تیم ملی تکواندوی آقایان در المپیک ضعیف بود، اظهار داشت: این تیم از نظر امکانات آماده سازی چیزی کم نداشت و ورزشکاران ما تنها از لحاظ روحی و روانی آماده میدان بزرگی مثل المپیک نبودند.به نظرم باید در حضور کادر فنی و پیشکسوتان منتقد، دلایل شکست تکواندو در المپیک آنالیز شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کادر فنی مقصر صددرصد این نتایج است، گفت: خیر، همانطور که در پیروزی همه شریک هستند، در باخت هم همه تقصیر دارند و نباید تمام کاسه کوزه ها را سر کادر فنی شکست.

وی افزود: «بیژن مقانلو» ورزشکار بزرگی بوده و در کار مربیگری هم دستیار «مهماندوست» بود و مراحل ترقی را طی کرد تا به سرمربیگری تیم ملی رسید. ضمن اینکه او سال گذشته به عنوان بهترین مربی جهان شناخته شد که نباید از این موضوع به سادگی عبور کنیم.

مسئول کمیته استعدادیابی فدراسیون تکواندو ادامه داد: باید منصف باشیم و خارج از بحث شخصی به موضوع نگاه کنیم. واقعا در حال حاضر در تکواندوی ایران چه کسی بهتر از مقانلو است؟ به نظر من زوج «مقانلو» و «بی باک» می‌توانند نتایج ضعیف المپیک را در آینده جبران کنند.

کاشانی در خصوص اظهارات رییس فدراسیون تکواندو خطاب به «رضا مهماندوست» اظهار داشت: من در گذشته شاگرد «رضا مهماندوست» بودم و ارتباط نزدیکی با او دارم و دیدید که رییس فدراسیون تکواندو نیز اعلام کرد که در فشار روحی شدیدی آن صحبت ها را انجام داده است.

پیشکسوت تکواندو افزود: رضا آدم معتقد و با تعصبی است و رفتنش به سایر کشورها برای مربیگری مسئله خاصی نیست.این سوء تفاهمات باید هرچه زودتر برطرف شود زیرا این جنگ و دعواها به صلاح تکواندوی ایران نخواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • پیرمرد پر سپولیسی

      هر کسی که تکواندو نیگا کرده باشه ،بازی هم نکرده باشه ،از مقانلو وریٔسش بهترند ،نمونه می خوای برات بگم ؟ ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج