۳۷۷۷۳۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بخش ویژه‌ آمازون برای علاقمندان وسایل نقلیه

آمازون می تواند برای محصولات پژوهشی، مفید باشد حتی اگر این محصولات به فروش نرسند. همین اصل ظاهرا دیدگاه Amazon Vehicles (وسایل نقلیه آمازون) است، مکان جدیدی برای وسایل نقلیه ی پژوهشی.

وب سایت TopInEarth - جمیله محمدی چراتی: آمازون می تواند برای محصولات پژوهشی، مفید باشد حتی اگر این محصولات به فروش نرسند. همین اصل ظاهرا دیدگاه Amazon Vehicles (وسایل نقلیه آمازون) است، مکان جدیدی برای وسایل نقلیه ی پژوهشی.
بخش ویژه‌ آمازون برای علاقمندان وسایل نقلیه
پیش از این محلی برای فروش قطعات و لوازم جانبی وسیله های نقلیه در آمازون وجود داشته است که Amazon Automotive نامیده می شود و کمپانی، Amazon Vehicles را توسعه ی این بخش می داند. در حال حاضر، این پلتفرم تنها به صورت یک محل پژوهشی خودرو و یک جامعه ی اتومبیل مطرح شده است.

مدیر اجرایی بخش اتومبیل ها در آمازون، Adam Goetsch، گفته است: "هدف ما، پشتیبانی از مشتریان در طول یکی از مهم ترین و پژوهشی ترین خریدهایشان در زندگی می باشد. ما به آنها کمک می کنیم تا تصمیم آگاهانه ای را بگیرند. Amazon Vehicles، یک منبع عظیم برای مشتریانی است که به اطلاعات خودرو علاقه داشته یا در پی یک انتخاب درست از قطعات و لوازم جانبی می باشند."

در Amazon Vehicles می توان به دنبال وسایل نقلیه ی مشخص بود یا نتایج را بر اساس شرایطی مانند سال، تاریخ ساخت، مدل، امتیاز کاربران، بهره وری سوخت و ظرفیت یدک کشی فیلتر کرد. لیست هر محصول شامل مشخصات، تصاویر و ویدئوهایی از وسیله نقلیه است.

در کنار محتوای محصول تهیه شده از سوی آمازون، می توان نظر کاربران را نیز مشاهده کرد. کاربران همچنین می تواند پرسش های خود در مورد وسیله نقلیه موردنظرشان را مطرح کرده و اعضای انجمن به آنها پاسخ دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج