۳۷۷۷۴۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مرادی: از آیان انتظار جو عادلانه داشتیم

رییس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: نظر شخصی من این است که عملکرد سجاد انوشیروانی در المپیک خوب بوده است و درمورد ایوان گارچف بلغاری نیز در جلسه شورای عالی فنی تصمیم می‌گیریم.

خبرگزاری ایسنا: علی مرادی درباره عملکرد سجاد انوشیروانی در المپیک ریو بیان کرد: برای موفقیت در المپیک به کار کردن حداقل در دو دوره ۴ ساله نیاز است اما ما نزدیک به ۱۵ ماه است که فدراسیون را در اختیار داریم بنابراین محدودیت زمانی داشتیم علاوه بر آن محدودیت منابع مالی نیز تاثیرگذار بود. از طرفی سجاد انوشیروانی نیز از فروردین تیم را در اختیار داشت و با بهداد سلیمی در دو ماه آخر کار کرد. زانوی علی هاشمی نیز مصدوم بود. با این حال انوشیروانی کار علمی خوبی را در کنار برنامه‌های تمرینی پیاده کرد. شورای عالی فنی از برنامه‌ها حمایت کرد، من نیز به طور مستقیم نظارت داشتم. نظر شخصی من این است که عملکرد انوشیروانی خوب بود و حالا باید در شورای عالی فنی نیز بحث شود.

او افزود: برای جلسه شورای عالی فنی از او و رامین ربیعی سرمربی جوانان خواستیم برنامه‌های خود را ارائه دهند تا تصمیم‌گیری شود. در این جلسه در مورد ایوان گارچف بلغارستانی نیز بحث خواهد شد.

مرادی در پاسخ به این پرسش که فدراسیون با شروع تمرین‌های بزرگسالان و مطابق گذشته از کیانوش رستمی برای تنها تمرین کردن حمایت می‌کند، تصریح کرد: کیانوش رستمی قهرمان حرفه‌ای است و اثبات کرد توانمندی این را دارد که در چارچوب قوانین فدراسیون و در جهت منافع ملی حرکت کند و دل مردم را شاد کند. ما در این مورد با شورای عالی فنی و خود او صحبت می‌کنیم تا به نتیجه بهتری برسیم.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه فکر می‌کند تاماش آیان در بحث ناداوری حمایت لازم را از ایران داشت، گفت: ما انتظار حمایت نداشتیم اما انتظار دخالت هم نداشتیم، فقط می‌خواستیم شفافیت بیشتر شود و جو عادلانه باشد. بحث این است که اگر یک نفر صلاحیت حضور در ژوری را داشته چرا او قرار ندادند و اگر نداشته پس چرا آن را در هیات ژوری گذاشتند. تغییر در هیات ژوری حتی در روز مسابقه امکان‌پذیر است اما باید از نفرات ذخیره باشد. مردم می‌خواهند رفتار فدراسیون جهانی تعدیل شود اما این که اعتراض کردند یا فدراسیون جهانی هک شد به فدراسیون ایران و ورزشکار ربطی ندارد و این کاری است که خودشان انجام داده‌اند.

مرادی در مورد اینکه فکر نمی‌کند اتفاقات المپیک ریو جلود را نسبت به ایران در مسابقه‌های پیش رو حساس‌تر کند، تاکید کرد: ما در جامعه جهانی که دارای قوانین و مقررات و تعاملاتی که بر مبنای عدالت است، زندگی می‌کنیم و مطمئن باشید اگر اتفاقی رخ دهد دور از چشم جهان نخواهد ماند. البته من فکر نمی‌کنم چنین اتفاقی بیفتد، به هر حال ما اعتراض‌ خود را از لحاظ قانونی پیگیری کردیم و وظیفه خود را انجام داده‌ایم.

او در مورد احتمال محرومیت ایران نیز تاکید کرد: به صورت رسمی چیزی به ما اعلام نشده است اما ما اعتراض خود را به صورت رسمی و مکتوب اعلام کردیم و اگر قرار باشد هر اعتراضی که از مجرای قانونی و حقوقی پیگیری می‌شود، مجازاتی داشته باشد ظلم بزرگی است. اگر چیزی در این مورد به صورت رسمی طرح شود به هر حال فدراسیون زیر مجموعه وزارت و کمیته ملی المپیک است و با بررسی همه جانبه پاسخی داده خواهد شد. از طرفی اعتراض مانند برخی کشورهای دیگر نبوده و به صورت اخلاقی و منطقی بود و جوانی از شدت ناراحتی اعتراض خود را مطرح کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج