جاباما
۳۷۷۷۷۳
۷ نظر
۵۰۰۲
۷ نظر
۵۰۰۲
پ

اعلام انزجار از فایل صوتی آیت‌ الله منتظری

مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای از انتشار فایل صوتی آیت‌الله منتظری که با هدف تطهیر منافقین جنایتکار انجام شده است، اعلام انزجار کرد.

خبرگزاری مهر: مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه ای ضمن محکوم کردن انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری که با هدف تطهیر منافقین جنایتکار که به دنبال مخالفت با نظام اسلامی و کسب وجهه برای خود هستند، انجام شده است اعلام انزجار کرد.

متن کامل بیانیه مجلس خبرگان رهبری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«فِی قُلُوبِهِمْ مَرَضٌ فَزَادَهُمُ اللَّهُ مَرَضًا وَلَهُمْ عَذَابٌ أَلِیمٌ بِمَا کَانُوا یکْذِبُونَ»در دلهای آنان یک نوع بیماری است؛ خداوند بر بیماری آنان افزوده و به خاطر دروغهایی که می‌گفتند، عذاب دردناکی در انتظار آنهاست.

چندی است که در فضای رسانه‌ای سیاسی و پایگاههای خبری، نوار صوتی منتسب به آقای منتظری با تحلیل‌های گوناگون دست به دست می شود که مشحون به اغلاط و تحریف‌ها و نبش قبری چالش برانگیز پس از شکست منافقین خائن در عملیات مرصاد است. شاید هنوز هم برای عده ای درک تصمیم تاریخی و انقلابی حضرت امام خمینی رضوان الله تعالی علیه در برخورد جدی و بدون مسامحه با منافقین و محاکمه عادلانه سران و برخی اعضای گروهک منافقین در سال ۶۷ و نشان دادن فهم عمیق و دوراندیشانه آن مرد الهی در حفظ نظام اسلامی که ثمره مجاهدت‌ها و خون دل‌های پیران و جوانان این مملکت است دشوار باشد. امام راحل (ره) در آن برهه حساس، با آن تصمیم به موقع، چشم فتنه را کور نموده و فرصت خودنمایی و فتنه گری گروهکی که دستش تا مرفق، آغشته به خون این ملت مظلوم و زجرکشیده است را سلب کردند. گروهکی فاسد و تروریستی که به نام دفاع از خلق و میهن، جنایاتی بدتر از جنایات داعش در این مملکت مرتکب شد و خانواده های زیادی را داغدار اقدامات سبعانه خویش نمود.

شاید بتوان ریشه این گونه شیطنت هاو تجاهل ها را در حقد و حسد نسبت به امام راحل عظیم الشأن، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تلاش برای تطهیر خائنان به این ملت و میهن، تحلیل و ارزیابی کرد. مگر نه این است که منافقین کوردل که جنایت ها و خیانت هایشان به این آب و خاک بر کسی پوشیده نیست با حمایت های گوناگون استکبار و کشورهای مرتجع هر از گاهی به دنبال احیاء وجود خبیث و فاسدشان بوده و روزی در پاریس و روزی دیگر به عنوان مهمان ویژه پادشاه جنایتکار سعودی برای انجام مناسک حج و روزی با انتشار اخباری تقطیع شده علیه نظام و رهبری، عرض اندام می کنند که«یخَادِعُونَ اللَّهَ وَالَّذِینَ آمَنُوا وَمَا یخْدَعُونَ إِلَّا أَنْفُسَهُمْ وَمَا یشْعُرُونَ» می‌خواهند خدا و مؤمنان را فریب دهند؛ در حالی که جز خودشان را فریب نمی‌دهند؛ (اما) نمی‌فهمند.

کدام انسان منصف و وجدان بیداری است که تصدیق نکند این جانیان یاغی و باغی چگونه عزیزان و سرمایه های این انقلاب پابرهنه ها و مستضعفان همچون شهید مظلوم بهشتی و شهیدان رجایی و باهنر که اکنون در هفته دولت و در آستانه شهادتشان هستیم را به خاک و خون کشیده و بیش از هفده هزار نفر از مردم بی دفاع را نیز شهید کردند. بدیهی است اگر با آنها مقابله جدی نمی شد برای سرکوب نفس سرکششان چه جنایت های بیشتری که در حق این مردم انقلابی نمی کردند.

کدام انسان منصف و وجدان بیداری است که تصدیق نکند انتشار محتویات یک جلسه، پس از گذشت قریب سه دهه با اهداف شومی صورت می پذیرد. آیا جز این است که آمریکای جنایتکار هر از گاهی با بهانه های گوناگون به تحریک ایادی و مزدوران خودفروخته دست می زند تا به گمان واهی خویش از یک سو نظام اسلامی، اصل ولایت فقیه و جایگاه رفیع رهبری فقیه عادل در عصر غیبت را در بین مردم و متدینین، متزلزل ساخته و از سوی دیگر جریان نفاق را با مظلوم نمایی تطهیر نماید. غافل از آنکه این حربه که می توان با ادعاهایی چون دفاع از حقوق بشر، جریانی مفلوک و مطرود را زنده کرد طرحی ناشیانه و محکوم به شکست است.

کدام انسان منصف و وجدان بیداری است که تصدیق نکند جریان مهدی هاشمی با سوء استفاده از بیت مرجعیت به چه خباثت ها و فجایعی دست نزد و دل بنیانگذار انقلاب اسلامی را چگونه خون نکرد تا جایی که امام راحل را مجبور به برخورد قاطع با آقای منتظری کرد و ایشان را واداشت تا حسب وظیفه و تکلیف شرعی، حاصل عمرشان را چنین خطاب کنند «با دلی پر خون و قلبی شکسته چند کلمه‌ای برایتان می‌نویسم تا مردم روزی در جریان امر قرار گیرند. شما در نامه اخیرتان نوشته‌اید که نظر تو را شرعاً بر نظر خود مقدم می‌دانم؛ خدا را در نظر می‌گیرم و مسائلی را گوشزد می‌کنم. از آنجا که روشن شده است که شما این کشور و انقلاب اسلامی عزیز مردم مسلمان ایران را پس از من به دست لیبرالها و از کانال آنها به منافقین می‌سپارید، صلاحیت و مشروعیت رهبری آینده نظام را از دست داده‌اید. والله قسم، من از ابتدا با انتخاب شما مخالف بودم، در آن وقت شما را ساده لوح می‌دانستم که مدیر و مدبر نبودید، ولی شخصی بودید تحصیلکرده که مفید برای حوزه‌های علمیه بودید و اگر این گونه کارهایتان را ادامه دهید مسلماً تکلیف دیگری دارم و می‌دانید که از تکلیف خود سرپیچی نمی‌کنم. من بعد از خدا با مردم خوب و شریف و نجیب پیمان بسته‌ام که واقعیات را در موقع مناسبش با آنها در میان گذارم. تاریخ اسلام پر است از خیانت بزرگانش به اسلام؛ سعی کنند تحت تأثیر دروغهای دیکته شده که این روزها رادیوهای بیگانه آن را با شوق و شور و شعف پخش می‌کنند نگردند».

مجلس خبرگان رهبری، ضمن محکوم نمودن جنایات گروهک پلید منافقین در ایران و عراق، اقدام سرسپردگان به این گروهک در انتشار این نوار صوتی که چیزی جز آب به آسیاب دشمن ریختن نبود را تقبیح نموده و محضر مردم فهیم و آگاه به ویژه جوانان عزیز ایران اسلامی معروض می دارد که منافقین با آن جنایات و از هم پاشیدگی تشکیلاتی در آستانه اضمحلال کاملند و با این گونه تلاش‌های مذبوحانه برای لکه‌دارکردن ساحت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران راه به جایی نبرده و ذره‌ای از اعتقاد راسخ شما مردم بصیر، مؤمن و معتقد به راه امام و انقلاب کاسته نخواهد شد و این وعده الهی همواره محقق شده است که «إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم».

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمد ص

      خدا رحمت کند آقای منتظری را

    • رضاپ

      خداوند بیامرزدش یادش گرامی باد.

    • بدون نام

      منافقین جنایتکارند شکی تو این نیست ولی چرا اذهان را روشنتر نمیکنید .....

    • بدون نام

      دفاع از منافق چه معنی میدهد ،؟

    • محمد

      چرا همیشه ما از یک بحث منطقی فراری هستیم و حرف خودمان را با مرگ بر این و آن گفتن میخواهیم به کرسی بنشانیم ؟
      تاریخ داور خوبی است

    • بدون نام

      همشون مثل همند

    • بدون نام

      مگر آقای منتظری چه گفته بوده اند
      متن سخنرانی ایشان چه بوده
      کسی میداند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج