جاباما
۳۷۷۷۷۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کمالوند: شجاعیان با تیم ملی به روسیه می‌رود

سرمربی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد باید به تیم ملی فوتبال و کارلوس کی روش کمک شود تا تیم ملی به جام جهانی برسد.

ورزش سه: فراز کمالوند درباره شرایط تیم گسترش فولاد، نتایج گذشته این تیم، عملکرد داریوش شجاعیان در تیم ملی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:

شرایط خوبی داریم

شرایط خیلی خوبی داریم. تمرینات خود را ادامه می دهیم. در هفته اول تعطیلات روی تمرینات بدنی تمرکز کردیم و از امروز کارمان را در بحث تاکتیکی آغاز می کنیم. انشاءاله در دو هفته آینده روی مسائل تاکتیکی تمرکز می کنیم تا شرایط ایده آلی را پیدا کنیم. روز گذشته نیز یک بازی دوستانه با پیکان انجام دادیم که خوشبختانه همه چیز خوب بود. خوشبختانه همه بازیکنان هم غیر از داریوش شجاعیان در تیم حضور دارند و هیچ مصدومی نداریم. امیدوارم با شروع مجدد لیگ نتایج بهتری بگیریم.

طلسم من می‌شکند

اگر به تیم های من در سال های گذشته نگاه کنید، همیشه یک طلسمی با من بوده که نمی گذاشته در هفته های اول تیمم نتایج خوبی بگیریم. به هر صورت ما به دنبال این بودیم که در هفته های ابتدایی ۷ تا ۸ امتیاز بگیریم اما این اتفاق رخ نداد. انشاءالله با پوشش برخی نقاط ضعف در آینده هم بهتر بازی می کنیم و هم در امر گلزنی موفق می شویم.

شجاعیان به جام جهانی می‌رود

درباره داریوش شجاعیان باید بگویم همین که توانسته خودش را در لیست تیم ملی حفظ کند، نشان می دهد توانایی بالایی دارد. او می تواند فیکس تیم ملی باشد، چون توانمندی های بالقوه ای دارد که هرکسی برخوردار نیست. تکنیک بالایی دارد و زمانی که صاحب توپ است، کارهایی می کند که واقعا فوق العاده است. امیدوارم او با تیم ملی به جام جهانی برود تا گسترش فولاد در جام جهانی روسیه نیز نماینده داشته باشد. به هر حال داریوش اولین ملی پوش تاریخ گسترش فولاد است و شک ندارم تا الان نظر کارلوس کی روش را جلب کرده است.

احترام به نظر کی‌روش

قطعا تعطیلی های لیگ برتر برای باشگاه ها سخت است و من هم به عنوان یک مربی این سختی ها را درک می کنم اما باید به نظر کی روش احترام بگذاریم. سرمربی تیم ملی حتما چیزی دیده که این تعطیلی ها را درخواست می کند. با این حال باید تمکین و کمک کنیم تا تیم ملی در مسیر جام جهانی موفق باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج