جاباما
۳۷۷۸۵۹
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

بازیگر خردسال «تنها در خانه» ۳۵ ساله شد

«مکالی کالکین» بازیگر خردسال سری فیلم‌های «تنها در خانه» ۳۵ ساله شد.

خبرگزاری ایسنا: «مکالی کالکین» بازیگر خردسال سری فیلم‌های «تنها در خانه» ۳۵ ساله شد.

بازیگر خردسال «تنها در خانه» 35 ساله شد

«مکالی کالکین» زمانی به اوج شهرت رسید که در سن ۹ سالگی در فیلم خانوادگی معروف «تنها در خانه» در نقش «کوین مک‌آلیستر» محصول کمپانی فاکس قرن بیستم مقابل دوربین رفت و بدون شک معروف‌ترین بازیگر خردسال سینمای جهان نام گرفت، اما پس از حاشیه‌هایی در زندگی شخصی‌اش به طور کلی از کانون توجهات خارج شد و بیشتر قربانی شایعات مرگ و حواشی پیرامون مصرف مخدر در فضای مجازی قرار گفت.

«مکالی کالکین» متولد ۲۶ اوت ۱۹۸۰ فرزند سوم خانواده‌ای ۷ نفره بود و پدرش «کیت کاکین» بازیگر و مادرش «پاتریشیا برنتروپ» اپراتور تلفن بود. گرچه وی بازیگری را در سن ۴ سالگی آغاز کرد اما در ۹ سالگی و بازی در فیلم «عمو باک» مورد توجه قرار گرفت و کمتر از یک سال بعد با حضور در نقش اصلی فیلم «تنها در خانه» به یک چهره مشهور تبدیل شد.

بازیگر خردسال «تنها در خانه» 35 ساله شد

زمانی که مشغول بازی در فیلم «تنها در خانه» بود با «مایکل جکسون» خواننده آمریکایی آشنا شد و حتی در موزیک ویدئوی «سیاه و سفید» محصول سال ۱۹۹۱ نیز حضور یافت و پس از آن در فیلم‌های «دختر من»، دنباله «تنها در خانه» و «گمشده در نیویورک» نقش‌آفرینی کرد که همه این فیلم‌ها مورد استقبال قرار گرفت.

دو فیلم بعدی او یعنی «Pagemaster» و «ریچی ریچ» به موفقیتی در حدو اندازه‌های فیلم‌های قبلی‌اش دست نیافت. زندگی او بیرون از قاب سینما چندان موفق نبود و او از سنین کوچک رابطه خوبی با والدین خود نداشت و حتی برای لج کردن با پدرش در سن ۱۴ سالگی اعلام کرد که قصد دارد از دنیای بازیگری خداحافظی کند. خانواده «کالکین» با درآمدهای «مکالی» توانسته بودند از یک خانه یک اتاقه به یک خانه بزرگ و ویلایی در نیویورک نقل مکان کنند.

بازیگر خردسال «تنها در خانه» 35 ساله شد

درنهایت والدین او جدا شدند و جنگ برای گرفتن «مکالی» بین آنها آغاز شد تا بتوانند از آینده و دارایی‌های فرزندشان که در آن زمان بیش از ۳۰ میلیون دلار ارزش داشت، استفاده کنند.

«مکالی» در سال ۱۹۹۵ وارد یک دعوای حقوقی کامل با پدرش بر سر کنترل دارایی‌هایش شد و در نهایت پیروز شد، موضوعی که موجب شد تا پدرش دیگر هیچگاه با او صحبت نکند.

بازیگر خردسال «تنها در خانه» 35 ساله شد

وی در ۱۷ سالگی و یک سال پیش از پایان دوره دبیرستان ترک تحصیل کرد تا با «راشل مینر» همبازی دوران کودکی‌اش ازدواج کند اما این زوج خیلی زود در سال ۲۰۰۰ جدا شدند و سپس از سال ۲۰۰۲ تا ۲۰۱۱ با «میلا کونیس» بازیگر هالیوودی زندگی مشترک‌ داشت که آن هم به جدایی رسید.

بازیگر خردسال «تنها در خانه» 35 ساله شد

«مکالی کالکین» در سال ۲۰۰۳ بازگشت غیرمنتظره‌ای به سینما داشت و در دو فیلم «پارتی مانستر» و «داستان‌های ترسناک آمریکایی» نقش‌های متفاوتی را ایفا کرد و هوادران خود را امیدوار کرد اما پس از مدتی در سراشیبی سقوط و اعتیاد به مواد مخدر قرار گرفت و در سال ۲۰۰۴ به جرم حمل مواد مخدر از جمله «ماریجوانا» دستگیر شد و شایعه‌های زیادی نیز درباره اعتیاد او به هروئین و صرف روزانه صدها دلار برای درمان او منتشر شد. در سال ۲۰۱۲ عکسی بسیار لاغر و نحیف از او منتشر شد که شایعات اعتیاد او را قوت بخشید.

او در سال ۲۰۱۴ میلادی همچون بسیاری از بازیگران دیگر قربانی شایعات مرگ شد و پیام تسلیت مرگ او در فیس‌بوک و دیگر شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

اما پس از گذشت چند سال عکس‌های بهتری از «مکالی کالکین» منتشر می شود که او ظاهرا در وضعیت بهتری از نظر سلامت قرار دارد و حالا بیشتر وقت خود را صرف گروه موسیقی خود می‌کند.

«علاء‌الدین» به کارگردانی «آدام گرین» و سریال «نارنجی همان سیاه است» از جمله جدیدترین نقش‌آفرینی‌های «مکالی کالکین» است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امییرضا اعظمی

      این بالاخره ۳۵ ساله شده ولی همچنان صدا و سیما فیلمی رو پخش می کنه که این بابا ، بچه بوده .

    • بدون نام

      ووووووواو

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج