جاباما
۳۷۸۰۳۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

حاجیلو: بی‌حاشیه باشیم قطر را می‌بریم

سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: در صورتیکه تیم ملی مسایل حاشیه‌ای نداشته باشد قطر را شکست می‌دهد.

خبرگزاری فارس: اصغر حاجیلو در مورد دیدار روز پنجشنبه تیم ملی ایران با قطر در مقدماتی جام جهانی گفت: تیم ملی بازیکنان جوان و با انگیزه زیادی دارد و اگر مسایل حاشیه‌ای به تیم ملی ورود نکند می‌توانیم قطر را شکست بدهیم. مسایل حاشیه‌ای که هیچ ارتباطی با بازیکنان هم ندارد اما گاهی شاهد آن هستیم که کی‌‌روش با فدارسیون فوتبال یا وزارت ورزش دچار حاشیه‌هایی می‌شود که این حاشیه‌ها می‌تواند به تیم ملی ضربه بزند.

وی ادامه داد: کی‌روش ۲۰ بازیکن برتر فوتبال ما را انتخاب کرده و هر ترکیبی برای تیم ملی انتخاب کند می‌تواند پیروز شود. امیدوارم پنجشنبه هواداران ورزشگاه آزادی را پر کنند تا با حمایت آنها به راحتی قطر را ببریم.

حاجیلو با اشاره به تنها ملی‌پوش سایپا عنوان کرد: مهدی ترابی بازیکن ملی‌پوش ماست که با او صحبت کردم و مهدی می‌گفت کی‌روش از نظر روحی و روانی به بازیکنان خیلی کمک می‌کند و انگیزه زیادی به آنها می‌دهد و شرایط بازیکنان را به خوبی درک می‌کند.

بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران در مورد سابقه قطر در فوتبال آسیا گفت: در زمانی که ما بازی می‌کردیم قطر و امارات در فوتبال آسیا حرفی برای گفتن نداشتند و بین تیم‌های عربی فقط کویت و عراق بودند که تیم‌های خوبی داشتند. کشورهای عربی آنقدر پولدار هستند که خیلی تمایلی به ورزش ندارند و به همین دلیل کشورهایی مثل قطر و امارات به دنبال جذب بازیکن از کشورهای دیگر هستند. در حالیکه در ایران در یک خیابان ۵ مدرسه فوتبال هم بزنید بازهم ظرفیت احداث مدرسه فوتبال هست. آنقدر استعداد داریم که می‌توانیم ۴-۵ تیم ملی فوتبال داشته باشیم.

حاجیلو تصریح کرد: کشورهایی مثل قطر و امارات اکنون می‌روند بازیکنان نوجوان آفریقایی را به همراه پدر و مادرشان به کشورشان می‌اورند تا تیم ملی‌شان بتواند در یک مقطعی قدرتمند شود اما فوتبال ایران می‌تواند هرساله پوسته‌اش را عوض کند زیرا استعداد فراوان داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج