جاباما
۳۷۸۰۴۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جزئیات برگزاری سالگرد کاپیتان فقید پرسپولیس

در جلسه سرپرست باشگاه پرسپولیس و دبیر بنیاد فرهنگی مرحوم نوروزی برنامه‌های اولین سالگرد درگذشت کاپیتان فقید پرسپولیس مشخص شد.

خبرگزاری فارس: در جلسه مصطفی منصف دبیر بنیاد فرهنگ مرحوم هادی نوروزی کاپیتان فقید تیم فوتبال پرسپولیس با علی‌اکبر طاهری سرپرست این باشگاه برنامه‌های مراسم اولین سالگرد درگذشت هادی نوروزی تعیین و تدوین شد.

این مراسم که پنج‌شنبه ۸ مهرماه جاری در روستای کپورچال و بر سر مزار مرحوم هادی نوروزی برگزار می‌‌شود، قرار است ابتدا تلاوت قرآن و پخش سرود کشورمان انجام شود و سپس در دقیقه ۸ برنامه صلوات خاصه امام‌رضا(ع) پخش شود و از پیراهن مرحوم نوروزی که نام امام هشتم بر روی آن درج شده بود، رونمایی شود.

همچنین در دقیقه ۲۴ برنامه، روستای کپورچال و مزار مرحوم نوروزی توسط بالگرد یا پاراگلایدر گلباران شود. سپس دو کلیپ مجزا از بازی‌ها و زندگی شخصی کاپیتان فقید پرسپولیس برای حضار پخش خواهد شد.

در ادامه این برنامه ۴ خواننده مازندرانی ترانه‌ای اجرا خواهند کرد که به بازیکنان پرسپولیس از گذشته تا مرحوم هادی نوروزی اشاره خواهد کرد. همچنین از سعید آل‌وردی کمک‌داوری که جان یک فوتبالیست را از مرگ نجات داد، به عنوان جوانمرد سال تقدیر خواهد شد، سپس دکلمه مازندرانی و مداحی به یاد کاپیتان شماره ۲۴ پرسپولیس برگزار می‌شود، البته قرار است از بازیکنان فوتبال و پیشکسوتان دعوت رسمی به عمل بیاید تا آنها در این مراسم حاضر باشند.

موضوعی که البته طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس به آن تأکید داشت این بود که کاندیداها و نمایندگان مجلس شورای اسلامی و شورای شهر در این مراسم کارهای تبلیغاتی انجام ندهند تا این مراسم رنگ و بوی سیاسی به خود نگیرد.

همچنین سرپرست باشگاه پرسپولیس با توجه به محدودیت‌هایی که در این زمینه وجود دارد، قول داد تا حدامکان هزینه‌های برگزاری مراسم را توسط باشگاه پرسپولیس بپردازد.

در ادامه این جلسه طرفین درخصوص نحوه عقد قرارداد با هانی نوروزی فرزند کاپیتان فقید پرسپولیس مذاکره کردند که طاهری اعلام کرد با اینکه قانون دست آنها را در این زمینه بسته، اما با وکلای خبره در حال صحبت است تا بتواند راهکاری پیدا کند تا با هانی نوروزی قرارداد ببندند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج