۳۷۸۱۱۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

چرا بازی راه آهن برای منصوریان مهم است؟

آبی پوشان در روزهای سخت سرمربی این تیم سومین دیدار تدارکاتی خود را برابر راه آهنی برگزار می کنند که یک استقلالی مدعی هدایت آن را بر عهده دارد.

ورزش سه: پرخرج ترین تیم لیگ شانزدهم و تیمی مدعی برای کسب عنوان قهرمانی پس از سه سال دوری از جام. استقلال فصل نقل و انتقالات را با جذب بازیکنان ملی پوش و بزرگی مانند بختیار رحمانی، کاوه رضایی و وریا غفوری آغاز کرد. منصوریان تنها به دنبال خرید های بزرگ نبود و با حفظ اسکلت اصلی تیمش شامل رحمتی، مگویان، حیدری، ابراهیمی و انصاری نشان داد که برای ساخت استقلال رویایی اش اهداف بزرگی در سر دارد و شاید اگر حاج صفی در روزهای پایانی به این تیم اضافه می شود و شهباززاده به سمت ترکیه سر نمی خورد، او حالا هیچ کمبودی در هیچ نقطه از زمین نداشت.

فعالیت های منصوریان در فصل نقل و انتقالات البته به جذب ستاره ها محدود نشد و او بازیکنان با انگیزه های متفاوتی را به استقلال اضافه کرد. افشین که روزی ستاره اول فوتبال ایران بود برای احیای خود استقلالی شد و زکی پور، قربانی و کنعانی زادگان نیز استعدادهایی بودند که برای تکمیل درخشش خود پیراهن آبی را بر تن کردند.
لیگ برتر در پایان لیگ شانزدهم هر چند با قهرمانی استقلال خوزستان به پایان رسید اما استقلال و پرسپولیس بعد از سالها در رده های دوم و سوم ایستادند تا دو قطبی فوتبال ایران تازه شود؛ و این ماموریتی جدید برای منصوریان در لیگ شانزدهم بود تا با پرسپولیس جذاب برانکو و دیگر تیم ها رقابت کند.

پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات یکی از بهترین تابستان های خود را پشت سر گذاشت و بازیکنان مهمی مانند بیرانوند، حسینی و امیری را به ترکیب اصلی خود اضافه کرد. برانکو که لیگ پانزدهم را با بد شانسی و به دلیل شروع بد از دست داده بود، حالا در لیگ شانزدهم از روز اول به دنبال قهرمانی با سرخ ها است. البته تراکتور سازی، سپاهان و ذوب آهن نیز نشان دادند که تیم هایی مدعی هستند تا منصوریان ماموریت به مراتب دشواری پیش روی خود داشته باشد.

استقلال برای شروع موفقیت با منصوریان به عوامل زیادی نیاز دارد که صبر و تحمل مدیران در کنار حمایت بزرگان استقلال از شاخص ترین آنها به شمار می رود. پیشکسوتان استقلال البته تا به امروز در حفظ سرمایه ای به نام علی منصوریان موفق عمل نکرده اند و در چند هفته ابتدایی انتقادات تندی نسبت به عملکرد او داشتند اما با شروع تعطیلات لیگ برتر حالا با انصاف بیشتر نسبت به منصوریان صحبت می کنند. فریبا و عبداللهی در کنار پورحیدری و جباری به عنوان مو سپید های استقلال پرچمدار حمایت از منصوریان شده اند و بازیکنان دهه شصت و هفتاد که همبازیان وی هستند از تصمیم بزرگترهای آبی تبعیت می کنند. مدیران استقلال نیز که این روزها در تصمیم گیری آشفته عمل می کنند، در هفته گذشته بر خلاف بسیاری شایعات اعلام کردند که بر حمایت از منصوریان اتفاق نظر دارند تا حالا همه عوامل در اختیار سرمربی جوان آبی ها باشد.

استقلال منصوریان روز یکشنبه سومین دیدار تدارکاتی خود را برابر یکی از گزینه های جانشینی سرمربی حال حاضر این تیم برگزار می کند. هر چند نتیجه این دیدار نمی تواند تاثیری روی آینده منصوریان داشته باشد اما پاشازاده که در تجربه های قبلی خود در لیگ های دسته اول و دوم نشان داده که می تواند در آینده ای بسیار نزدیک سرمربی استقلال باشد، حالا این فرصت را دارد تا در دیداری دوستانه برابر استقلال توانایی های خود را یک بار دیگر برای هواداران این تیم و فوتبالی ها نمایش دهد. او که پیش از این برای حضور روی نیمکت استقلال نام نویسی کرده بود حالا آهسته آهسته به نیمکت آبی ها نزدیک می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج