۳۷۸۲
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

با وسایل كهنه دكوری چه كنيم؟

برای داشتن یك دكوراسیون زیبا لازم نیست وسایل گران بخرید. با كمی تغییر در وسايل قدیمی می‌توانید وسایل دكوری زیبا بسازید. پیشنهادهای ما را بخوانيد

با وسایل كهنه دكوری چه كنيم؟

با وسایل كهنه دكوری چه كنيم؟

  • گل‌های كوچك كوتاه معمولا در هر گلدانی به راحتی جا نمی‌گیرند و زیبا نمی‌شوند. برای نگهداری آن‌ها می‌توانید از یك قندان بزرگ استفاده كنید. برای نگهداری گل‌های بزرگ‌تر اما با ســـاقه كوتـــــاه می‌توانیـــد از یك سوپخوری استفاده كنید.
  • شیشه‌های خالی مربا را دور نیندازید. می‌توانید از آن‌ها برای نگه‌داشتن وسایل ریز روی میز تحریر استفاده كنید. برای این‌كه این شیشه‌ها زیباتر به‌نظر برسند، می‌توانید دور آن‌ها روبان بپیچید.
  • می‌توانید با كمی تغییر قفسه را به كشو تبدیل كنید. جعبه‌های كادو یا جعبه‌های كفش را تزئین كنید و یك برچسب روی آنها بچسبانید. می‌توانید برای زیبا كردن جعبه‌های كفش، روی آنها كاغذ رنگی بكشید و وسایل ریزی كه زیاد به آن‌ها نیاز ندارید را در این جعبه‌ها نگه‌دارید.
  • يك سری لیوان و كوزه‌های شیشه‌ای رنگی پیدا كنید و روی یك قفسه یا وسط میز بچینید. وقتی در آن‌ها شمع روشن كنید، از هر آباژوری زيباتر برای‌تان خواهند درخشید.
  • برای زیبا كردن حمام می‌توانید از جعبه‌های خالی میوه استفاده كنید. آن‌ها را از بازار‌های میوه تهیه كرده، بشویید و با سمباده تمیز كنید و شبیه قفسه روی هم قرار دهید. می‌توانید از این جعبه‌ها برای نگهداری حوله‌ها استفاده كنید.
  • اگر به پاتختی نیاز دارید و آن را در اتاق‌تان ندارید، می‌توانید از یك صندلی به جای آن استفاده كنید. صندلی همرنگ تخت را كنار آن بگذارید و كتاب، چراغ مطالعه، ساعت و لیوان آب‌تان را روی آن بگذارید.
  • برای چیدن قاشق و چنگال‌ها روی میز می‌توانید از ماگ‌های بزرگ استفاده كنید. آن‌ها را پر از قاشق و چنگال كنید و كنار بشقاب‌ها روی میز بگذارید.


با وسایل كهنه دكوری چه كنيم؟

هزينه خشك‌شويي را حذف كنيد

براي شستن لباس‌ها، راه‌هاي ارزان‌تري از دادن آن‌ها به خشك‌شويي وجود دارد.

• اگر روي برچسب لباس شما نوشته شده (DryClean) يعني بايد آن را به خشك‌شويي بدهيد. اما معني ديگر اين كلمه اين است كه حتما آن را با دست و صابون يا شوينده ملايم هم مي‌توانيد بشوييد. توليد كننده‌ها فقط يك روش را پيشنهاد مي‌كنند. اگر واقعا نگران هستيد، مي‌توانيد يك قسمت مخفي لباس را با شوينده مورد‌نظرتان بشوييد و بعد كه ديديد هيچ اتفاق بدي نيفتاد، همه لباس را با همان روش بشوييد.

• لباس‌هاي ابريشم يا ابريشم مصنوعی بهتر است با دست شسته شوند. آن‌ها را بشویید، برای خشك كردن روی یك سطح صاف پهن كرده و هنگامی كه هنوز مرطوب هستند، سمت پشت پارچه را اتو بكشید.

• لباس‌های پشمی را هم می‌شود با دست شست. آن‌ها را باید با آب سرد و صابون یا شوینده ملایم بشویید و روی سطح صاف پهن كنید.

• برای از بین بردن بوی بد یا چین و چروك ریز پارچه، هر چند وقت یك بار از نرم كننده‌های لباس استفاده كنید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج